Faktabørsen

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Hmmm lurer på når det å aktivt prøve å rekrutere stammemedlemmer fra andre stammer ble noe å skryte av....
Må si at jeg har mistet hele respekten for power også nå.
24/7 mistet troverdigheten etter sondre sitt lille stunt, som er av den typen spill som gjør at jeg tar og snur ryggen til avtalen jeg hadde med han om åsøke meg inn i 24/7 etterhvert.

Må si at jeg mer enn noen gang håper at Nice knuser 24/7 og Power
og når jeg har inntatt en god posisjon vil Nice være en stamme som absolutt ville bli vurdert å søke seg inn mot.
Både fordi jeg elsker en god krig, og fordi etter alt dette skitne spillet vil det være greit å kunne jevne ut oddsen litt...

Lykke til Nice

Kan du ikke bare søke med en gang da, Benja? Dog har jeg hørt at å sleike ræv på offentlig forum kan være ganske effektivt, så funker jo å gå for den også.

Men litt mer alvorlig talt. Du som har spilt så mye med Sondre veit hvordan han er, og å droppe en stamme for å rekruttere en fiende som var i en stamme som plutselig erklærte krige mot hele verden, den går ikke helt. Vi har alle våre visse moralske prinsipper, men den ble litt tynn spør du meg. Like greit å innrømme at det er bedre å gå til stammen som ser sterkest ut, og passer best for din posisjon (?)(vet ikke hvem du er på v18). Ikke noe feil med det.

Alvorlig talt.. :rolleyes:
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Å bytte side så tidlig i spillet er ikke å backstabbe. Hadde han gjort det mens verdenen var godt igang (spillere ligger på rundt 200k poeng), og uten noen som helst forvarsel, da ville jeg kalle det backstabbing. Men dette er bare et simpelt sidebytte.

Oja, så det er det ja? Så en stygg takling tidlig i en kamp skal ikke bli tatt som en stygg takling, men bare en forseelse? Er du litt Jesse Pinkman mtp at du holder på å vinne v15 eller? Nei, det må være all entusiasmen du har for Terminator, spilleren som har vunnet en .net-server. Når du kanskje har kommet deg ned på jorda, sluttet å lage dine egne regler og definisjoner, da hadde kanskje denne diskusjonen vært en smule mer saklig.

Fotballmetaforen ga ikke særlig mening i forhold til å backstabbe noen. I TW blir det færre spillere, større kontoer og flere store aksjoner etterhvert, i motsetning til en fotballkamp, hvor forholdene forblir det samme. Derfor er det umulig å bruke en fotballmeteafor for å beskrive på hvilke stadier man kan og ikke kan gjøre visse ting.

Den posten jeg lagde var subjektive, dersom du ikke la merke til det jeg har merket ut. Det var min egen mening. Hvor står det at jeg lagde en definisjon? Og mens jeg først er på teamet, la meg utdype:

Jeg mener at når det skjer så tidlig i spillet, og ikke verdenen/ krigen er ordentlig dratt igang enda, har man lov til å bytte side. Dersom man har innsett at denne stammen er gal for en, har man ikke noen grunn til å ikke bytte. Da kunne like godt stammebytter vært satt på "nei". Meh, jeg mener at dersom man har motiver for det (og dette blir igjen subjektivt for spilleren som bytter side), har man rett til å bytte side. Men som sagt, min mening.
 

Kicker

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
20
Fakta at noen burde opprette "sutrebørsen"

En tråd for de sutrete med sutrete meninger om ting å tang som skjer og ikke skjer på v18.

– Ordet sutring er uhyre negativt ladd, det er en tolkning av en type gråt sett fra stammens ståsted. Den gråten vi i hvert fall ikke synes noe om. Sutring kan beskrives som en mildere, mer kontrollerbar form for gråt


Just sayin it!
 
Sist redigert:

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Kan du ikke bare søke med en gang da, Benja? Dog har jeg hørt at å sleike ræv på offentlig forum kan være ganske effektivt, så funker jo å gå for den også.


