benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Sier stammen som tar med seg stammer i krigen dere selv adler ifra.
Skal alikevell ikke klage for høyt på det, er bra om dere kan gi oss litt motstand, og skal også gi dere pluss for at dere endelig har satt litt press på oss.
 

DeletedUser

Guest
Beskrive? Neh. Denne gangen skal du få slippe det.

Her er noen av taktikkene Nice bruker for å bli kvitt meg!


Kan bare lure på hva annet smårusk lignende det her jeg kan finne :p

Nice består av flere pingler.


magic dude i dag klokken 11:46
Vet du hva som er morsomt?

Lage din egen stamme og angripe en slem stamme som lurer seg bak et navn som egentlig står for det motsatte i deres tilfelle: Nice :)

You in? :D

~MD~
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
var akkurat den jeg tenkte på haha

uansett, ryktes at den nye eventen slakter uoppmerksome spillere. :'(
 

DeletedUser

Guest
magic dude i dag klokken 11:46
Vet du hva som er morsomt?

Lage din egen stamme og angripe en slem stamme som lurer seg bak et navn som egentlig står for det motsatte i deres tilfelle: Nice :)

You in? :D

~MD~

Hvis du trodde det var seriøst ment, så vet du ikke nok om meg :) Og jeg syntes det er moro at dere trodde det.
 

DeletedUser

Guest
Blir du aldri sliten av å ro så mye? :)

Jeg ror ikke i det hele tatt. Skjønner ikke hvorfor du mener det heller. Dere begynner bare å bli irriterende nå. Kanskje dere mener det samme, men graden av arrogansen deres har tatt helt av i det siste.

Så kanskje like greit at jeg bare ikke er på forumet her lenger. Er jo ikke noe vits for meg å ødelegge deres hylles av dere selv, når dere ikke tåler kritikk engang.

Kos dere videre.
 

DeletedUser

Guest
Hver gang du blir stilt til veggs så avfeier du alt med at du tullet og ikke var seriøs - det kalles å ro seg vekk. Hvordan du blandet inn arroganse i det, stiller jeg meg uforstående til.

Jeg skjønner godt at du ønsker å forlate forumet når du blir satt på plass i enhver diskusjon du starter på forumet :)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Jeg synes det er urettferdig at ingen av mine mattelærere kunne forstå at 2 + 2 var 5 ;(
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Jeg synes det er urettferdig at ingen av mine mattelærere kunne forstå at 2 + 2 var 5 ;(

På hvilken måte føler du det er urettferdig? Jeg kan forstå at mattestykket ditt er URETT-ferdig, men ikke hvorfor du synes dette om forståelsen til dine mattelærere. Siden det ikke er noe x-ledd i stykket ditt, vil alle kalkulatorer vise at 2+2 = 4. Med mindre kalkulatoren er programert feil da såklart, men da er både kalkulatoren OG regnestykket URETT-ferdig.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Benja da, det er ikke vitenskapen som har sagt at Niko tar feil, men mennesket. Hva som faktisk er riktig vet jo ikke mennesket, vi har bare satt oss opp noen mål på hvordan vi skal løse ting i et system som fungerer globalt på en forståelig måte der vi lager definisjoner på oppfunede variabler i målet vårt om å finne ut praktiske stuff.
 

DeletedUser

Guest
Det riktige er da at 2+2=3!

Dersom A=B, så har vi følgende:
a^2=ab
a^2 + a^2 = a^2 + ab
2a^2 = a^2 + ab
2a^2 - 2ab = a^2 + ab - 2ab
2a^2 - 2ab = a^2 - ab
2 (a^2 - ab) = 1 (a^2 - ab).

Altså er 2=1 og 2+2 =3 (eller 2 om du vil!)
 
Topp