V20 - Faktabørsen

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
benja ikke forsvar noe du vet selv. Synes det er artig at Sg er det store stygge ulvene på v 20 :| Når utnytta vi en alliance jeg fikk aldri vite at dere følte dere utnytta av oss og jeg og johan sitter øverst så du kunne jo komt til meg :|

Det kan også hende det ligger mer bak enn at de følte seg utnyttet? Uten at jeg skal kommentere dette ytterligere. Alle problemer kan ikke løses, selv om dere helt sikkert kunne ha kommet til enighet på ett.

Anyways jo det er feigt dem kunne ha hjulpet til under deres aksjon med annet en fakes vi viste emd engang at dem sendte fakes da vi så dere begynne også. Vi vet at utopia ikke angriper først også ^^

Du kjenner ikke situasjonen, så blir feil å uttale om hva vi kunne ha gjort og/eller burde ha gjort. Sett for eksempel at AV og AM hadde angrepet uten å i det hele tatt snakke med oss. Hadde det da vært feigt at de angriper først? Nå sier jeg ikke at dette er tilfellet, men det viser at at det ikke er mulig å tyde hva vi holder på med ut ifra hva dere får av innkommende og på hvilken måte.
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Jeg trenger oversikt over hva spillere bidrar med. Nukes|fakes|adels|støtte osv :)


Da var det på tide med aksjon!

Følgende kommer til å skje:

Fredags morgen, altså 31.10-14 på Halloween med andre ord!

Da kommer flere stammer til å angripe både SG og BD spillere.

Målet med denne aksjonen er å adle/nuke og virkelig ta rotta på dem.

Det jeg ønsker ifra dere ledere/Diplomater i stammene som deltar er en oversikt over hvilke spillere dere kommer til å angripe og prøve å adle.

Jeg trenger en oversikt over hva dere bidrar med IDAG.

Håper dere er klare, totalt er vi over 5 stammer som angriper.

Har dere spørsmål, fyr løs. Men som sagt fokuser på å få dette gjennomført!

Dere glemte vel bare å informere TØK om at det ikke ble noe av dem? :/
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Tja, du var jo kontovakt der såvidt jeg forstod på generalen selv, så ikke rart du sikkert fant mye gøy der :)
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Hører jeg hyl og skrik fra utedoen?

Nei, spioner har vi nok ikkje. Infoen falt oss i hendene etter at dere brøyt med GK
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Det kan også hende det ligger mer bak enn at de følte seg utnyttet? Uten at jeg skal kommentere dette ytterligere. Alle problemer kan ikke løses, selv om dere helt sikkert kunne ha kommet til enighet på ett.



Du kjenner ikke situasjonen, så blir feil å uttale om hva vi kunne ha gjort og/eller burde ha gjort. Sett for eksempel at AV og AM hadde angrepet uten å i det hele tatt snakke med oss. Hadde det da vært feigt at de angriper først? Nå sier jeg ikke at dette er tilfellet, men det viser at at det ikke er mulig å tyde hva vi holder på med ut ifra hva dere får av innkommende og på hvilken måte.

Jeg ser hva du leser. Men hvorfor ga dem aldri info om det alt jeg evt er at vi spurte om litt def anyways mest unfair verden som har vært ^^
 
Topp