V20 - Ryktebørsen

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350

Avkrefter avbekreftelsen.

Fakta er at Toothfairys har vært veldig aktiv i en rolle om å skaffe flere allierte til å gå imot Utopia.

Fakta er at BAM! også har vært med på slikt :eek:
Fakta er at dette er fakta, og at de allierte som ble forsøkt skaffet er våre allierte.

Fakta er at dette er ryktebørsen og ikke faktabørsen.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Så hvorfor tar du opp fakta på ryktebørsen?

Ryktes at Henrik liker å diskutere

Fordi det fungerer dårlig å bytte tråd midt i en diskusjon. Å avkrefte et rykte blir vel som å si at noe ikke er sant, men det er jo sant.. :eek:

Men men, nok om det.

Det ryktes at det har skjedd overraskende lite i dag. :|
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at Henrik.. Og for så vidt de fleste andre i UTOPIA foretrekker å ta de enkleste veiene og at de viser det ganske åpenlyst nok en gang :flau:
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Avbekreftes.

Ryktes derimot at Utopia enkelt og greit er bedre likt enn bammy, blant andre stammer.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Creo skrev:
Og grunnen til det er fordi dere velger å gå en så enkel vei som

Sier stammen som prøvde å få DL med i alliansen om å ta ut Utopia.

Som til og med hadde STORE lov ord inne i bildet..
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
La oss sette opp sidene:
UTOPIA
OLD SCHOOL
Big Bad Boys
De Lovløse
Guardians af Sverige (aldri hørt om disse, men tar de med likevel)
Man I Love Farming
De Håpløse
= 3,6 mill poeng
VS

BAM!
Lemmy
MLC
TØK (satte disse på 200k poeng, siden dere startet samarbeidet da de fortsatt hadde byer)
EPK (Tooth sa iallefall til DL at dere hadde fått med dere disse)
=3,12 mill poeng (i underkant av 3 mill uten TØK)

Så hvor feige er egentlig sidene? Blir selvfølgelig bare spekulasjoner dersom vi skal se på hvem som deltar og hvem som ikke gjør det, da kan vi diskutere i evigheter. Men fakta er at hadde dere fått med dere DL, noe dere prøvde sterkt på, hadde dere vært langt foran oss poengmessig, selv uten EPK og TØK. Det skal også nevnes at DL og HPLØS er i krig med EPK. Hvilket betyr at selv om de er på vår side, har de også sine egne ting å passe på, hvilket igjen betyr at det for flere der er upassende å sende støtte til andre siden av kartet. Så jeg spør igjen, hvorfor vil det da være riktig om DL hadde blitt med dere, som dere så inderlig ønsket? Da hadde jo sidene blitt enda mer ustabile enn det de nå er.

Rask matte:
UTOPIA & co uten DL = 2,6 mill poeng (der vi ser for oss at DL holder seg nøytrale/bidrar minimalt/kriger mot EPK)
BAM! & co uten EPK og TØK: 2,6 mill poeng (der vi ser for oss at EPK ikke er med dere til tross for at Tooth skrev det, og at TØK kun var allierte med dere på papiret)

UTOPIA & co uten DL = 2,6 mill poeng
BAM! & co uten EPK og TØK, men med DL: 3,6 mill poeng

Ser virkelig ikke logikken. Sikter da både til at vi "alltid tar de enkle løsningene", men også hvordan det er så mye mer rettferdig om dere hadde rappet DL fra oss. Ser dere på kartet forstår dere da at vi hadde hatt problemer.

Tar jeg ikke helt feil ønsket flere i både Lemmy og BAM å fortsette samarbeidet med oss før dere virkelig slo dere sammen. Dere gjorde vel dette fordi dere forstod at vi ikke ønsket dette. Hadde UTOPIA/BAM eller UTOPIA/Lemmy (med eller uten DL) vært rettferdig på noen måte? Nei.

