Topp 25 - Spillere

Destructere

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Lovet en liste selv om jeg ikke kjenner noe særlig til mange som er på listen ! :p

1 DON slask

Don som ligger på toppen av listen og har vel gjort det siden start? (Jeg starta sent så vet ikke :eek: ). Spiller sammen med han på v22 og vet han kan tingene sine! Har høyest ODA av alle og antar han kommer til å være nr.1 på ODA da jeg føler (uten å vite) at han går mer off en def. :) Har vært lite adling fra han mot Ship og ser ut som han lar det gå ut over de stakkars barbarlandbyene :( Men kan fort komme tilbake og adle halve verden! :mehe:

2 Unholy Confessions

Kjenner ikke gjengen som sitter her, men vet Håkon aka Chaosisalex pga. han rævkjørte meg på v5 da jeg var nybegynner og aldri spilt TW før :( Så ikke gjør det igjen plz. Men absolutt den kontoen som jeg er mest redd for med tanke på min plassering etc. Har virkelig statistikken å vise frem mot Ship gjengen da disse gutta har gjort halve jobben mot Ship frem til nå. Gleder meg til å se hvordan det kommer til å gå videre :) ( med mindre dette kommer til å gå utover meg :eek: )

3 Reisverket

Kjenner ikke til de som sitter her. Bare lest at Stephan sitter her og han er med i PMS på v22? Ikke snakket noe med dem. :eek: Men ligger ellers fint til med tanke på plassering for videre utvikling av brukeren. Masse Ship byer å ta av :)

4 Nattevakten

Igjen, kjenner ikke til dem som sitter her. Ligger langt bak i safe-zone, men endelig fått seg en liten front så får se hva de er gode til :)

5 Storebror

Snakket litt med han på v22 og virket som en ganske fin fyr :) Lest at det var kommen nye på kontoen så kanskje det ikke er samme folka som sitter her nå? Ellers en fin front med mange muligheter! Kan kanskje bli litt for mye av det gode?

6 hankVH

Robert aka RedSwan er vel her? Igjen, kjenner ikke til deg personlig, men kjenner nå godt til Svein som forteller meg litt om alle han kjenner til :) Fin front her også, men har gått ifra Ship gjengen pga. interne konflikter. Vet selv ikke hovedgrunnen foruten at det er ORM gjengen som er i fokus. Ellers kun hørt at dette er en formidabel spiller :mehe:

7 Ignorance

Ligger midt i safe-zone til Aristo gjengen. Har ekstremt lav beseirede tropper til å ha så mye poeng. Virker ut som en ganske kjedelig konto med mindre han får seg eg front snart. Får nå ha lykke til videre anyways! :)

8 TigerKiller

Dansker på .no? Jaja, gjør nå en grei jobb. Angriper en god del og adler jevnt og trutt. Kun snakket med deg når jeg adlet deg på v22. No hard feelings? (angel) Ellers en fin plassering. Fortsatt en god del byer å adle samt du er ligger i bak kant fra den "store" krigen.

9 Tirpitz

Sjefen selv! Fikk aldri noe navn ut av dere, men vet at det er Mastif som sitter her + flere. Fin gjeng som er hyggelige og hjelpsomme. Håper å fortsette samarbeidet. Ligger rett bak Storebror så antar det er tett samarbeid mellom disse 2 kontoene. Hatt en god vekst så alt ser ut til å være på stell uten å si sikkert. Takker igjen for KV! :D

10 Syrogen

Kjenner ikke til deg. Virker som en fin fyr ut i fra det lille jeg leser på felles forum. Håper å få sett mer til deg etter hvert!

11 Halnoe

Igjen, kjenner ikke til deg. Ligger i safe zone og har lav bes. tropper. Adler en haug med gråbyer og bygger dem opp. Får se om du får deg noe front snart og får vist frem litt ferdigheter. :)

12 ThoBre

Begynner å si dette litt ofte nå, men kjenner heller ikke til deg. :p Ligger greit til med tanke på safe byer og en front.

13 erlend86

Og her har du kontoen som jeg slåss med dag inn og dag ut. Grei fyr som har litt humor i seg. Har ikke møtt mye motstand og fått bygget seg fint opp helt til han traff på meg (angel) Sender litt tropper i hytt og vær og føler selv det er litt dårlig koordinering, men jeg skal ikke si noe mer! Han sparker nå godt fra seg også :) Den lille krigen mellom oss kommer nok til å gå en god stund til.

