Topp 25 - Spillere

DeletedUser

Guest
1. DON slask

Hva kan jeg si? Navnet står ikke helt i stil med å være rank 1. Når ble slasker rank1?? (angel) Gjort mye, høy ODA og adler de han vil. Ryktes at Stephan kommer inn nå snart.

Generelt veldig morsom å snakke med, egentlig litt rivalisering. Liker det!

2. Unholy Confessions

Vokst svært raskt siste perioden, kontoen består av to(tre) meget gode spillere som vet hva dem driver med. Hyggelige er dem også! Er vel bare noe med det å være fra sørlandet? :hmm:

3. Reisverket

Lillenes og Stephan spiller her, har ikke snakket med Lillenes før (som jeg husker), men Stephan har jeg snakket med, fin fyr, hyggelig, men som vi ble enige om; Viktig å opprettholde et "image".

OD'en er relativt høy, tredje til å nå 1mil poeng, mye innadling, men også mye adling fra fienden. Fortjener plassen!

4. Nattevakten

Har ikke snakket med NV før, men etter det jeg har hørt er h*n en spiller som har klare og tydelige grenser. Stor konto, kan utrette mye, men må bare komme seg til fronten først (yes)

5. Storebror

Nye eiere på Storebror! Og disse er både aktive og erfarne. Gleder meg fremover! Vil ikke uttale meg før det har gått litt tid.

6. hankVH

Robert, aka Redswan, flott konto, flott fyr, og flott stamme! Fortjener plasseringen, hvis ikke enda høyere! Gjort en så langt formidabel jobb! Elsker det (party)

7. TigerKiller

Som jeg har sagt i den forrige lista, dette er en ekstremt dyktig spiller som helt klart vet hva han driver med! Vi har hatt våre uenigheter og bagateller opp igjennom, men vi to har alltid klart å løse det sammen.

8. Ignorance

Sett litt av deg, vært kv for et par som har hatt incs fra deg, til og med tatt noen byer, vet ikke om tidligere verdener hvor du har spilt eller hvor lenge du har spilt. Har heller aldri snakket med deg.

Kan ikke uttale meg :gjeip:

9. Halnoe

Vokser raskt, dyktig og veldig hyggelig! Når han får etablert front er det viktig å passe seg for denne fyren!

10. Tirpitz

Ikke annet at dette er det beste navnet i TW - historien så langt. Mektig navn, erfarne spillere, og en veldig gøy konto! Marco, Eirik og Sindre spiller her foreløpig. Mer om det senere :awesome:

Sist jeg lagde listen var ikke denne kontoen topp 25 engang. Siden da har kontoen klatret til topp 10!

11. Syrogen

Utrolig fyr! Står alltid på, leverer virkelig varene sine, og er der alltid om det skulle være noe, Ship hadde ikke vært det samme uten deg!

12. Zimpley

Jeg sa sist jeg publiserte liste at navnet hørtes kjent ut. Og ja, det var det. V18, Nice. Grunnleggeren av Nice dette her! Hørt mye rart om deg, men skal ikke gå ut ifra ting jeg ikke har opplevd selv.

13. hahaug

Stor konto, men har ikke adlet særlig mye fra Ship, selv med inaktiv front og en spiller som slettet kontoen sin.

14. ThoBre

Snapper byer i ny og ne. Innenriksminister? Hva går den jobben ut på? Uansett, fin front, mulighet til å vokse, men har ikke sett alt for mye av deg. Enda.

15. TraTinV

Ikke mye å si, beklager. Liten kjennskap, og ingen front.

17. cid the king

Cid er fortsatt på topp 25, synd han ble tatt igjen av så mange.. har ikke vokst særlig på en stund, men det går oppover og troppelageret er fult! Tropper vinner (party)

18. halmats

Husker ikke hvem han merget med, men lurte på hvorfor han ville ha fred med Nokas en periode, enten om det var av ren snillhet eller om det lå en mer utspekulert plan bak.

19. Elimin@tor

Fredrik er en gammel TW veteran! Flink, positiv og god til å snakke for seg. Veldig hyggelig fyr, lett å samarbeide med og kan virkelig sine saker. Nå som han får mer front mot Aristo blir det bra!

20. Kolb

Kontoen virker inaktiv? Men er noen som er der, har jo litt av hvert på meg fra den kontoen.

21. antivirus

Mye missforståelser her angående ORM, av og til lurer jeg på hvem som er leder, Anti eller Tiger? Uttaler meg ikke for mye angående det.


