V20 - Ryktebørsen

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Jeg føler iallfall meg ikke tatt på sengen, bare for å få det klar her så klager jeg ikke altså. Tror nok de aller fleste i BAM! var godt innstilt på at Utopia koms til å ha et bra overtak over oss når krigen starta, om ikke større dere har også.

Men har vi et godt overtak? På hvilken måte iallefall? Tror iallefall dere var bedre forberedt enn oss, siden vi allerede var i en krig mot TØK, mens det var dere som brøt.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Creo skrev:
Hahahaha herregud hvor jeg flirer Skal ikke røpe noe her, men du tar nok grundig feil der Håkon.

Rart jeg har fått videresendt en rekruterings PM der det står at hvis det skal bli rekrutert til MLC så må de være innstilt på å deffe opp fronten til BAM! mot Utopia :eek:
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Men har vi et godt overtak? På hvilken måte iallefall? Tror iallefall dere var bedre forberedt enn oss, siden vi allerede var i en krig mot TØK, mens det var dere som brøt.

Ja nei det er vel ikke opp til meg å svare på hvem som har overtaket, men er jo ganske logisk at stamme som er rank 1 har overtaket, når den stammen har med 6 andre stammer i en krig mot 2 stammer blir det vel enda mer logisk. Men igjen så sier det egentlig ingenting siden det er den siden som samarbeider best og som har best utholdenhet som vinner. Vi finner no ut av hvem som har overtaket om en stund uansett.

Hvis du ser det som er skrevet bak kommaet så gir setningen litt mer mening.
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Rart jeg har fått videresendt en rekruterings PM der det står at hvis det skal bli rekrutert til MLC så må de være innstilt på å deffe opp fronten til BAM! mot Utopia :eek:

Når man er i krig så er man nødt til å være innstilt på å hjelpe til, men MLC ble ikke grunnlagt for å deffe fronten til BAM i en krig.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Ja nei det er vel ikke opp til meg å svare på hvem som har overtaket, men er jo ganske logisk at stamme som er rank 1 har overtaket, når den stammen har med 6 andre stammer i en krig mot 2 stammer blir det vel enda mer logisk. Men igjen så sier det egentlig ingenting siden det er den siden som samarbeider best og som har best utholdenhet som vinner. Vi finner no ut av hvem som har overtaket om en stund uansett.

Hvis du ser det som er skrevet bak kommaet så gir setningen litt mer mening.
Forstod ikke det bak kommaet. :p

Men uansett, BBB ble heller ikke opprettet for å støtte oss i krigen - det var en utvidelse av UTOPIA fordi stammegrensen er på 8. Selv om dere ikke legger til stammene dere er sammen med, ser sidene veldig urettferdige ut ja. I følge Tooth hadde dere fått med dere EPK. Så legg dem til da vel. Samme med MLC og TØK som dere også er allierte med. Jeg gjentar at Guardians af Sverige aner jeg virkelig ikke hvem er, og de har vi faktisk heller ikke diplomati med. MILF ble med for moros skyld. DL og DP har EPK å bryne seg på, mens BBB som sagt er broderstammen vår på samme måte som MLC for dere. Jeg kan godt fjerne alle disse fra krigen, slik at det blir UTOPIA og OS mot BAM og Lemmy som står oppført. Vil det hjelpe?
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Forstod ikke det bak kommaet. :p

Det betyr at vi var forberedt på at dere skulle ha et enda større overtak over oss, enn det dere har.

Selv om dere ikke legger til stammene dere er sammen med, ser sidene veldig urettferdige ut ja. I følge Tooth hadde dere fått med dere EPK. Så legg dem til da vel. Samme med MLC og TØK som dere også er allierte med.

BAM! aldri vært alliert med verken EPK eller TØK, har ikke hatt noen form for samarbeid med de eller!

Jeg gjentar at Guardians af Sverige aner jeg virkelig ikke hvem er, og de har vi faktisk heller ikke diplomati med. MILF ble med for moros skyld. DL og DP har EPK å bryne seg på, mens BBB som sagt er broderstammen vår på samme måte som MLC for dere. Jeg kan godt fjerne alle disse fra krigen, slik at det blir UTOPIA og OS mot BAM og Lemmy som står oppført. Vil det hjelpe?[

Så det du sier her er at dere har dratt inn stammer i krigen som dere ikke har snakket med før? Det er jo bare latterlig. Hva er poenget å ha så mange allierte i en krig hvis ikke alle samarbeider?

Forundrer meg ikke om det blir BAM! og Lemmy VS hele v20 ettehvert(giggle)
 

DeletedUser

Guest
Rart jeg har fått videresendt en rekruterings PM der det står at hvis det skal bli rekrutert til MLC så må de være innstilt på å deffe opp fronten til BAM! mot Utopia :eek:

Haha, han som har skrevet den til gislehob har ikke noe med rekruteringen til MLC og gjøre, var kun noe han personlig skrev og har ikke noe med hva ledelsen ellers vil.

Og vi hadde uansett avslått han si søknad når han søkte, så hadde ikke vært aktuelt å ta han inn uansett.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Det betyr at vi var forberedt på at dere skulle ha et enda større overtak over oss, enn det dere har.

Tja, da må dere ha vært veldig pessimistiske, for lite tydet på at vi skulle ha noe stort overtak om så et overtak i det hele tatt.

BAM! aldri vært alliert med verken EPK eller TØK, har ikke hatt noen form for samarbeid med de eller!
Vel, da er det jo latterlig av Tooth å "reklamere" med at "vi har fått med EPK og TØK mot UTOPIA". TØK selv sa forøvrig at dere samarbeidet med dem. Om dette er feil så beklager jeg.

Så det du sier her er at dere har dratt inn stammer i krigen som dere ikke har snakket med før? Det er jo bare latterlig. Hva er poenget å ha så mange allierte i en krig hvis ikke alle samarbeider?
Nå skal det sies at jeg ikke har vært blant de mest aktive de siste ukene, men det stemmer - Guardians-folka hadde jeg ikke hørt om før jeg plutselig så at de ble med i krigen. Siden de var ukjente trodde jeg faktisk at de var på deres side. Jeg kan trygt bekrefte at det er flere av stammene i krigen vi ikke samarbeider med enn som vi faktisk samarbeider med. Hvorfor kan jeg dessverre ikke gi noe godt svar på, i og med at jeg ikke vet det selv..
 
Topp