14 Elimin@tor

Har sett dette nicket før, men kan ikke huske noe om deg. Spilte sikkert på v5 og såg deg på forum eller noe. Har hatt jevn og fin vekst og en relativt god statistikken med tanke på du ligger sånn halvveis i safe zone. :)

15 Zimpley

Vet ikke helt hva jeg skal si her. En del byer i front og en del i safe zone. Mistet en del byer i det siste uten noe særlig motstand som jeg har forstått. Inaktiv? Følger med videre og ser hva som skjer etter hvert med denne brukeren.

16 halmats

Og her kommer min nemesis ! Neida. Vet kun ORLY som merget med halmats konto'en er. Fin fyr som jeg selv skulle ønsket var på min side istede, men sukk... Ble sur på meg fordi jeg adlet en by fra han så her får jeg en del nukes/fakes mot meg :( Vet nå en ting og to og er en god motstander. Får se om du og erlend tar knekken på oss snart :)

17 TraTinV

Regal? Spilte vel på Butler kontoen på v22? Ellers er kontoen plassert i safe zone. Ikke så mye mer å si.

18 cid the king

Vet ikke hvem som sitter her, men utrolig lav ODD til å ha så høy poengsum. Ligger en del i safe zone så regner ikke med at ODD kommer til å øke så veldig mye mer foreløbig. :p

19 Oxcyder

Igjen, enda en som ligger i safe zone som jeg ikke kjenner til! Lykke til videre anyways!

20 antivirus

Danske nr.2 på lista. Også danske nr.2 som jeg hjalp til å adle på v22 (angel) Vil tro du har tett samarbeid med Tiger så skal vel en del for å ta disse 2 ut. Får bare ønske dem lykke til videre :)

21 hahaug

God del safe byer, god del byer i front og en fin statistikk. En konto jeg liker :) Eneste minuset er vel at du ligger inntil hankVH så er vel kanskje ikke så lett å adle ? :mehe: Regner med å se en god del til denne kontoen og at den kommer til å vokse :)

22 Kolb

Ligger nesten helt i front, midt på kartet. Grei ODA og ser ut til å gi Ship litt trøbbel.

23 Donau

Enda en konto med veldig lav ODD. Ligger litt i bakkant og støtter vel de andre byene i front. Får se om de kommer seg lengre frem etter hvert.

24 wannabezz

Kontoen med høyest ODD. Har virkelig kjent presset fra Ship gjengen. Står fortsatt støtt og kan fort snu seg, men har hatt relativt 0 poeng økning de siste ukene. Gleder meg til å se hva denne brukeren kan få utrettet seinere i spillet, eller om den blir adlet ned av de andre. Lykke til videre uansett! :)

25 Gekkern

Kjenner ikke til deg, men har hatt god poeng økning de siste 3 ukene. Sjekket også for jeg trodde mye var intern adling, men dette viste seg å være feil da mange av byene er fra Aristo gjengen. Så bare stå på og hold trykket høyt. :)

Mange som jeg ikke fikk skrevet så mye på, men det er mest pga. jeg kjenner ikke så mange her på TW så godt. Får nå se etter hvert om jeg kommer i kontakt med flere! :)
 

Gekkern

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Gekkern

Lager en liste selv om jeg vet forferdelig lite om mange av spillerne på v21, men skal prøve å få til noe utfyllende lesestoff til dere om mine meninger.

25. Gekkern

Begynner å få seg front mot Aristo nå, Adlet en del Aristo oppigjennom historien på twstats. Ok ODA iforhånd til rank, og Lav + ODD. Ser ut til at dere kan være neste på Aristo sin adlingsplan, så på tide å komme seg hjem fra ferie nå gutta.

Du må slutte å si dere, og heller si du. Her sitter det en enslig person som sover godt om nettene.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Siden folka på UC er så glad i meg, lager jeg gjerne en liste til deres ære :)

Skal være saklig, men samtidig ytre mine meninger :)

Kommer så fort jeg har tid :)

-A
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Så lenge du klarer å holde deg saklig gleder jeg meg til å lese, men i det siste har du i mine øyne vært svært usaklig. Så forventningene mine er ikke akkurat skyhøye. (wasntme)
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Mye endringer i topp 25 so far...