22. wannabezz

Vært langt nede, men på bedringens vei, selv om det meste står på internadlinger, ryktes at wb gutta er lei/har liten tid.

23. Donau

Forrige liste var Donau samme rank. Stoppet han å vokse? Eller har bare alle vokst mer enn han?

24. Oxcyder

Falt fra rank 14 til rank 24. Ikke bra, men er vel ikke lett når man ikke har front eller muligheter til å adle.

25. Rastatown

Fra rank 11 til rank 25. Ikke bra dette heller. Selv om denne kontoen aldri har hatt skikkelig press på seg, så har den fremdeles ikke klart å oppnå fulle potensialet, jeg håpet å se mer til Rasta.


PS: Andre gang jeg skriver liste, kjedelig å lese mye av det samme om igjen. Vil høre andres synspunkter også.
 
Sist redigert av en moderator:

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Det er en ved navn Omar som spiller på Zimpley nå. Men ser det ble 2x Stephan her:awesome: Jeg som ble nevnt under slasken, men org RV heter også Stephan(nod)
 

DeletedUser

Guest
Vikke kalle og nappe ett par byer og adle ned noen men kan nokk skje hvis troppe sitvasjonen ikke forandrer seg men det regner jeg med att det gjør kjapt så blir nokk ikke noen nedadling på måneder enda. Hadde rank 4 før jeg nappa de bya.

Skulle jeg vokst på bya jeg tok av deg slasken hadde jeg blitt liten.
 

DeletedUser

Guest
Da husker du feil. Rune, og senere Boms som solo, gjorde aldri noen sprell som Zimpley på v18. Du blander trolig med v15 eller noe.
 

DeletedUser

Guest
1. DON slask

Hva kan jeg si? Navnet står ikke helt i stil med å være rank 1. Når ble slasker rank1?? Gjort mye, høy ODA og adler de han vil. Ryktes at Stephan kommer inn nå snart.

Generelt veldig morsom å snakke med, egentlig litt rivalisering. Liker det!

2. Unholy Confessions

Vokst svært raskt siste perioden, kontoen består av to(tre) meget gode spillere som vet hva dem driver med. Hyggelige er dem også! Er vel bare noe med det å være fra sørlandet?

3. Reisverket

Lillenes og Stephan spiller her, har ikke snakket med Lillenes før (som jeg husker), men Stephan har jeg snakket med, fin fyr, hyggelig, men som vi ble enige om; Viktig å opprettholde et "image".

OD'en er relativt høy, tredje til å nå 1mil poeng, mye innadling, men også mye adling fra fienden. Fortjener plassen!

4. Nattevakten

Har ikke snakket med NV før, men etter det jeg har hørt er h*n en spiller som har klare og tydelige grenser. Stor konto, kan utrette mye, men må bare komme seg til fronten først

5. Storebror

Nye eiere på Storebror! Og disse er både aktive og erfarne. Gleder meg fremover! Vil ikke uttale meg før det har gått litt tid.

6. hankVH

Robert, aka Redswan, flott konto, flott fyr, og flott stamme! Fortjener plasseringen, hvis ikke enda høyere! Gjort en så langt formidabel jobb! Elsker det

7. TigerKiller

Som jeg har sagt i den forrige lista, dette er en ekstremt dyktig spiller som helt klart vet hva han driver med! Vi har hatt våre uenigheter og bagateller opp igjennom, men vi to har alltid klart å løse det sammen.

8. Ignorance

Sett litt av deg, vært kv for et par som har hatt incs fra deg, til og med tatt noen byer, vet ikke om tidligere verdener hvor du har spilt eller hvor lenge du har spilt. Har heller aldri snakket med deg.

Kan ikke uttale meg

9. Halnoe

Vokser raskt, dyktig og veldig hyggelig! Når han får etablert front er det viktig å passe seg for denne fyren!

10. Tirpitz

Ikke annet at dette er det beste navnet i TW - historien så langt. Mektig navn, erfarne spillere, og en veldig gøy konto! Marco, Eirik og Sindre spiller her foreløpig. Mer om det senere

Sist jeg lagde listen var ikke denne kontoen topp 25 engang. Siden da har kontoen klatret til topp 10!

11. Syrogen

Utrolig fyr! Står alltid på, leverer virkelig varene sine, og er der alltid om det skulle være noe, Ship hadde ikke vært det samme uten deg!

