V21 - Faktabørsen

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Enig med Joakim.

Men på høyt tid med en funfact igjen:

Siden v21 startet har 41 spillere forlatt J.F.F og 44 forlatt akademistammen deres.
Men ledelsen tror fortsatt ikke det er de som har gjort noe galt. Bare at de har hatt litt uflaks.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Skal se om jeg finner noen jeg kan sladde personene som er kontaktet på, men mange av disse folka har bedt meg ikke si ifra at de er kontaktet. Derfor så så vil jeg ikke legge det ut. Og kontakten ser ut til å ha vært tatt personlig så om jeg poster ser Reisverket hvem vedkommende er. Og ja Reisverket jeg skylder deg ikke å legge ut noe som helst. Spillere som er kontaktet om slikt kjenner seg igjen og vet nå at det er flere enn dem som er kontaktet.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
(rofl) Hva var det jeg sa? Og hvor troverdig tror du folk synes dette er? Du slenger ut masse påstander, og unnskyldningen din er at folk jeg har kontaktet ikke vil at det skal komme ut? Hva risikerer noen ved å vise at jeg har kontaktet dem??? Bare innrøm at du prøvde deg med litt dårlig gjennomtenkt løgnaktig propaganda, og at du ikke klarte å gjennomføre dette troverdig.

Du er en dårlig vits, Benja.
 
Sist redigert:

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Du burde ikke dra i den tråden Rv, for du kan friste meg. Og du vet selv hva du har sendt ut.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Hadde jeg visst hvilke meldinger du sikter til, så hadde jeg søkt de opp og postet de selv. Men de finnes ikke for jeg har aldri sent noen slike.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
(rofl) Hva var det jeg sa? Og hvor troverdig tror du folk synes dette er?
På den ene siden er det ikke spesielt troverdig. På den annen side er det minst like troverdig som din påstand om at folk til stadighet sender deg masse info helt uten at du ber om det. Igjen og igjen og igjen.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Legger ut to kjappe, men resten har jeg ikke tenkt å vise.

Nr 1: Fyr som er tilbudt innpass i stammen om han kan gi deg informasjon, og btw har ikke jeg spioner. På skype er jeg tipset om skittent spill og metoder du og Don bruker. Således er noe av dette også bekreftet av Jørn som ikke er redd for å si han bruker spioner. Men da ikke gjennom handel.

ebe14b444fcecd29491ac03873fc5330.png


Nr. 2: Første tips om at det brukes pp til spion handel, IG fra Aristo sin side:

273e5d097b22455b8b87ba28817aac72.png


Litt senere i samme samtale

e971adafd038ff10a761c79a70b9a3b9.png


Håper ikke de som jeg har hatt disse samtalen gjør seg noe av at jeg poster dette, da jeg ikke tror Rv kan se hvem dere er. Mer enn dette poster jeg ikke, da får heller spillerne selv poste meldingene du har sendt dem.
 
Sist redigert:

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Dette er det dummeste og mest latterlige du har postet til nå, Benja. Samtaler mellom to personer som er dine allierte og mine fiender skal liksom være bevis om at jeg har jukset? Er du virkelig helt hjernedød? Ja jeg vet du er 15 år, men du oppfører deg som en 12-åring.

Kom opp med noe bedre da.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Ikke prøv deg, her er det flere påstander fra pålitelige spillere i motsetning til deg. Du vet vi ikke har PP bevis på melding da dette som nevnt er kun sagt over skype. Men er det en spiller jeg tror kan synke så lavt å ty til slike triks så er det deg. Du har fått en smak på hva jeg har fått. Om noen vil poste selve samtalene mellom deg og dem, så oppfordrer jeg dem til å legge ut dette her, men det er deres samtale og derfor deres valg, ikke mitt. Jeg vil derfor ikke missbruke tilliten jeg har fått ved å servere dem på fat til deg.

Selv kan jeg også tenke meg å si litt om din mentale aldre men det er faktisk et person angrep, noe som er kjent som forbudt her på forumet.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Hvis noen har begått regelbrudd, send inn de bevisene som finnes og la Admin legge puslespillet. Skype er ikke bevis nok alene, men en skypesamtale som samsvarer med overføringer av PP ingame, samt innlegg med spionasjeinnhold internt på Aristoforumet bør etter min mening være nok.

Dessuten, kan ikke bare Ctrl. svare med samme mynt, Benja? Hvis Aristo er fast bestemt på å benytte seg av spionasje, hvorfor ikke gjøre det samme selv? Det kan da umulig være spesielt vanskelig å skaffe seg en spion eller fem i masserekrutteringsstammene Aristo? Hvis du vil kan sikkert jeg høre med noen om de vil bli spioner...
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Jeg inviterer hvem som helst fra Teamet til å gå inn på min konto og sjekke min PP logg. Jeg har aldri gitt bort ett eneste PP.
Så om du skal fortsette å komme med slike løgner om meg, håper jeg virkelig de kommer på banen og renvasker meg. Det er jo selvsagt veldig enkelt for admin å sjekke og dermed bekrefte det jeg sier, og jeg håper de tar min invitasjon til etterretning og gjør dette.

