V21 - Faktabørsen

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Når ska du kom med nå positivt å si? du kommentere engang i uka og det kjæm bare bs ut av kjeften din

1. suveren vinne en overlegen seier
2. arrogant en overlegen person

bs? Er det negativt å ikke kommentere ting som ikke omhandler deg? Jeg har ikke noe med denne såkalte ordkastingen mellom Aristo å Ctrl. å gjøre så det er da klart. Men, du kan da gjøre hva du vil ;-)
 
Sist redigert:

Veni Vidi Vici

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Fakta er at Moa klandrer Mr. Moody for sitt mislykkede adlingsforsøk.. :D


4a1791eaa494161ddb531ebf9d177ece.png

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
d93676ff7f35507cbd541b221435ae8e.png

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
bb16c7d22be8d898da6461b61a3dd995.png

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
755d5fcd5f46cdcd96994a53221217b0.png

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Fakta er at tidligere ble man bannet fra forumet om man postet samtaler uten å ha samtykke fra den andre parten, eller sladdet navnet.
Mulig ting har endret seg?
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Fakta er at jeg har hørt fra flere troverdige kilder at det betales pp for spion informasjon. Disse personene som ah sagt dette har ikke kunnet rapportere dette, da betaleren i Aristo har gjort samtalene på skype. Ellers hadde det nok vært ban av kontoen som betaler.

Kan også raskt si at da jeg spurte om vedkommende som betalte var Don så fikk jeg beskjed om at det ikke var han som, betalte for denne infoen.

Jeg har selv i min egen innboks meldinger der spillere har blitt forsøkt bestukket på diverse måter til å gi ut informasjon til Aristo. Men ingen av disse er pp innvolvert i.

Jeg legger ikke ut kopi av medlinger jeg får da det vil være galt for spillerne som informerer meg om at de blir forsøkt presset eller kjøpt, men faktaet står like sterkt. Og er mer vellbegrunnet enn 90% av alt annet som står på fakta børsen.

Ro ro til fiskeskjær. Du har tidligere skrevet i forumet her at undertegnede har betalt for spionasje. Jeg har ADLRI betalt noen for tjenseter verken i form av penger eller PP, eller noe annet for den saks skyld. Jeg har sendt ressurser til stammefrender som har tapt tropper når de har hjulpet meg eller andre i stammen, men det er også det hele. Så dersom du igjen anklager meg for noe slikt, så vil jeg fortsette å rapportere deg.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Fakta er at tidligere ble man bannet fra forumet om man postet samtaler uten å ha samtykke fra den andre parten, eller sladdet navnet.
Mulig ting har endret seg?
Det var bare i "morsomme meldinger" tråder, som var opprettet for å henge ut noobs. Å bruke utdrag fra samtaler som har skjedd IG i propaganda har alltid vært lov.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at tidligere ble man bannet fra forumet om man postet samtaler uten å ha samtykke fra den andre parten, eller sladdet navnet.
Mulig ting har endret seg?

Fakta er at Dakapo ser på dette som propaganda, og fjerning av nick, gjelder kun på funny mails. Se regelverk, 1.2.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Ro ro til fiskeskjær. Du har tidligere skrevet i forumet her at undertegnede har betalt for spionasje. Jeg har ADLRI betalt noen for tjenseter verken i form av penger eller PP, eller noe annet for den saks skyld. Jeg har sendt ressurser til stammefrender som har tapt tropper når de har hjulpet meg eller andre i stammen, men det er også det hele. Så dersom du igjen anklager meg for noe slikt, så vil jeg fortsette å rapportere deg.

Fortsette å rapportere meg? Jeg har da ikke brutt noen regler. Du derimot sender meldinger og prøver å bestikke nesten vært eneste medlem i alliansene som står imot Aristo. Dog er ikke PP nevnt i disse. Kunne sagt ganske mye mer, men holder tilbake da det trolig ville kommet ut en del personangrep om jeg skulle sagt hva jeg mente om denne måten å true, kjøpt og presse spillere på. Du har ikke rett til å se noen ting, det er nok et fakta jeg kan slå i bordet med.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Fortsette å rapportere meg? Jeg har da ikke brutt noen regler. Du derimot sender meldinger og prøver å bestikke nesten vært eneste medlem i alliansene som står imot Aristo. Dog er ikke PP nevnt i disse. Kunne sagt ganske mye mer, men holder tilbake da det trolig ville kommet ut en del personangrep om jeg skulle sagt hva jeg mente om denne måten å true, kjøpt og presse spillere på. Du har ikke rett til å se noen ting, det er nok et fakta jeg kan slå i bordet med.

Jeg har som sagt aldri bestukken noen i hele mitt liv, så om du skal anklage meg for det får du være så god å dokumentere dine meningsløse påstander. Men du har sikkert noen patetiske unnskyldninger for hvorfor du ikke kan bevise noe som helst. Men fortsett å skrive dine patetiske innlegg, Benja, de har ihvertfall stor underholdningsverdi for nye og gamle lesere.

Men hva mener du forresten med at jeg "ikke har rett til å se noen ting", og hvordan kan dette være et faktum?
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke bare legger det ut, Benja... Sånn som du holder på nå blir det ord mot ord, og så lenge du er den som anklager noen for skittent spill sitter du også igjen med bevisbyrden. Du kan ikke forvente at folk flest tror på deg sånn helt uten videre...
 
Topp