Ryktebørs

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Hehe, that may be true.

sånn det er å bare ha 50k :S
Man har bare 10-12k lk, med C farming blir det ~150 angrep per utsending(i snitt) noe som for meg tar kortere tid en å sende ut 250fakes, kan være det er anderledes hos deg ;)
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
selvfølgelig har jeg mindre lk enn deg magnus eller Contra magnus, dere har jo 4x så mye poeng som meg, skulle bare mangle :p

Så kan du tenke deg frem til hva som tar mest tid da når vi har 4x så mye lk som deg da...
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Så kan du tenke deg frem til hva som tar mest tid da når vi har 4x så mye lk som deg da...

ah, men jeg sa aldri at faking tok lengre tid for dere:)

Jeg sa: "C-farming tar for meg kortere tid en det å fake(da snakker vi en god del fakes)
 

DeletedUser

Guest
ah, men jeg sa aldri at faking tok lengre tid for dere:)

Jeg sa: "C-farming tar for meg kortere tid en det å fake(da snakker vi en god del fakes)

På en verden uten fakegrense, som v15 er, vil jeg påstå at c-farming tar lengre tid enn å fake. Det kommer selvfølgelig helt ann på hvordan du faker, men nå snakker jeg ut i fra min teknikk. Det kommer selvfølgelig også ann på hvor mange runder du skal sende.
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Hvis du skal fake så mye med så lite poeng, Fa Kua, er det bare sløseri av rams. Hvis du har faket så mye som du påstår (100 fakes per time) i bare 12 timer (du har sikkert holdt på lenger), så har du kasta 1200 rams ut av vinduet. 1200 rams er nok til å ta ut 5,6 murer fra 20-0, og det er bare feil prioritering når du har 50k(?) poeng.
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Fa kua spiller det ingen rolle, om det er 6k øks eller 1 ram han waster (rofl)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Hvis du skal fake så mye med så lite poeng, Fa Kua, er det bare sløseri av rams. Hvis du har faket så mye som du påstår (100 fakes per time) i bare 12 timer (du har sikkert holdt på lenger), så har du kasta 1200 rams ut av vinduet. 1200 rams er nok til å ta ut 5,6 murer fra 20-0, og det er bare feil prioritering når du har 50k(?) poeng.

men hva om det ikke bare sendes rams da? Se på det slik, i mine byer har jeg i snitt 70ekstra rams/kata, det er 9x70
som = 630 fakes
hvis man da vet at spilleren ikke er på og sannsynligvis ikke kommer til å være på de neste 8-12 timene, da kan man sende annet enn rams også, for å gjøre tagging vanskeligere.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
avkreftes :p

ryktes at den onde doktoren snart setter igang (nod)
 
Sist redigert:

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
nei :p

ryktes at den late slasken OG den onde doktoren snart setter igang

happy?
 

vimsen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
209
Ryktes at vi (sindre) farmer altfor dårlig ift. JvS. :(
 
Sist redigert:
Topp