12. Zimpley

Jeg sa sist jeg publiserte liste at navnet hørtes kjent ut. Og ja, det var det. V18, Nice. Grunnleggeren av Nice dette her! Hørt mye rart om deg, men skal ikke gå ut ifra ting jeg ikke har opplevd selv.

13. hahaug

Stor konto, men har ikke adlet særlig mye fra Ship, selv med inaktiv front og en spiller som slettet kontoen sin.

14. ThoBre

Snapper byer i ny og ne. Innenriksminister? Hva går den jobben ut på? Uansett, fin front, mulighet til å vokse, men har ikke sett alt for mye av deg. Enda.

15. TraTinV

Ikke mye å si, beklager. Liten kjennskap, og ingen front.

17. cid the king

Cid er fortsatt på topp 25, synd han ble tatt igjen av så mange.. har ikke vokst særlig på en stund, men det går oppover og troppelageret er fult! Tropper vinner

18. halmats

Husker ikke hvem han merget med, men lurte på hvorfor han ville ha fred med Nokas en periode, enten om det var av ren snillhet eller om det lå en mer utspekulert plan bak.

19. Elimin@tor

Fredrik er en gammel TW veteran! Flink, positiv og god til å snakke for seg. Veldig hyggelig fyr, lett å samarbeide med og kan virkelig sine saker. Nå som han får mer front mot Aristo blir det bra!

20. Kolb

Kontoen virker inaktiv? Men er noen som er der, har jo litt av hvert på meg fra den kontoen.

21. antivirus

Mye missforståelser her angående ORM, av og til lurer jeg på hvem som er leder, Anti eller Tiger? Uttaler meg ikke for mye angående det.


22. wannabezz

Vært langt nede, men på bedringens vei, selv om det meste står på internadlinger, ryktes at wb gutta er lei/har liten tid.

23. Donau

Forrige liste var Donau samme rank. Stoppet han å vokse? Eller har bare alle vokst mer enn han?

24. Oxcyder

Falt fra rank 14 til rank 24. Ikke bra, men er vel ikke lett når man ikke har front eller muligheter til å adle.

25. Rastatown

Fra rank 11 til rank 25. Ikke bra dette heller. Selv om denne kontoen aldri har hatt skikkelig press på seg, så har den fremdeles ikke klart å oppnå fulle potensialet, jeg håpet å se mer til Rasta.


PS: Andre gang jeg skriver liste, kjedelig å lese mye av det samme om igjen. Vil høre andres synspunkter også.

Gi meg ryktet jeg fortjener nå, Jostein! (støttes)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Lager en liste selv om jeg vet forferdelig lite om mange av spillerne på v21, men skal prøve å få til noe utfyllende lesestoff til dere om mine meninger.

1. DON slask

Dette er da slasken som spiller her, sammen med sin nyankommende dual Stephan/Super lol ? Kontoen leder foreløpig enda v21, noe de har gjort lenge. Men i det siste har de tapt en del byer, og kompansert med å internadle for å holde seg oppe istedenfor å adle tilbake de tapte byene?
En sterk konto som har en fin front og en del fine safe byer, med andre ord en god konto med store utviklingspotensiale. Ser ut til å stagnere litt i front for tiden, men de må nok bare våkne litt nå for å kunne slå hardt tilbake igjen.

2. Unholy Confessions

Min favoritt konto selvfølgelig som består av spillere som Jostein/HeLLoWeeN, Trym/ X O C O X, Kong Odd og meg selv selvfølgelig ! En konto som uten tvil blir å utfordre slasken om rank 1. Kontoen har etter min mening det beste clusteret på hele v21, og har store utviklingspotensialer i fronten sin. Leder foreløpig statsen i stamme kriger mot FI, med godt over halvparten så mange adlede byer som nr 2, og mistet så og si null og niks til fienden. Konge konto med utrolig sterke spillere, uten tvil.

3. Reisverket

Rv/Stephan gjør sin retur til TW.no, her på v21. Er vell også en dual her som går under navnet Lillenes, vet ikke noe om deg desverre og kan da ikke uttale meg for mye om deg. Foreløpig leder eller en av lederene i Aristo såvidt jeg har forstått og har gjort en god jobb så langt :) Viser at hans gamle kunster enda er på plass ! Dette er en konto som kan nå langt og uten tvil kan gjøre det bra videre her på v21. Kontoen har en fin front og adler mye av fienden, selv om de får svi en del tilbake igjen også. Tror dere kan utfordre rank 1 også om dere holder dere aktive.