Lager ingen lang liste, og ingen dyrehistorien denne gang, slapp av UC gjengen, dere skal slippe å lese det :)

1. DON slask
Jeg spiller selv på DON slask, så jeg skriver mer om DON, ikke om meg selv... DON har hatt en lett spaser tur opp til 1.plass i v21, og har vært der en god stund nå... Hvorfor klarer ingen å ødelegge DON? Hvorfor ligger han så godt pakket oppe i toppen? Jo... DON er en god spiller, jeg har vært på kontoen en stund nå, studert hans strategiske spillestil! Han blir omkalt som en PPhore... Nei, han er ikke det... Han er ett PPgeni! Han vet når og hvordan han skal bruke den PPen han har kjøpt, istedenfor å sløse den bort... DON fortjener denne 1.plassen mer enn noen andre ville jeg nå si, han har jobbet for den! Etter Royal + Jokke og CO forsvant stod kontoen falleferdig... Ingen var her... En måtte komme tilbake... Det var DON selv, avbrøyt det han hadde i v22 og kom tilbake for å vise at DON er verdig 1.plassen her på v21! Fikk flere medhjelpere igjennom tiden, men ville ikke si de gjorde så mye av seg på kontoen... DON, takk for muligheten til å bli med på din konto, og for at du stoler på meg at jeg klarer å hjelpe deg her! Kjenner ikke til din fortid i ctrl, så skal ikke uttale meg her!

2. Unholy Confessions
Tja, hva kan man si, en utrolig stor konto, da tenker jeg ikke på poeng, men på antall spillere... Jostein... Jeg stolte på deg, leste så sent som i dag din mappe i Aristo, hvor jeg hadde skrevet jeg stolte på deg, og var glad du var i vår stamme... Du sviktet meg, ikke bare meg, men også hele Aristo, du rystet en verden sammen med NV når dere gikk for det stuntet deres... Anyhow... Alle kjenner til historien her... Flere faktorer for at ting skjedde...Dere har jobbet bra, adlet flere byer av Aristo når dere forlot! Godt for dere... Dere er kjente for å jobbe hardt for at deres stamme skal vinne! Står respekt i 1 ting ihvertfall... Men obs obs, dette stuntet kommer til å følge dere resten av tiden på tw... Lykke til videre, dere er en sterk konto, med ett nydelig cluster! Ikke noe vonde ord, men orker ikke skrive mer her nå... Blir nok hetset av dere for denne kommentaren også!

3. Storebror
Den søte storebror som vi alle kunne ønske oss! Han har kjempet for å holde seg der han ligger på topp 5, har gjort de rette valgene iht nedadling og barbie adlingen sin! Hadde du ikke delt din historie, hadde jeg nokså sikkert ikke skrevet noe positivt om denne kontoen... Bra du kom ut på off forum og ga din versjon, står respekt av dette! Alt i alt, er imponert! Ny spiller folkens! Klapp for han! Han er nok en av de jeg ble mest forbauset over! Igjen, takket være den fine livshistorien din! Lykke til med krigen!

4.HankVH (med 4k poeng mer enn 5 plassen)
Robert og den søte Tvutt! More romantic than any other chick flick! Trenger jeg å si så mye? Robert, godt jobba! Kjempet deg opp etter mye om og men med Hank kontoen... Hank kontoen har vært en spesiell konto, men nå er den stabil. Ikke flere stammehopping nå?
Leder av 1814, hovedkonkurrenten min :) Liker det! Skal bli kjekt å treffe dere på slagmarken. God leder? Kan diskuteres, går mye rykter om ORM allianser rundt om kring, så skal ikke si noe mer... Foreløbig bare rykter! Lykke til!

5. Reisverket
RV og Lillenes! 2 gode spillere som fant tonen, og har blitt som Batman og Robbin! Men med 1 unntak, begge vil være batman! :) Dere er noen kjekke folk! Har jobbet hardt for å være der dere er! God leder, grunnlegger og mentor! RV, takk! Lillenes, har vært en ære så langt! Vil ikke si så mye mer, tårene kommer! Takk dere 2, plis bli litt mer aktive a? :)

6. Ignorance
Dere altså! Godt jobba i det siste, tok bort NV som et team gjorde vi! Dere ha jobbet hardt, 3.plass i Aristo, er ikke bare bare det! Gleder meg til å se veksten videre, skal bli moro å kjempe med dere, side om side! Føler jeg ikke kan si så alt for mye, 1814 vet enda ikke hvem som er på kontoen her, og jeg røper det ikke :O :) Have fun playing!

