Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Ryktes at dFekt er nødt til å sende 3 spillere med til sammen 76 byer for å ta ut bittelille meg på 10 byer, og stadig blir eid av mine nukes :3
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Ryktes at et episk nytt nick kommer til live i løpet av dagen. To gamle frender gjennforenes til det ultimate nick.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Ooh nice! Drama! Jeg synes dere burde kalle hverandre stygge ting her på forumet og avsløre hemmeligheter om hverandre og kontoen og sånt.
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Vi får vel aldri vite hvem det faktisk var...

Hvis det ikke blir en stor krangel hvor dere skylder på hverandre i flere timer før en eller annen drar fram et bevis ettersom han er lei av krangelen og avslutter det sånn. Men det ville først krevd masse drittslenging, falske angklagelser og litt banning. Bare å få det overstått! :p

Kanskje en innblanding av forum mod? :mehe:
 

DeletedUser

Guest
Kanskje en innblanding av forum mod? :mehe:

Neh, hvor er morroa i det? (giggle)

Ryktes at dFekt omsider er lei av å waste nukes og fakes fra 3 store kontoer, samtidig som jeg rundjuler 2-3 av stammens kontoer, og dermed har bestemt seg for å kjøre på med tog fra alle 3 kontoene?
Ble jeg virkelig for mye for kjære DON og hans gode venner/undersåtter? (giggle)
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Vi får vel aldri vite hvem det faktisk var...

Hvis det ikke blir en stor krangel hvor dere skylder på hverandre i flere timer før en eller annen drar fram et bevis ettersom han er lei av krangelen og avslutter det sånn. Men det ville først krevd masse drittslenging, falske angklagelser og litt banning. Bare å få det overstått! :p

Kanskje en innblanding av forum mod? :mehe:

chill a. Det var ingenting, dreperen ti ;)))
 
Topp