4. Storebror

Ryktene sier at kontoen står for tiden uten eier, noe som er litt trist. En av de store front kontoene i Ship. Har forsåvidt adlet mye grått og stammevenner (internadlinger) i det siste, noe som i mine øyne betyr at de har hatt en lett vei til toppen. Er også den første SHIP kontoen på listen her nå som ligger så høyt rangert. Fremtiden deres er usikker, dere har en tøff front mot både Slasken og UC, og har da et par røde prikker bak fronten deres også på kartet. Blir spennende å følge med denne kontoen fremover!

5. Nattevakten

Woaah, her sitter jo godeste Frøken Bææærgen og Knut Storfot. En flott gjeng såvidt jeg har erfart, også er de veldig aktive også.
De har nylig begynt å adle seg vekk ifra safe sonen sin for å terrorisere fienden sin nede i sør, noe jeg tenker kan være bra for dem. Er ikke lett å være bergenser, å sitte å se på at Brann bare taper.. Så de må jo få ut noe aggresjon snart, før det "koker" over for dem !
Ellers er mitt inntrykk av at disse spillerne er et par stk veteraner som vet hva de driver med. De har maange safe byer, og begynner nå å bygge seg en fin front mot Ship. Dere kan gjøre mye leven for dem i fremtiden :) Gleder meg til å se hvordan kontoen vil utvikle seg.

6. hankVH

Ship konto nr 2 på listen! Dette er vell den meste skremmende kontoen i SHIP Mtp ingame skillz og prestasjoner som er gjort før. Her sitter jo godeste Robert/Redswan/Tvutt osv osv osv. Må ærlig innrømme at dette er vell også en av de eneste kontoene på hele v21 jeg har snev av respekt for, neida mye respekt her Robert mtp tidligere prestasjoner:) Ikke bare er han en god spiller, men en fantastisk fyr! Han sitter også for øyeblikket med en fin front såvidt jeg har observert på kartet, og driver vell og kriger i sør-vest mot Rv og Co. Kontoen sitter med en fin blanding av frontbyer og safe byer så har utviklingspotensiale !

7. Ignorance

En kjedelig konto i mine øyner, ligger pent i safe sonen, har bare internadlet seg stor i det siste, hvis ikke vedkommende starter å adle seg til front kommer de nok til å råtne til slutt. Sitter også med utrolig lav ODA og ODD i forhånd til ranken deres. Jeg vet desverre ikke hvem som sitter på kontoen heller så kan ikke helt uttale meg noe spesielt om dere.

8. TigerKiller

Dette her er jo tigereeen ifra daaanmark, i følge en bergenseren. Kontoen har Høy ODA med en ok ODD. Er den første ORM kontoen på listen også. Jeg vet ikke så mye om diplomatiet deres, men du ligger jo fint opp imot både SHIP og Aristo. Noe som kan gi deg store utfordringer hvis dere plutselig ikke har noen allianse med noen av stammene. Har spilt med en del dansker opp igjennom på TW så for alt jeg vet, så vet jeg hvem du er, men for øyeblikket har jeg ingen anelse. Kontoen har utviklingspotensialer, de har for tiden adlet stort ifra Preference. Fortsetter dere å adle slik av fienden kan dere vokse dere store og skumle enda fortere ! Gleder meg til å se mer av deg/dere.

9. Syrogen

Den eneste spilleren på kontoen jeg kan navnet på er Are. Ryktes det er 2 andre på kontoen, men de er visstnok aldri aktive. Sitter med en fin front oppimot Aristo i sør-øst og har både front og safe byer. Over dobbelt så mye som ODA som ODD noe som sier meg at dere er mer glad i å angripe enn å bli angrepet.
Vet desverre ikke noe mer om kontoen så blir gøy å følge med dere også :)

10. Tirpitz

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke visste hvem som satt her før en eller annen Marco ifra det glade Sørlandet begynte å skrive til meg på Skype. Duallen her heter forsåvidt Eirik. Vet lite om hva dere kan Ingame, men dere lever jo enda i en forsåvidt snart front imot både Slasken og UC. Kontoen ligger rett bak Storebror og er vell en stor moralsk støtte til spillerne som er der. Tror denne kontoen har bidratt endel med å deffe opp de foran seg når stormen har vært som værst. OK ODA og OK ODD. Kriget og tapt og vunnet og seiret. Har vært flink til å både adle av fienden og internadle. Så stå på, dere har en spennende tid foran dere.