7. Tigerkiller
Dansk tiger som jobber for harde livet! Utrolig hva du har fått til! Takk for en konge krig! Håper vi treffes på andre verdener! Du er en virkelig soldat! Ikke glem det! Og dere pirater altså! Har alltid en plan B! Liker det!

8. Tirpitz
Hmm... Snakker mest om Marco her! Beklager til dere andre på kontoen, men kjenner dere ikke så godt! Marco du Marco! Du vet jeg har fått oss kastet ut av stammen på w80.net ca 4 ganger i dag :O Hehe, håper du koser deg i Italia mano! :) God leder, setter stammen høyt! Ship var din stamme, ikke Robert! Så jeg lurer egentlig på hvorfor du gjorde som du gjorde? Er det ikke kjedelig uten noe form for "makt"? Vet du har hertug(?) rettighet i 1814, så hvorfor ikke gjøre noe med det? Take back the controll? Uansett, skal bli kjekt å spille med deg framover Marco aka Mastif! Så sees vi snart?

9. Syrogen
Sier bare 1 ting.... Når du var kv for Gekkern... Bare wow! WOW! Der viste du litt ferdigheter ja! God spiller, lysten på krig! Har aldri møtt det på slagmarken, men tror du kan sparke i fra! Lykke til!

10. ThoBre
Innenriksministeren selv! Solo sier jeg bare! En av de få! ThoBre, du har fått stor respekt av meg, du er det motsatte av meg til tider, den rolige som alltid har kontroll selv om ting går i mot deg! Da mener jeg... Jeg hadde bare gått i mot kontrollen og sett hva som skjedde, du hadde tatt kontroll! Mange mener sikkert det ikke er viktig med en Innenriksminister, men dette er noe enhver stamme bør ha! Ihvertfall viss han gjør en slik jobb som ThoBre her! Du har ikke mistet noen byer enda? :) Ikke mange ihvertfall (orker ikke sjekke twstats). Håper vi klarer å fjerne den lille fronten du har fått nå! Eller, jeg vet vi gjør det! Så på hr. Innenriksminister, sammen er vi sterkere!

11. Oxcyder
Har noen, noen gang møtt Oxcyder på sitt hotteste? Vet ikke om det er mulig å nedkjempe dem da! Flott konto, utrolige presentasjoner! Liker det jeg ser! Keep up the good work, and you will get a cookie!

12. Elimin@tor
Kun deg her Fredrik? Vanskelig å tro! :) Har spilt med deg på flere verdener før, men aldri noe aktiv fra min side da... Vet du har ett godt navn her på tw, må vel være en grunn for det! :) Du virker som en ålright spiller, lykke til videre!

13. Halnoe
Kjenner ikke deg/dere så veldig godt, har ikke sett så mye av dere i krigen, men er vell en grunn for topp 15? Stå på, kan være dere klarer det enda bedre? Lykke til!

14. Antivirus
Enda en pro danske! Liker dere jeg! Piratene, HEYHO! Skal bli spennende å se utviklingen til ORM fremover! Du er en god spiller, respekterer det! Du har alltid kontroll over alle situasjoner!

15. Donau
Bro bro bro! Aktiv? JA. Erfaren? JA. God? JA.... Hva mer kan jeg si, liker det jeg ser :) Er fornøyd her! Stå på videre, kick some 1814 ass! :)

16. erlend86
Har i det siste fått litt pryl, men er tilbake for å vise hvem som er sjef nå?! Kom igjen! Du klarer dette! Bli kvitt ugresset, og ta naboens også? YOU GO!

17. TraTinV
Regallzzzz og Torry! Kom igjen da?! Få gang, vet dere vil! Neida! Mye hjelp i disse gutta, er glad for å ha dem på laget! Lager god stemning, svarer på forumet, er alltid positive! Takk for dere har troen på meg! Regal er søt <3

18. Halmats
Orly og Original Halmats! Du fikk han før meg Halmats! Egentlig skulle jeg merge med Orly, men så ble nå det! Dere har en god del erfaring, og sammen er dere farlige! Gleder meg til å se fremgangen, front mot ASOW og UC, kan bli tricky, men dere klarer det, sammen er vi sterkere!

