Faktabørsen

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Har lenge vært skeptisk til den kontoen. Selv om kontoen nå har litt poeng, vil jeg verken kalle den en viktig eller en ekstremt erfaren konto. Bedre at den går nå, enn senere. (yes)

Rage-nivået på postene på forrige side motsier deg.

Er det positivt å ikke ha gode nok medlemmer selv, slik at dere må rekruttere av fienden(som har bedre medlemmer)? Når man har kontaktet såpass mange i stammen vår, så forundrer det meg ikke at noen går på løgnene de blir servert.

Dette er tydelige svakhetstegn fra Power sin side, IMO.

Såvidt jeg har forstått, er dette er krigsspill? Er det da meningen å sutre over handlinger som dette? Nei, tror ikke det. Det Power gjorde var å rekruttere en spiller av Nice; fordel for Power, ulempe for Nice. Er ikke meningen med å krig å føre med seg så mange fordeler som mulig til stammen sin? Å rekruttere på denne måten har skjedd utallige ganger opp gjennom TWs historie. På tide å vende seg til dette aspektet?

Nei, dette viser svakhetstegn hos Nice, fordi de så dette komme, men gjorde ingenting med det (tok ikke kontakt med spillere som lå i faresonen til å bli rekruttert)

Er vel det når dere har mast helt siden krigen startet på Aatto? Liker ikke Aatto heller diktatur?

Jeg vet at Aatto hele tiden var imot denne krigen pga hans posisjon. Han stemte mot krig, og dere tok ikke hensyn til plasseringen hans. Zippy erklærte så krig, noe som kom til en enorm ulempe for Aatto. Så nei, tror ikke han er spesielt glad i diktaturet til Zippy.

Når det kommer til forsøkene på å rekruttere, stiller jeg med samme argument som over.

Fakta er at Power ser på NICE som en så stor fiende, at de prøver å rekrutere visse spillere. Er det noe ære her i det hele?

Hmm, dersom du er ute etter størrelse (poengsum), er nok den påstanden feil. Power har lenge ligget over Nice i poengsum, selv etter mergen med HS (?). Så nei, da kan de umulig se på dere som en større fiende, med tanke på at de hele tiden har hatt mer poeng enn dere.

Power fullførte en god rekruttering, og dere blir grettne av det på offentlig forum. Så hvis det i det hele tatt er noe ære her, tilhører den ikke Nice :p

Dør av latter, velger å ikke kommentere :)(giggle)(rofl)


Er du pedofil?
 

JustDance

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Rage-nivået på postene på forrige side motsier deg.



Såvidt jeg har forstått, er dette er krigsspill? Er det da meningen å sutre over handlinger som dette? Nei, tror ikke det. Det Power gjorde var å rekruttere en spiller av Nice; fordel for Power, ulempe for Nice. Er ikke meningen med å krig å føre med seg så mange fordeler som mulig til stammen sin? Å rekruttere på denne måten har skjedd utallige ganger opp gjennom TWs historie. På tide å vende seg til dette aspektet?

Nei, dette viser svakhetstegn hos Nice, fordi de så dette komme, men gjorde ingenting med det (tok ikke kontakt med spillere som lå i faresonen til å bli rekruttert)
Vel, håper dere passer godt på dem... De kjører nemlig sitt eget løp.


Jeg vet at Aatto hele tiden var imot denne krigen pga hans posisjon. Han stemte mot krig, og dere tok ikke hensyn til plasseringen hans. Zippy erklærte så krig, noe som kom til en enorm ulempe for Aatto. Så nei, tror ikke han er spesielt glad i diktaturet til Zippy.

Når det kommer til forsøkene på å rekruttere, stiller jeg med samme argument som over.

Vi snakker ikke om å prøve å rekrutere, det som skjer hos aatto er regelrett trygling...


Hmm, dersom du er ute etter størrelse (poengsum), er nok den påstanden feil. Power har lenge ligget over Nice i poengsum, selv etter mergen med HS (?). Så nei, da kan de umulig se på dere som en større fiende, med tanke på at de hele tiden har hatt mer poeng enn dere.

Power fullførte en god rekruttering, og dere blir grettne av det på offentlig forum. Så hvis det i det hele tatt er noe ære her, tilhører den ikke Nice :p
Forklar meg hvordan denne rekruteringen er god for dere, untatt muligens Psykisk?
Æren tillhører heller ikke Power, eller?


Og til slutt Editer jeg inn forrige posten min som så pent ble oversett:

Fakta, mine damer og herrer, er at Nice nettopp mistet en viktig og ekstremt erfaren konto til Power. Hvor bærer så dette hen!? :D

Fakta, min herre, er at du ikke har peiling :p
 

DeletedUser

Guest
Rage-nivået på postene på forrige side motsier deg.



Såvidt jeg har forstått, er dette er krigsspill? Er det da meningen å sutre over handlinger som dette? Nei, tror ikke det. Det Power gjorde var å rekruttere en spiller av Nice; fordel for Power, ulempe for Nice. Er ikke meningen med å krig å føre med seg så mange fordeler som mulig til stammen sin? Å rekruttere på denne måten har skjedd utallige ganger opp gjennom TWs historie. På tide å vende seg til dette aspektet?

