Din ønskede spiller

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Hei!

Etter en litt kjedelig natt tittet jeg innom et par tidligere verden og fant en lignende tråd som kanskje kunne vært interessant å ha fra starten av verdenen for å se utviklingen i vår ønskede motspiller. Altså, hvem utenfor stammen din hadde du selv ønsket å ha i din egen stamme?

Mitt valg enn så lenge: bob1

Årsak: v18 & historien derfra. Bidrar på så mange utrolige måter, tar initiativ og ekstra ansvar, bidrar på det sosiale planet, har ferdighetene i orden og bidrar til å holde andre aktive samtidig som han er en virkelig teamplayer. Synd du ikke ville være med oss her på v23, så da er vel det beste å få deg ned før du blir en for stor trussel vil jeg tro, uansett den spilleren jeg aller helst skulle ønsket å ha i Down/Upside som ikke er her.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Joda, takk for det, hadde en anelse om at dette kom til å skje, bare overrasket over at det skulle skje allerede i natt.
 

Tarantella

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Min ønskede spiller akkurat nå: Masterknight
Begrunnelse: Har hørt du er en veldig hyggelig fyr og om du hadde vært i samme stamme hadde vi vell blitt kjent. Har også forstått at du har skillsa i orden og du kunne nok bidratt med mye. Mener å huske at du spiller solo og det står det respekt av.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Mitt ønske ville vært Kamikaze, da tenker jeg på Pelle.
Å få prøve seg mot ham hvis han er all-inn er noe jeg aldri har fått æren av å prøve på.
En enestående spiller, blant .no's aller beste uten tvil. Det hadde vært hodebry :D
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
mitt ønsker er håkon / chaosisalex fordi han er en flott kjekkas fra en fin by.
han er også flink over alle de forskjellige kategoriene i tribal =)
 

DeletedUser

Guest
Min ønskede spiller måtte vel vært Moa og de kjekke guttene på General Aladeen, hvorfor?

De virker utrolig lojale og ser ut til å spille meget fair, samt å ha utrolige gode skills :D :D :D eksde
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Min ønskede spiller må jo selvfølgelig bli Roger på Hønsebataljonen. Veldig god og erfaren spiller, med flere gode kvaliteter. Han har også aktivitetsnivået og energien til å bruke de kvalitetene. Kan vel forsåvidt nevne Zippy også, som spiller på den kontoen. Må si jeg er lite fan av lederstilen din, men yeah. du er en god spiller du også, og hadde vært en grei tilvekst til stammen.

@Moa - Det er mulig det ikke er din feil, men du spiller på den kontoen og du har et ansvar når slike ting skjer på en konto du er med på. Enten så kunne du ordna opp dvs gi tilbake byen eller slutta. Men du gjorde ingen av delene, noe som er litt rart mtp at du var så uskyldig. Når noe galt blir begått på en konto du spiller på er det vanlig og reagere/rette opp i det som har skjedd. Med mindre du faktisk godtar at det skjer. Skjønner godt at folk reagerer. Du er en av spillerne på den kontoen, kontoen har gjort noe galt. Da må man gjøre det godt igjen, i stedet for å unnskylde seg med: "Det var ikke min skyld" Hadde du vært imot denne handlingen som skjedde hadde du rettet det opp for lenge siden. Slutt å unnskylde deg og begynne å gjøre noe!
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Han har da ikke gjort noe. Slutt å spre kvalme.

Kontoen HAN spiller på har gjort noe, han velger å la det gå som om ingenting har skjedd ^^ er vel forskjell på folk. Du og Moa for eksempel synes vel slike ting er greit. Jeg synes derimot at det ikke er greit. så jeg skal få lov til å uttale meg som jeg vil. Men nå var det vel ikke overraskende at akkurat DU skulle komme å kommentere heller da^^ er ikke reint mel i den posen for å si det sånn.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Det er det som er så herlig og samtidig irriterende med Stian, null bullshitfilter :D

Meh. Hadde hatt større suksess med å fortelle dette til en vegg, og kanskje fått et ordentlig svar ^^ Men Habbomannen er mer håpløs enn en vegg, aner ikke hvorfor jeg gidder. Har vel ikke mye bedre å gjøre for øyeblikket.
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Mitt ønskede spiller: Redswan aka Tvutt

Årsak: Robert er vel drømme dualen til alle tw spillerne. En person med god humør, masse erfaring, aktivitet og hjerne er det veldig få av noe som gjør at Robert skiller seg ut fra de fleste tw spillerne. Første gangen jeg møtte på Robert var i v10 men i den tiden viste jeg ikke hvem han var. Dog likte jeg kontoen han spilte på. Stammen han var med i er min all time fav stamme her på tw og drømmen er å se Area igjen på tw. Jeg hører fortsatt på Area Sangen. Hvis du leser kommentaran til vidon så ser du gamle samtaler fra v10 <3. Første gangen jeg spilte med Robert var på v14 der jeg spilte i Mord142 accen. Likte den rival komedien Redswan , Torguemada og Kennex hadde. Tider as. Men ja Redswan er all time Fav spiller.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Min ønskede spiller:
Ingen.

Årsak:
HA tar ikke inn andre enn meg selv, så ser derfor ingen grunn til å ønske noen inn.
Dere er barnslige hele gjengen, som tar inn medlemmer.

(Kan stolt tilføye at vi ikke har allianser heller (star))
 
Sist redigert av en moderator:

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
Folkens, jeg har en anmodning, vil dere være så vennlige å slutte å bruke folks irl-navn, da dette strider mot forumets regler om anonymitet. Jeg vil helst slippe å gi ut advarsler til flere her nå.
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
joda, det er helt klart en stor forskjell, men det er nå sånn reglene som Innogames har gitt oss, så da må vi bare rette oss etter det. styr unna andres irl-navn i det minste.
 
Topp