19. Gekkern
Damn for noen fighter vi hadde i sør, back in the old days! Men ja... Uten noe form for stamme medlemmer i nærheten vant du etter hvert, kan vel takke Syrogen for mye, men du... DU JA! Solo! Flink er du også! Håper du koser deg i Latin Amerika, er glad vi fikk kjempe sammen! Men nok om det... Jeg er på DON nå, og skal ha tilbake byene mine i sør :)

20. cid the king
Deg som noen andre, kjenner jeg dessverre ikke... Har følgt med på deg ja, men ser ikke noe stor eller liten fremgang... Hva skjer? Deffkontoen til 1814? Håper jeg kommer til å se mer av deg :) Lykke til!

21. Kolb
Fy det har skjedd mye her! :) Positivt! Kolp som tok over etter Kardashian gutta var gull verdt! :) Glad du tok over, takk for det! Når jeg valgte å gi bort byene i sør til stammen, var valget enkelt, bli med på Kolb! Kolp selv var ikke så veldig aktiv, hadde mye å gjøre, så da var det greit jeg kom inn! Planen var å merge med RV, men fikk ett annet oppdrag jeg da. Stephan som var på DON spurte om vi skulle bytte, han skulle på Kolb, jeg på DON. Jeg sa ja... Jeg har spurt mange om de ville være med på tw cup, og kom over en kompis fra v18 og v21, Skattum! :) Bedre kjent som skandyzz v18 og qO.Op i v21! He is back! Fikk han til å komme tilbake til oss Aristokrater, og nå utgiv Stephan og Skattum en farlig duo! 1814 watch out!

22. Wannabezz
Hva skal jeg si, var endel kv her på kveldene, fikk ett greit overblikk at dere trengte deff for å overleve... Men dere driter i det... Dere overlever uansett, samme hva! Sta folk det der! Står respekt av det dere har fått til! Er dere klare for å fortsette med å banke 1814? Flott! Vi gleder oss alle mann! Vil bare si takk for at dere fortsatt er med oss, mange hadde gitt opp, men ikke der!

23. Redigo
Hihihohohaha, gleder deg vel til å lese nå? Pusen? :) Gjør en god jobb, er aktiv på forumet, skype, og ellers! Aktiv er du! Kom deg til front, og knus fienden! OK? :) Bra! :) Gleder meg til å se deg fremover nå! Godt jobba så langt! Viss det er noe, kan vi alltid rekne med deg!

24. kalep
Samme som wannabezz! Gir jo ikke opp! Vi kjørte jo på deg som det suste! Tok endel men du bygget deg opp igjen! Fikk noen lette byer av meg i sør, dessverre for min del... Takk for kampene, som sagt til Gekkern, gleder meg til å få byene tilbake nå ja!

25. jan99
Når det først er liv her, sprekker det, er aktiv 25/8! At det går an! Takk så mye! Velkommen tilbake til den gode formen! Trenger jeg å si mer, 1814 watch out! LU <3

Da var jeg vell ferdig? Noen skrev jeg mer om en andre, men prøvde å holde det gjevnt! Håper jeg ikke får for mye hets! Prøvde å være grei!

Alle sammen i 1814 og ORM, lykke til videre med krigen, snakkes på slagmarken!

-A
 

DeletedUser

Guest
Fin liste. Skulle gitt mer rykte, men har gitt deg for mye i det siste, ifølge forumet her :p
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Søt Robert <3

Fredrik, regnet med du spilte solo ja :) Var ment som ironi :) Mente det som at du er ganske aktiv til å spille alene :)

-A
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
3 Reisverket

Kjenner ikke til de som sitter her. Bare lest at Stephan sitter her og han er med i PMS på v22? Ikke snakket noe med dem. :eek: Men ligger ellers fint til med tanke på plassering for videre utvikling av brukeren. Masse Ship byer å ta av :)

Jada, vet at dette er en gammel post, men har hatt forumfri i sommer. Siden vi er så glade i å påpeke faktafeil må jeg informere om at Stephan i PMS aldri har vært på denne kontoen. Jeg har kun vært på v22 for noe flagghandel, samt følge litt med på hva som skjer der. Vi på Reisverket er den eminente Lillenes og undertegnede (Rv).
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Må også gi Kudos til selveste bobilkongen for en feiende flott lesning. Du har overblikket, er engasjert og ..eh.. veldig emosjonell. ;)

Bra jobba!