Nei, dette viser svakhetstegn hos Nice, fordi de så dette komme, men gjorde ingenting med det (tok ikke kontakt med spillere som lå i faresonen til å bli rekruttert)


Viser man styrke når man sender meldinger(som den på forrige side) til fiender for å vende de til den andre siden? Nei. Viser man styrke når man sender meldinger som "Kom igjen, join oss a. Mye kulere her" til fiender? Nei.
Hvis du tror at vi er bitre, så skulle jeg nesten latt deg ta en kikk i skype-chatten. Vi synes mange av formuleringene dere bruker i "rekrutteringsmeldingene" deres er ganske morsomme(chuckle).


Men joa, kos dere med nytt stammemedlem. Bare dumt at de nesten ikke sier en dritt på forumet da.
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Vel, håper dere passer godt på dem... De kjører nemlig sitt eget løp.

Vi snakker ikke om å prøve å rekrutere, det som skjer hos aatto er regelrett trygling...

Forklar meg hvordan denne rekruteringen er god for dere, untatt muligens Psykisk?
Æren tillhører heller ikke Power, eller?

Og til slutt Editer jeg inn forrige posten min som så pent ble oversett:

Fakta, min herre, er at du ikke har peiling :p

Herlig! Men de ville tydeligvis "kjøre sitt eget løp" i Power enn i Nice, det sier en del.

Det har ikke jeg noe erfaring med, men det er mulig enkelte benytter seg av denne taktikken også. Derfor vil jeg ikke kommentere nettopp dette ytterligere.

Du nevnte nettopp én; psykisk. Det ser bra ut og gir god motivasjon å vite at man har enda en god spiller iblant seg. Dette gjør at flere medlemmer av Nice kanskje tenker det samme; "hmm, kanskje ikke Nice er stammen for meg allikevel?". Det fører igjen til tvil blant medlemmene i Nice. Samtidig ser Power større og bedre ut med BananasInPyjamas i seg, som alltid er en boost!

Når det kommer til at de kjører for seg selv, er det helt greit. Så lenge de er på vår side av krigen, er det én mindre spiller å ta hånd om for Power, og én mer spiller å ta hånd om for Nice. Det kan være forskjell på seier og tap.

Jeg sa ingenting om at æren tilhører Power, jeg sa bare at æren ikke tilhører Nice, som ikke gjør noe med situasjonen, men heller går på det offisielle forumet og sutrer om det.

Fakta, min herre, er at jeg nettopp viste at jeg har peiling. Hvis ikke, på hva isåfall? :)
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Viser man styrke når man sender meldinger(som den på forrige side) til fiender for å vende de til den andre siden? Nei. Viser man styrke når man sender meldinger som "Kom igjen, join oss a. Mye kulere her" til fiender? Nei.
Hvis du tror at vi er bitre, så skulle jeg nesten latt deg ta en kikk i skype-chatten. Vi synes mange av formuleringene dere bruker i "rekrutteringsmeldingene" deres er ganske morsomme(chuckle).


Men joa, kos dere med nytt stammemedlem. Bare dumt at de nesten ikke sier en dritt på forumet da.

Man viser hvertfall handlingskraft (som jeg vil si er en form for styrke), ved å faktisk gjøre noe. Dere har ikke gjort noe som helst for å stoppe rekrutteringen vår, og det fikk sine første konsekvenser i dag.

Forklarte dette i posten hvor jeg siterte Habboagenten.
 

DeletedUser

Guest
Man viser hvertfall handlingskraft (som jeg vil si er en form for styrke), ved å faktisk gjøre noe. Dere har ikke gjort noe som helst for å stoppe rekrutteringen vår, og det fikk sine første konsekvenser i dag.

Forklarte dette i posten hvor jeg siterte Habboagenten.


Hvorfor skulle vi tvinge noen til å være her? Folk skulle da ikke trenge overtalelse for å bli i en stamme. Faktum er forøvrig at de fleste dere prøver å rekruttere videresender disse meldingene til oss.
 

JustDance

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Fakta er at du ikke engang kjenner dine egne medlemmer. Ikke rart de forlater stammen din (giggle)

De er to fra Australia og en fra Tyskland.

Fakta er at du ikke kjenner dem heller (chuckle)
En heter Flo(forøvrig ville han bli i Nice) og er fra tyskland, bosatt i Østerrike,
En heter Lauritz(som forøvrig er ha dere har å takke for overgangen), ha er fra østerrike og bor i østerrike.
Han siste heter også Flo(forøvrig er han rimelig ny på accen) og er glad i å game speed, han er også fra østerrike.

Burn.
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Fakta er at du ikke kjenner dem heller (chuckle)
En heter Flo(forøvrig ville han bli i Nice) og er fra tyskland, bosatt i Østerrike,
En heter Lauritz(som forøvrig er ha dere har å takke for overgangen), ha er fra østerrike og bor i østerrike.
Han siste heter også Flo(forøvrig er han rimelig ny på accen) og er glad i å game speed, han er også fra østerrike.

Burn.

Så var det Zippy jeg kritiserte også da, ikke deg...
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Hvorfor skulle vi tvinge noen til å være her? Folk skulle da ikke trenge overtalelse for å bli i en stamme. Faktum er forøvrig at de fleste dere prøver å rekruttere videresender disse meldingene til oss.

Jeg sier ikke at dere skal tvinge medlemmene deres til å bli, bare vise litt engasjement når det kommer til å beholde dem ;)
 

JustDance

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Så sitter jeg i ledelsen da, så det at de ikke kjente stammeledelsen hadde nok ikke mye å gjøre med saken,

Jeg gjenntar at du ikke har peiling, og det får du tolke som du vil.
 
Topp