(merk: dette innlegget ble sikkert bare surr, så tar gjerne imot kritikk på oppsettet :D - var bare for å gi et raskt bilde)
 
Sist redigert:

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Det er ikke feige sider i det hele tatt, bortsett fra at i ikke har med noen andre i krigen, er oss og Lemmy også kalt Bammy :D

Vel, vi har heller ikke flere med oss, utover BBB og deler av DL. Resten av stammene har jeg knapt hørt om, det har du mitt ord på. Hvem som står oppført blir bare teoretisk, må tross alt se på hvem som faktisk deltar i praksis.
 

DeletedUser

Guest
Joa, men det er dere som har innvitert dem inn i krigen, så dere ønsker tydeligvis å bruke dem på noen måte :)
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Joa, men det er dere som har innvitert dem inn i krigen, så dere ønsker tydeligvis å bruke dem på noen måte :)

Forsovet enig i den, men kan love deg at vi ikke har samarbeidet på noen måte enda. Har ikke helt kontrollen på hva som skjer. :p


Var i mot om å ta kontakt med DL, da jeg hele tia har følt at vi ikke trenger dem, pluss dere hele tia har vist at dere er fanboys av Utopia :)

Tja, vi har jo vært allierte med dem en god stund nå, og hatt et fint samarbeid. Dermed blir det vel også naturlig at de ønsker å være på vår side videre også. :)

Ryktes at jeg failet på å time inn AM fordi jeg glemte tiden.. :|
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
La oss sette opp sidene:
UTOPIA
OLD SCHOOL
Big Bad Boys
De Lovløse
Guardians af Sverige (aldri hørt om disse, men tar de med likevel)
Man I Love Farming
De Håpløse
= 3,6 mill poeng
VS

BAM!
Lemmy
MLC
TØK (satte disse på 200k poeng, siden dere startet samarbeidet da de fortsatt hadde byer)
EPK (Tooth sa iallefall til DL at dere hadde fått med dere disse)
=3,12 mill poeng (i underkant av 3 mill uten TØK)

Så hvor feige er egentlig sidene? Blir selvfølgelig bare spekulasjoner dersom vi skal se på hvem som deltar og hvem som ikke gjør det, da kan vi diskutere i evigheter. Men fakta er at hadde dere fått med dere DL, noe dere prøvde sterkt på, hadde dere vært langt foran oss poengmessig, selv uten EPK og TØK. Det skal også nevnes at DL og HPLØS er i krig med EPK. Hvilket betyr at selv om de er på vår side, har de også sine egne ting å passe på, hvilket igjen betyr at det for flere der er upassende å sende støtte til andre siden av kartet. Så jeg spør igjen, hvorfor vil det da være riktig om DL hadde blitt med dere, som dere så inderlig ønsket? Da hadde jo sidene blitt enda mer ustabile enn det de nå er.

Rask matte:
UTOPIA & co uten DL = 2,6 mill poeng (der vi ser for oss at DL holder seg nøytrale/bidrar minimalt/kriger mot EPK)
BAM! & co uten EPK og TØK: 2,6 mill poeng (der vi ser for oss at EPK ikke er med dere til tross for at Tooth skrev det, og at TØK kun var allierte med dere på papiret)

UTOPIA & co uten DL = 2,6 mill poeng
BAM! & co uten EPK og TØK, men med DL: 3,6 mill poeng

Ser virkelig ikke logikken. Sikter da både til at vi "alltid tar de enkle løsningene", men også hvordan det er så mye mer rettferdig om dere hadde rappet DL fra oss. Ser dere på kartet forstår dere da at vi hadde hatt problemer.

Tar jeg ikke helt feil ønsket flere i både Lemmy og BAM å fortsette samarbeidet med oss før dere virkelig slo dere sammen. Dere gjorde vel dette fordi dere forstod at vi ikke ønsket dette. Hadde UTOPIA/BAM eller UTOPIA/Lemmy (med eller uten DL) vært rettferdig på noen måte? Nei.