Hmmm kan ikke se at jeg skryter noen opp i skyene, eller sleiker ræv som du sier det.
Fakta er at jeg bare rakker ned på 2 av de største stammene. pga det enkeltpersoner gjør.
 

Rick Ross

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Nå skal det sies at jeg ikke vet noe mer om denne saken enn hva jeg leser her på forumet. Likevel slår det meg som litt paradoksalt hvordan Nice stiller seg kritisk til merging, men det første de gjør etter å gå til krig er å merge inn hele HS. Var ikke litt av poenget at dere skulle gå foran som en motstander mot merging og hugging? Selv om det ikke var den største stammen var det likevel flere store medlemmer.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Hmmm kan ikke se at jeg skryter noen opp i skyene, eller sleiker ræv som du sier det.
Fakta er at jeg bare rakker ned på 2 av de største stammene. pga det enkeltpersoner gjør.

Synes bare hele innlegget ditt oset av det. Mulig jeg tar feil....
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Fakta er at Nice mistet enda en by til Power :) Terminator(Power) erobret Boom, dead fra Aatto (Nice)(giggle)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Nå skal det sies at jeg ikke vet noe mer om denne saken enn hva jeg leser her på forumet. Likevel slår det meg som litt paradoksalt hvordan Nice stiller seg kritisk til merging, men det første de gjør etter å gå til krig er å merge inn hele HS. Var ikke litt av poenget at dere skulle gå foran som en motstander mot merging og hugging? Selv om det ikke var den største stammen var det likevel flere store medlemmer.

Så har aldri HS vært en topp 3 stamme...
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Men krigserklæringen "vi vil ikke merge", er vel gankse fast? Dere erklærte krig fordi dere ikke ville merge; men merger noen dager etterpå...
 

JustDance

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Men krigserklæringen "vi vil ikke merge", er vel gankse fast? Dere erklærte krig fordi dere ikke ville merge; men merger noen dager etterpå...

Vil ikke merge var svaret på spørsmålet om vi ville merge. Vi (eller zippy) valgte å sende det til Power på den måten.
 

Rick Ross

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Kan du si hva som hadde vært annerledes om vi hadde merget med Power istedet for HS?

Hvis dere hadde merget med power ville det betydd 99% sikker seier på denne verden. Merge med HS gir dere selvsagt ikke en like stor fordel. Jeg bare stusser litt over timingen for mergen og krigserklæringen. Dere henter inn flere nye medlemmer med gode posisjoner i forhold til flere i 24/7 som utvilsomt gir dere en ekstra edge mot 24/7. Kanskje det var helt tilfeldig at det skjedde akkurat nå - hva vet vel jeg?
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Hvis dere hadde merget med power ville det betydd 99% sikker seier på denne verden. Merge med HS gir dere selvsagt ikke en like stor fordel. Jeg bare stusser litt over timingen for mergen og krigserklæringen. Dere henter inn flere nye medlemmer med gode posisjoner i forhold til flere i 24/7 som utvilsomt gir dere en ekstra edge mot 24/7. Kanskje det var helt tilfeldig at det skjedde akkurat nå - hva vet vel jeg?

Feil, det hadde betydd 100% sikkerhet for en utbryterstamme.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Mergen med HS var taktisk og strategisk smart for oss samtidig som vi har hatt en dialog med flere av spillerne i en lang periode.
Mergen skapte heller ikke noen slutt for spenning på verden som en merge med Power ville gjort.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Habomannen har helt rett. En slik merg tidlig i spillet funker ofte dårlig og utbryterstammer kommer fort.
 

DeletedUser

Guest
Mergen med HS var taktisk og strategisk smart for oss samtidig som vi har hatt en dialog med flere av spillerne i en lang periode.
Mergen skapte heller ikke noen slutt for spenning på verden som en merge med Power ville gjort.

Fakta er at det var smart og taktisk (yes) åssen går det med dem nå ? det kunne vært så mye annerledes (party)
 
Topp