Rv
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Takk takk :)

Setter pris på gode kommentarer og flotte ryktepoeng folkens! :) Må gjøre dette oftere ser jeg :D

-A
 

Storebror

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
39
Ny topp 25 liste!

1 DON slask
Er spilleren på v21 som har ledet siden dag en og har aldri gitt slipp på tronen. Har lenge ledet suverent og har vist nylig at han ikke har planer om å gi fra seg tronene til UC. pp i startfasen kombinert med stor aktivitet og mange erfarne spillere har gjort at denne kontoen har vært meget suksessfull på v21. Må trekke frem at don også klarer å spille mer enn startfase. Det har han vist flere ganger der han viser at han adler mer enn oss andre ;) Det var lenge Jørn (Eagle Beagle)som satt på kontoen med don, men etter at både Jørn, Royal og Jokke ga seg så måtte don komme tilbake etter pausen sin. Slik jeg oppfatter det er det don som er den sterkeste og mest aktive spilleren av de som er nevnt ovenfor ettersom jeg personlig erfarte lenge mindre vekst på kontoen etter don tok pause. UC begynte virkelig å ta innpå, men de siste dagene har nok en gang don vist at det er han som er best på v21. Abobil har hoppet inn på kontoen? Uansett er jeg imponert over innsatsen og tiden som er lagt ned i denne store kontoen. Selve bærebjelken i Aristo!

2 Unholy Confessions
UC har kun hatt et mål siden starten av v21 tror jeg: komme på førsteplass. Har helt siden begynnelsen av verdenen hatt god kontroll på andreplassen, men har store ambisjoner om å nedkjempe don. Har den siste tiden slitt med å fylle rollen ettersom duals har vært inaktive og Jostein som "the main man" på UC kontoen har gitt seg etter manglede motivasjon. Husker ikke hvor mange som har sittet på kontoen men det er hvertfall Stian og Simen atm. Har lenge levd på å nedkjempe spillere fra den allierte siden, men til slutt byttet side for å adle fra Aristo. Har vist gode offensive taktikker og har hatt god kontroll i sitt området (Har hatt det beste clusteret på v21, men den siste tiden har det blitt litt huller). Har som sagt slitt den siste tiden og det skal bli svært spennende å se om det tar seg opp igjen og kan levere motangrep mot DON.

3 Storebror
Skal ikke nevne noe særlig om meg selv annet enn at det er kommet inn nye duals på Storebror, Marius og Ole. Ikke noe spesielt å si om det, annet enn at de har spilt på flere verdener og vært litt på og av på TW i 6 år hver.

4 TigerKiller
Starter med å si at tiger er en sterk spiller. Har adlet sterkt og godt og har fått seg et pent cluster i ORM. Har dog ikke hatt mye motstand frem til nå der spilleren nesten ikke har fått angrep på seg. Begynner å kjenne litt på varmen nå og det blir mye som kommer til å skje rundt ORM den neste tiden. Etter min mening er fremtiden til Tiger usikker. Det kan hende han biter godt fra seg eller det kan skje det stikk motsatte og han blir nedadlet.

5 hankVH
Her har det vært mange nukes som har blitt forsvart på denne kontoen. Om kort tid seiler også hank opp på topplassering i odd. Har definitivt kriget mye på v21 og viser seg som kanskje den spilleren som takler best motgang. Var på et tidspunkt stammeløs og stod alene på v21. De originale spillerne har for lengst gått vekk fra kontoen og Tvutt (Robert aka RedSwan?) tok over styringen. Fikk inn en sterk spiller, Roger, og sammen har de vist seg frem fra sine beste sider. Jeg tror at disse to aldri blir nedadlet på v21 dersom begge duals er motiverte til å fortsette. Har hatt fine adlingesmuligheter og har vist å ta vare på dem. Har klatret jevnt og trutt på rangeringslisten lenge.