Du kan ikke komme å snakke til meg om personangrep, da du beskylder meg for juks og fanteri. Du oppfører deg som en drittunge, og det må du tåle å høre når du beskylder meg for å ha jukset.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Vi har fått tilbud om at vi kan bruke spioner, jeg har venner som har sagt de kan informere meg, og spillere som er forsøkt rekrutert inn i Aristo har sagt fra at de kan gå inn og være vår spion, for å svare med samme mynt. Men for meg så hander det ikke om å besvare spionasje med spionasje, selv vil jeg være bedre enn det. Når jeg da får disse tilbudene, og forslag om at vi kan også spionere så sier jeg at jeg ikke vil blandes inn i dette. Da jeg ikke vil legge mine egne grunnverdier til side bare for å ta hevn. Faktisk legger jeg mye ære i å la være å bruke slike metoder, og det ser det ut som de fleste respekterer.
 
Sist redigert:

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Jeg inviterer hvem som helst fra Teamet til å gå inn på min konto og sjekke min PP logg. Jeg har aldri gitt bort ett eneste PP.
Så om du skal fortsette å komme med slike løgner om meg, håper jeg virkelig de kommer på banen og renvasker meg. Det er jo selvsagt veldig enkelt for admin å sjekke og dermed bekrefte det jeg sier, og jeg håper de tar min invitasjon til etterretning og gjør dette.

Du kan ikke komme å snakke til meg om personangrep, da du beskylder meg for juks og fanteri. Du oppfører deg som en drittunge, og det må du tåle å høre når du beskylder meg for å ha jukset.

Noen i Aristo jukser helt klart, og jeg tror det er deg. Du spiller uannsett skittent og jeg ser ikke at du ikke skal gå den siste lille meteren til og faktisk bruke PP på den måten, da jeg vet noen i ARisto gjør det. Uansett så representerer du stammen, og da får du tåle beskyldningen selv om det skulle vise seg å være en annen i stammen din som var den skyldige. Det tviler jeg derimot fremdeles på.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Å ja, så når jeg faktisk ber admin om å bekrefte at jeg aldri har overført ett eneste PP, så begynner du å beskylde noen andre i stammen? Så du hadde altså ingen bevis da??? Du bare finner på? Og hvis noen andre i stammen har gjort dette, så må jeg ta ansvar for det? Hvordan kan jeg se hva de andre i stammen bruker PP på? Sannsynligvis har ingen i Aristo gjort dette, og du forsøker nå desperat å finne på nye ting fordi du har driti deg loddrett ut i et offentlig forum.

Be heller om unnskyldning du, så har du litt ære i behold.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Jeg har bevis for at noen i ARisto kjøper spioner for PP, jeg har bevis på at du forsøker å kjøpe spioner på alle andre måter. Så hvem i ARisto tror jeg er denne Spion handelen er? Vell tipp. Uansett dagen min handler ikke om Rv nå har jeg lagt ut mitt og fulgt deg opp på mer enn jeg ønsket. Vil du bevise at det ikke er deg så oppfordrer jeg deg til å poste hele PP loggen din siste måneden. Der har du alt du trenger for å overbevise meg om at du ikke jukser.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Igjen dummer du deg loddrett ut. Du kan ikke fortsette å påstå du har bevis, når du nettopp skrev "Noen i Aristo jukser helt klart, og jeg tror det er deg." Det er så langt fra bevis man kan komme, det er kun spekulasjoner, og de er feil.
Jeg kan ikke poste min logg her, for da skriver du bare at jeg har manipulert den (og det kunne jeg også lett ha gjort). Derfor har jeg som sagt anmodet admin om å gå inn på min konto å bekrefte det jeg sier. Det ville vært det beste for meg, da jeg vet at jeg da hadde blitt "frikjent" for dine løgnaktige beskyldninger.
 

DeletedUser

Guest
Du er den som anklager og påstår at du har bevis her benja. Post bevis eller se ut som en dust.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Dette startet om jeg ikke, kjøpe tar feil med at jeg hadde bevis for at Rv forsøkte å presse, kjøpe og overtale spillere til å joine han eller gi ut informasjon. I tillegg har jeg sagt at jeg har jeg fått servert informasjon om at spiller i ARisto kjøper spioner for PP. Jeg misstenker at denne spilleren er Reisverket, men har vell ikke sagt at jeg har bevis for at dette er reisverket noen plass har jeg det?

Slutt å kjøre dere enda mer ned i søla og heller beveg dere videre, om dere ikke skal vise bevis på det motsatte. Ingenting hadde gledet meg mer enn det.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at jeg syntes dere burde la diskusjonen ligge inntil videre :) Er det blitt jukset noe sted, så vil (forhåpentlivis) teamet finne det ut.
 
Topp