(merk: dette innlegget ble sikkert bare surr, så tar gjerne imot kritikk på oppsettet :D - var bare for å gi et raskt bilde)

Men herregud da Henrik hvor i huleste har du fått det ifra at vi sier det er feige sier i denne krigen??! Sier bare at Utopia velger den smarteste og enkleste veien.

Når du sier at det fortsatt er rettferdige sider(som det er) og Utopia samtidig har tatt de enkleste veiene(mener jeg) så betyr vel det at dere ikke er så overlegne som dere tror?

Hadde UTOPIA/BAM eller UTOPIA/Lemmy (med eller uten DL) vært rettferdig på noen måte? Nei.

Hvis du hadde fått med deg litt i tiden du var i BAM! hadde du visst at vi i BAM! skjønte fra dag 1 at vi koms til å måtte gå i krig mot Utopia.
 
Sist redigert av en moderator:

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
BAM! har hatt planer siden dag 1 å gå til krig mot Utopia. Det er fakta.. ikke bare et rykte

At Utopia har tatt den smarteste og "enkleste" veien som du sier, vet jeg ikke om jeg er helt enig i.

Vi har alltid kriget siden dag 1 på v20, mens jeg mener at BAM! derimot har sittet i bakkant og gjort lite krigsmessig helt til DN skulle bryte.

At Utopia har gjort kloke valg, fått gode bekjentskap og flotte samarbeidspartnere kan du ikke se på som negativt (for oss), MEN ja for dere.

At dere blir tatt litt på sengen og føler at dere ikke har så stort overtak som dere trudde dere skulle få, det skjønner jeg godt. Men slik er det når dere har stått nøytrale mesteparten av v20, og ikke gjort så meget enn å adle dere store og fete og klar til krig.

Må si det er taktisk smart av BAM! og lage en understamme også, kun for å deffe opp fronten.. Hva skal jeg kalle det? Misbruk av spillerne i stammen? Er det plass i BAM! til dem noen gang? Tviler hvis dere vinner denne krigen. Bare en tanke som slo meg..

Samme gjelder forsåvidt Lemmy.

Men igjen, du kan si hva du vil, men fakta er at jeg lukter en liten anelse av frykt...
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
At dere blir tatt litt på sengen og føler at dere ikke har så stort overtak som dere trudde dere skulle få, det skjønner jeg godt. Men slik er det når dere har stått nøytrale mesteparten av v20, og ikke gjort så meget enn å adle dere store og fete og klar til krig.

Jeg føler iallfall meg ikke tatt på sengen, bare for å få det klar her så klager jeg ikke altså. Tror nok de aller fleste i BAM! var godt innstilt på at Utopia koms til å ha et bra overtak over oss når krigen starta, om ikke større dere har også.

Må si det er taktisk smart av BAM! og lage en understamme også, kun for å deffe opp fronten.. Hva skal jeg kalle det? Misbruk av spillerne i stammen? Er det plass i BAM! til dem noen gang? Tviler hvis dere vinner denne krigen. Bare en tanke som slo meg..

Hahahaha herregud hvor jeg flirer(rofl) Skal ikke røpe noe her, men du tar nok grundig feil der Håkon.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Hvis du hadde fått med deg litt i tiden du var i BAM! hadde du visst at vi i BAM! skjønte fra dag 1 at vi koms til å måtte gå i krig mot Utopia.

Greit grei.. Skrev at jeg kanskje surret litt. Men det her er jeg ikke helt enig i, nettopp fordi det var det jeg presiserte da vi ble allierte - at deres holdning var krig mot oss, men den var ikke det for noen få uker siden. Det uttrykte jeg også på fellesforumet vårt, da skrev Martin at ja, det var nok hans holdning om krig mot UTOPIA jeg siktet til, men det var fortsatt flere hos dere som ønsket samarbeid med oss da.
 
Topp