V20 - Faktabørsen

toeless

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Fakta er at Utopia har fått så mange allys at den alliansen kommer til å knuse all motstand, å når det er bare den alliansen igjen kommer dem til å fjerne 1 og 1 ally og vinne verdnen lett.

så lenge NESTEN ALLE top 10 stammene er på deres side så går det nok fort!

Gratulerer UTOPIA med V20 seieren!

Rart ikke flere har forstått dette.

Utopia burde vært prøvd knekt forrige uke for å skape en ny maktbalanse. Selv møtte jeg på Virtousi sin fakkel som hadde kalt inn masse katapult støtte fra GK medlemmer! Lol
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Rart ikke flere har forstått dette.

Utopia burde vært prøvd knekt forrige uke for å skape en ny maktbalanse. Selv møtte jeg på Virtousi sin fakkel som hadde kalt inn masse katapult støtte fra GK medlemmer! Lol

Hva med en IAP etter dere brøt allyen sånn dere kunne ha trukket tilbake all støtte fra UTOPIA? :awesome:
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Rart ikke flere har forstått dette.

Utopia burde vært prøvd knekt forrige uke for å skape en ny maktbalanse. Selv møtte jeg på Virtuosi* sin fakkel som hadde kalt inn masse katapult støtte fra GK medlemmer! Lol
*rettet skrivefeil

Here we go again. Ny runde, denne gangen med den andre klovnen i GK.

Javisst møtte du på en fakkel, men katapultene i byen var ikke fra GK. De var mine egne og Utopia sine. GK-medlemmene som hadde sendt katapulter hadde for lengst trukket dem tilbake igjen. Det burde jo du huske, ettersom du selv var en av dem som trakk tilbake for å ta knekken på en "spillerfarm som ikke ville gi seg" aka gjøre deg klar til å sende adelstog på meg uten å først bryte alliansen.

Hvorfor prøver du egentlig i det hele tatt å påstå at det var GK sine tropper som gjorde at du ikke tok byen? Hadde det vært tilfelle, kunne du jo like så godt ha angrepet et annet GK-medlem, ettersom det var både GK-off og GK-deff som gikk med i slaget.

Og la meg bare legge til en liten ting til: Det toget du sendte kunne jeg snipet i blinde. Og snipet ble det også, men jeg hadde tilfeldigvis stack nok til å ta ut nuket ditt også, så da gjorde jeg heller det. 4 sekunders tog med et tredjedels nuke sammen med første adels. Hah! Du er 20 verdener unna å kunne hamle opp med Virtuosikontoen, gutt.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at UTOPIA ikke er så overlegne som folk skal ha det til. Ting skjer fort og det er ikke utenkelig at en annen stamme topper ratingen når uken er ferdig.

Hah. Om UTOPIA fortsetter å gjøre det så enkelt for seg selv og stammer som TØK, som du selv er med i, samarbeider med dem, så kommer de til å bli på 1. plass til verdenen er over.
 

DeletedUser

Guest
lol hahaha kan du legge ut rapport på ditt og tolosss noob sin rapport fikk aldri sett den han ga bare opp fordi han mista adelsene (giggle) legg ut rapport virtousi playars:idea:
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
men det morsomme var at Perfekt art kontoen prata om å backstabe Utopia for 2 dager siden, folk forandre mening fort!


men all ære til Chaos som henter de bedre spillerne fra flere stammer!

+Rep til han!
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Feig? Nei en god løsning spør du meg?

Som leder av utopia er det vel en god løsning for deg.

Håkon du minner meg om en person som kunne ha solgt sin egen bestemor for å vinne en verden ^^

Er et ordtak btw er ikke bokstavlig men har en mening i seg ^^
 
Topp