DeletedUser

Guest
Jeg har full info om status til hele min front, nuppe har 1 nuke igjen og 1/2 nuke, Creo har 2 eller 3 helt bakerst, belze har flere, men vet ikke hvordan de brukes og yasir, ja, han gjør som han pleier gjennom å nuke stacks. Dessverre ser det ut som han tok en pause etter kl 14 i dag :frown:

Var ikke klar over at det tilsvarte hele ODA.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Skal gi dere samme forklaring som dere selv serverer:

"Dere kan ikke uttale dere om ting dere ikke vet."

Virker som dere vil at enkelte ting ikke gjelder dere og bare oss. :hjelp:

Vet jo hvor mye off dere har i fronten, der speides det regelmessig :)
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Jeg har full info om status til hele min front, nuppe har 1 nuke igjen og 1/2 nuke, Creo har 2 eller 3 helt bakerst, belze har flere, men vet ikke hvordan de brukes og yasir, ja, han gjør som han pleier gjennom å nuke stacks. Dessverre ser det ut som han tok en pause etter kl 14 i dag :frown:

hahahaha, boss!
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at ikke en eneste spiller i Nice klarer å sende et tog på under 1 sek. Skikkelig noobs hele gjengen :LOL:
 

vimsen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
209
Ryktes at ikke en eneste spiller i Nice klarer å sende et tog på under 1 sek. Skikkelig noobs hele gjengen :LOL:

Jeg kan løse en andregradslikning på to måtet. Hvordan? Jo, å faktorisere eller å bruke abc-formelen. Hva betyr det? Jo, at ulike fremgangsmåter kan ha like utfall.
 

DeletedUser

Guest
Beskrive? Neh. Denne gangen skal du få slippe det.

Her er noen av taktikkene Nice bruker for å bli kvitt meg!

Dr.Good den 21.05. klokken 00:51
Hei, Magic Dude i ODA har planer om å vokse seg oppover i ditt område, og du er dermed truet.

I Nice er det våre interesser at du ikke blir adlet av denne spilleren, og dermed kan jeg tilby assistanse, dersom du går inn i DHM og samarbeider med de andre som går inn i den stammen i ditt område.

Håper du benytter deg av denne muligheten, slik at både dine og våre interesser blir ivaretatt.


Du burde motta eller allerede ha mottatt en invitasjon til denne stammen når du leser dette.


Med vennlig hilsen
Dr.Good
I Nice

Brigade i dag klokken 15:51
Over gir du deg uten kamp hadde jeg satt pris på det :) bedre at jeg får byene dinne enn magic dude


Kan bare lure på hva annet smårusk lignende det her jeg kan finne :p

Nice består av flere pingler.
 

DeletedUser

Guest
Er det å sende PM blitt flaks?

To urelaterte ting.

Dere har flaks i andre områder. Litt uflaks også. En del som ikke liker dere i det hele tatt og ser gjennom alle de løgnene dere serverer. Manipulasjon og lureri. Ikkje bra.

Ryktes at en stamme som tror de er trygge, kommer til få seg en stooooor overraskelse snart!
 
Topp