11. Halnoe

En konto som ligger langt bak i safe i SHIP. Lav ODA og lav ODD, har ikke mer å tilføye her. Vet ikke hvem dere er.

12. erlend86

Mye internadling, mye gråbyadling men likevell en OK ODA i førhånd til ODD. Møtt lite motstand, noe som kan bli interessant å følge med på om dere plutselig får møte noe. Vet ikke hvem som sitter på kontoen desverre. Dere ligger pent bak i safe sone til Aristo og det kan nok påvirke aktiviteten deres i en stor grad fremover og utover sommeren.

13. Zimpley

Her spiller ingen, fritt frem. Men må også si at dette er en konto jeg har sett på flere verdener på .NO. Neida Omar spiller her såvidt jeg vet, eller spilte? Kontoen har vell forsåvidt endelig adlet seg til litt front, men har også veldig mange safe byer. STOR distanse og støtte og nuke ifra, men likevell et forsøk på å gjøre noe som kan utvikle kontoen enda mer. Kjør på boyz!

14. ThoBre

En av lederene i Aristo såvidt jeg vet, den store innenriksministeren. Fungerende leder når RV er bortevekk ! En konto med en del safe byer samt frontbyer, Like høy ODA som ODD, og de tallene er ikke så veldig imponerende heller må jeg ærlig innrømme. En stund siden du har adlet noe som er fra fienden kan jeg se, lever på barbar byer og små spillere. På tide å kjøre på mot fienden snart å være et godt eksempel for resten av stammen kanskje :)

15. Elimin@tor

En gammel kjenning av meg i det minste, spilte sammen med Fredrik på v5 der han gikk under ingame nicket "Fugla". Fikk et utrolig bra inntrykk av han der. Hvorfor? Jo fordi han kunne krige og spenne ifra seg, selv om det endte opp med at han sluttet. Ledet ODD der og full pakke. Klarer han å imponere meg like mye på v21 tro? Du er da en veteran, så hvorvidt du er rusten eller ei vet jeg ikke. Men jeg har trua. Internadlet litt tidligere, men har i det siste startet å terrorisere fienden sin en del ser jeg på adlingene. ODA og ODD er forsåvidt like store, ikke så mye å skryte av, men du vokser da enda så for se hvordan du gjør det fremover.

16. TraTinV

Her sitter da Torry/TraTin og Regal. De merget for ikke så lenge siden. Kontoen sitter med bare safe byer, lite å gjøre. Så med mindre disse gutta adler seg til front snart, ellers kommer kontoen og alt på den til å støve bort snart :forvirra:

17. hahaug

Ligger godt vest på kartet, faktisk OK bra ODA og ODD i forhånd til flere spillere over seg på rangeringen. Ligger med forsåvidt bare safe byer, men har ikke lange veien til fronten. Håper du adler noen fiender snart, da får vi sett hva du duger til :)

18. halmats

Denne kontoen merget vell nylig med ORLY. Var med å adle bittelitt av PerKåre her i det før han gikk grå. Ellers har kontoen vokst fint på internadling. Hentet seg opp på topp 25. LAV ODA og ODD i forhånd til ranken sin, masse safebyer med utvikling til en liten front mot UFC i øst. Hvis dere ikke startet med noe lurt snart, kan dere fort dette av listen igjen, på tide å starte masse adling av fiende gutta!

19. cid the king

Masse masse safe byer, begynner å få pittelitt front kanskje, hvis Aristo fortsetter å adle seg nedover mot deg. Laveste ODD jeg har sett på listen so far, som betyr du har faktisk ikke møtt motstand what so ever så og si. Noe som kan få meg til å tvile LITT på dine skillz mtp du ikke har møtt motstand, hva skjer om du endelig gjør det liksom? Håkon heter du vell du som sitter her? Håper du motbeviser det jeg skrev med å virkelig krige og adle fra deg :) Ellers ligger du jo veldig pent til med clusteret ditt da, ser ut som du har spilt "Snake".

