Justinminaj

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
hvordan kan det bekreftes? han har adlet flere byer av OIM, mens dem bare nylig tok 1 i dag, som han i tillegg readlet. Jeg kaller ikke det å slite. AVKREFTES

Hvis du leser gjennom hva som ble skrevd, så står det at han sliter. Ikke noe om hvem som har gjort det best over en lengre periode... Utifra alle rapportene jeg har sett, så kan man vel ikke akkurat si at lilleulven har det så altfor chill :p
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
d87089047ec0cdda310a1a205fa8ceec.png


Er det jeg eller ODA som har aksjon?
 

DeletedUser

Guest
Så flott at du fikk dagens angriper Zippy. Kanskje du er så heldig å få dagens forsvarer også. Kanskje du til og med er med å toppe en adlingstabell! over tap! :)

Du liker å skryte av dine små prestasjoner, noe jeg skjønner da dine store prestasjoner er litt manglende. Ryktes at du ikke får mye ro i tidene framover. Ikke resten av Nice heller. Det kan jeg love dere. Og ikke bare jeg, ganske mange andre også vil være med på moroa :)

Dere liker dere godt i medgangstider, men blir spennende å se hva der har å si når dere opplever for mye motgang. Hva slags unnskyldninger vi vil få servert :) Og fra hvem.

ODA har klart å holde hodet over enhver ting dere serverer og vår framgang er kanskje litt tregere enn deres, men dette er ikke et maraton. Dere sprinter fram til mållinjen og vil gå tom for energi før eller senere. Skal like å se medlemmene hylle lederen sin da.

Men igjen, gratulerer med DA. Viser jo hvor god du er :)

Ryktes at Zippy er glad for at jeg ligger langt unna på kartet =)
 
Reaksjonspoeng
3
Så flott at du fikk dagens angriper Zippy. Kanskje du er så heldig å få dagens forsvarer også. Kanskje du til og med er med å toppe en adlingstabell! over tap! :)

Du liker å skryte av dine små prestasjoner, noe jeg skjønner da dine store prestasjoner er litt manglende. Ryktes at du ikke får mye ro i tidene framover. Ikke resten av Nice heller. Det kan jeg love dere. Og ikke bare jeg, ganske mange andre også vil være med på moroa :)

Dere liker dere godt i medgangstider, men blir spennende å se hva der har å si når dere opplever for mye motgang. Hva slags unnskyldninger vi vil få servert :) Og fra hvem.

ODA har klart å holde hodet over enhver ting dere serverer og vår framgang er kanskje litt tregere enn deres, men dette er ikke et maraton. Dere sprinter fram til mållinjen og vil gå tom for energi før eller senere. Skal like å se medlemmene hylle lederen sin da.

Men igjen, gratulerer med DA. Viser jo hvor god du er :)

Ryktes at Zippy er glad for at jeg ligger langt unna på kartet =)

Bekreftes
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Skal gi dere samme forklaring som dere selv serverer:

"Dere kan ikke uttale dere om ting dere ikke vet."

Virker som dere vil at enkelte ting ikke gjelder dere og bare oss. :hjelp:

Jeg har full info om status til hele min front, nuppe har 1 nuke igjen og 1/2 nuke, Creo har 2 eller 3 helt bakerst, belze har flere, men vet ikke hvordan de brukes og yasir, ja, han gjør som han pleier gjennom å nuke stacks. Dessverre ser det ut som han tok en pause etter kl 14 i dag :frown:
 
Topp