6 Reisverket
Lederen i Aristo som elskes og hates. Var veldig fremtredenen for en stund tilbake men har den siste tiden vært stille (ferie?). Er RV og Lillenes som sitter her og har vært veldig flinke med arbeidet rundt Aristo. Sammen har de vist noen offensive tendenser og har gitt en del juling. Utviklingen har stagnert noe i det siste men vil forhåpentligvis tas seg opp. Har falt noen plasser i det siste men ut fra plasseringen kan man se at det fortsatt er gode muligheter til å fortsette fremgangen.

7 Ignorance
Peter98 som sitter på kontoen med fler? Ser at plasseringsmessig er det kjedelig å ikke ha noen front å kjempe på og det er lite beseirede motstandere som angriper (21. plass). Syvendeplassen kommer nok fra en del internadlinger? selv om jeg ikke skal uttale meg så mye om det etter som jeg i lang tid har fått hets selv. Har en respektabel poengsum men har nok kriget lite ettersom spilleren ikke er på topp 25 engang på beseirede motstandere (31.)

8 ThoBre
I mine øyne synes jeg plasseringen til ThoBre faktisk ikke er så dårlig. Har et safezonecluster å falle tilbake til som det kan pumpes mye def fra. Har en ok front som det kan angripes fra så det er potensiale til en god utvikling om angrepene skulle lykkes. Har som Ignorance liten oda (25. plass) og liten od (28.) som tyder på liten krigføring. Alt tyder på at dette er en defkonto. Tror forsovet at dette er en solospiller så litt creds for det :)

9 Syrogen
Sitter Are som har spilt solo lenge. Har en ok plassering men kunne gjerne hatt litt tettere byer. Har en respektabel od (14.) som sier at kontoen har kriget en god del. Er en sterk spiller etter min mening så det er godt å ha han i stammen :) Tror at utviklingen til Syrogenkontoen vil fortsette i samme jevne tempo og som vil gi en enda litt bedre plassering når v21 er ferdig :)

10 Tirpitz
Har orginalt samlet sammen den allierte siden til motkamp mot Aristokratene. Fra min side var det deilig at noen tok skikkelig tak i kampen mot Aristo og lagde stammen SHIP. Har den siste tiden været litt bak ved kulissene ettersom sjefen er på ferie :p Eirik og Magnus har likevel tatt godt vare på kontoen i mellomtiden :)

11 Elimin@tor
Var tidligere i TMR der han selv stiftet stammen? Bestod av gamle rutinerte spillere og viste at det var ikke bare bare å angripe TMR. Eliminator sjæl holdt stand og lot seg ikke knekke. Ble med i SHIP da de to stammene gikk sammen for å styrke fronten mot Aristo. Eliminator, aka Fredrik, har klatret mange plasser på rangeringslisten og ligger nå på en pen 11 plass. Om adlingene fortsetter vil jeg tippe en topp 5.

12 Oxcyder
Dette virker som en sterk konto. God oda har de også som tyder på en god del offensive byer. Frem til 600k poeng har kontoen hatt null angrep på seg så det virker som dette har vært en dans på roser :) Har nuket og adlet mye den siste måneden og det viser at disse karene har lyst til å havne høyere på lista. Tipper kontoen kommer til å ligge topp 10 om kort tid.

13 Halnoe
Første jeg legger merke til er at det er svært lav od på kontoen. Har muligens kriget minst av alle på topp 25 lista? Har dog et pent cluster som det pumpes def fra og en front med nok byer til at det er adlingspotensiale. Har likevel for få byer i front til å kunne ekspandere mye og fort for øyeblikket. Dette er spillerens første verden og det er etter alt å dømme en stor defkonto.

14 TraTinV
Kan lese ut fra brukerarkivet ditt at denne kontoen ikke har tatt vare på topplasseringen sin. Etter en stor internadling kom kontoen opp på en sterk syvendeplass for så å falle ned til 17-18. plass. Har den siste måneden økt en del i oda som viser at spilleren er aktiv og med i kampen. Har som mange Aristospillere lav odd så det må være avslappende og fint å spille i Aristo :)

15 erlend86
Snakket med deg angående å bytte side til SHIP da Aristo hadde det største forspranget og dere holdt deres parti. Den gangen var du i stammen NATO, men ettersom du er en mann med moraler valgte du å ikke forråde dine allierte. fikk en god del juling da NV byttet side, men har nå adlet tilbake byene dine og mer til. Virker som Aristo er den beste siden for deg å spille på ettersom du har gjort det godt der.