20. antivirus

En veldig hatet spiller av mange, SÅVIDT jeg har fått med meg. Lever enda i beste vellstående på topp 25 listen. Enda en dansk person? Wuut.. Dere invanderer jo snart .NO. Ok ODA og såvidt OK ODD. Møtt litt pitte litt motstand. Lever i beste vellstående i k55. Leder i ORM? Antar jeg, jeg vet ikke men vi sier det i og med at du er så hatet. Du kan adle deg alle veier du, bare å bryte med Ship og ta dem alle, jeg har trua på deg (love). Skal holde meg for god til å skrive mer :)

21. Oxcyder

Klatret opp 3 ranker siden sist liste! Bare safe byer, OK ODA i forhånd til det, LAAAAAAAV ODD. Du har aldri møtt nukes jo ?
Spennende å se om du klarer å adle deg til front, mtp du ikke er vandt til motstand what so ever her på v21. Håper du lykkes i såfall! På tide å skaffe seg front gutt(er)!

22. Kolb

Ligger fint inni slasken, bra ODA ok ODD. Ryktes at Abobil skal ta over denne kontoen. Hallelujah (sarcasm). Du har muligheter til å adle deg til fronten. Ellers har jeg lite å si siden jeg ikke vet hvem resten på kontoen evt er? Abobil har jo et rykte for seg selv her på v21 så for se hva som skjer fremover her :)

23. Donau

Masse safe byer, vil se deg i front! Lav oDA og ODD. Ikke mye å skryte av ENDA. Håper å se mer av deg ! Vet ikke hvem du er sorry.

24. wannabezz

Hozan & Eirik ? Kontoen som uten tvil har møtt mest motstand på v21, leder ODD ! Noe som igjen reflekterer litt av deres lave ODA. Ligger for tiden med mye safe byer og en del frontbyer enda. Dere har virkelig kriget ifra dere og gjort en god jobb ser det ut som. Fortsett slik så tar dere snart litt hevn mot SHIP. Tydelig at det er spillere her som vet hvordan de forsvarer seg. Stå på guttaboys :)

25. Gekkern

Begynner å få seg front mot Aristo nå, Adlet en del Aristo oppigjennom historien på twstats. Ok ODA iforhånd til rank, og Lav + ODD. Ser ut til at dere kan være neste på Aristo sin adlingsplan, så på tide å komme seg hjem fra ferie nå gutta.
 

syrogen

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
fin liste ;)

og ja jeg er alene på Syrogen, vært det siden starten så og si.. virker som jeg sliter ut dualene mine med onlinetiden min? ;(
 

DeletedUser

Guest
24. wannabezz

Hozan & Eirik ? Kontoen som uten tvil har møtt mest motstand på v21, leder ODD ! Noe som igjen reflekterer litt av deres lave ODA. Ligger for tiden med mye safe byer og en del frontbyer enda. Dere har virkelig kriget ifra dere og gjort en god jobb ser det ut som. Fortsett slik så tar dere snart litt hevn mot SHIP. Tydelig at det er spillere her som vet hvordan de forsvarer seg. Stå på guttaboys :)

Mye motstand og evig mange nukes ja :p
Hadde forventet litt mer fra Ship uansett. Om alle spillerne der hadde tatt like mye initiativ som Syrogen, Johnny Restivo og Cid the King så hadde jeg vært borte for lengst. Grunnen til at jeg har mistet så mange byer er fordi at jeg ofte har hatt mangel på tropper nede i fronten min, så det blir ofte sniping jeg og Eirik må satse på.
Creeds til de aktive Ship-spillerne, håper dere forblir aktive for å fortsette den jevne krigen :)
Ps. Jeg har noen ustackede byer i fronten, lov å prøve seg her ;)

hozan
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
15. Elimin@tor

En gammel kjenning av meg i det minste, spilte sammen med Fredrik på v5 der han gikk under ingame nicket "Fugla". Fikk et utrolig bra inntrykk av han der. Hvorfor? Jo fordi han kunne krige og spenne ifra seg, selv om det endte opp med at han sluttet. Ledet ODD der og full pakke. Klarer han å imponere meg like mye på v21 tro? Du er da en veteran, så hvorvidt du er rusten eller ei vet jeg ikke. Men jeg har trua. Internadlet litt tidligere, men har i det siste startet å terrorisere fienden sin en del ser jeg på adlingene. ODA og ODD er forsåvidt like store, ikke så mye å skryte av, men du vokser da enda så for se hvordan du gjør det fremover.

Bra topp 25 Håkon! :)
Aldri vært rank 1 ODD på verden 5, men var rank 1 ODA.
Mer skal terroriseres, og med det kommer vel ODA og ODD rett rundt hjørnet.
 
Topp