16 Donau
Begynner å få en bedre oda nå men en grei grei 17. plass. Har en litt større odd en andre i Aristo men er likevel ikke noe man kan skryte av. Har en vondt plassering med tanke på videre adlinger så tipper kontoen vil falle lenger ned etter hvert.

17 halmats
Vet ikke så mye om spilleren dessverre. Ser at fronten mot UC men for øyeblikket er han opptatt med å forsvare seg så du lever godt enda :) Har som mange i Aristo lav od (28.) men det tar seg nok opp nå som kontoen er såpass stor. Fronten mot ASOW kan gi dere mange gode adlinger.

18 antivirus
Piraten som endelig får litt juling. Var mye rabalder da det var snakk om diplomati og har strenge regler angående tw. Har tatt imot en god del nukes den siste tiden og det viser seg at det ikke er lett å være en ensom pirat i det store farvannet. Mistet en del poeng etter at byer har gått tapt.

19 Nightroon
Ikke noe spesielt å si. Mye gråbyer og internadling, ganske lav OD. Merget nettopp med Infection og har fått seg noen frontbyer, blir spennende å se hva som skjer videre. Kan ha god vekst med noen frontbyer. Mye safe, så regner med det kan komme mye deff frem og at fronten dems er relativt trygg forløpig.

20 cid the king
Har ikke vært så altfor mye kontakt mellom oss to dessverre men jeg vil tro at dette er en deffkonto med tanke på liten oda. Har vel tidenes laveste odd på hele topp 25 og kanskje topp 50 også :p Jaja, noen har det lettere enn andre :) Usikker på videre utvikling for skal det ta seg opp må det nukes. Har et greit cluster i midten og har det ellers nokså lugnt på v21.

21 Kolb
Etter min mening er dette v21 største skuff (no offense) ettersom kontoen var tidligere på 2. plass og stod for store angrep mot alliansen. Kunne muligens utfordret don? Likevel har det gått stikk motsatt og ligger nå nærmere bunnene av topp 25 enn toppen. Tror den tidligere kontoeieren av Kolp tok over denne kontoen? Var originalt en av de sterkeste motstanderne av alliansen før nye eiere tok over.

22 wannabezz
Har fått mye ros for sine defensive taktikker og forsvart seg godt mot Alliansen. I mine øyne er dette stikk motsatt. Var på et tidspunkt da kontoen gikk vekk fra alliansen og stod for seg selv. 3-4 dager senere byttet kontoen til Aristo, og innen den tid var kontoen stacked med def. Tok innersvingen og tok flere byer. Har gjort at alliansen har kastet bort mange nukes på å måtte fjærne stacked byer. Wannabezz kontoen klarte ikke å holde ut lenge ved å være omringet av fienden, selv med mye stacks, og har nå kun enkelte byer igjen. Har adlet grått den siste tiden for å kunne holde poengsummen oppe. Har jo en høy odd tross alt men faller vel mest under støtte fra stammen. Ble en del hate men synes at denne spillestilen ikke faller i smak hos meg..

23 Gekkern
Var personlig lenge usikker på om det var en smart plan å rekruttere deg back in the days tha SW4G enda eksisterte. Viste seg at du stoppet aldri å vokse og har nå en grei poengsum. Kan likevel gi litt mer lyd fra deg :p Mistet nylig byer til Tiger som var litt billige :S

24 hahaug
Ser ut som spilleren har en forferdelig plassering mtp at det ligger byer over alt på kartet. Ligger utenfor topp 25 oda og odd så det er ikke så mye å trekke inn her. Vet lite om spilleren men tror han har kommet seg på forumet :) Har økt en god del oda den siste måneden.

25 Redigo
Veldig lik spiller som hahaug. byer over alt og en lav od. Har likevel kommet seg så vidt inn på topp 25 oda lista. Vet ikke særlig mer om spilleren.



Kan hende jeg har misset på en del av infoen og noe spillere blir satt i urettferdig lys etter deres mening. Likevel har jeg snekra sammen denne lekre lista sammen med dual Marius. Han har som noen sikkert vet ikke spilt lenge på v21 så det meste av stoffet kommer fra min side. No hate please :tunge:
 
Topp