Faktabørsen

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Ut ifra det jeg har sett av skypesamtaler og diverse andre ting så fortjente Whoopen og bli kicka. At Ram valgte å true Rebell stiller jeg meg også bak. At noen i det heletatt reagerer på at Whoop blir kicka forteller jo litt om "tilstedeværelsen" Den eneste som har mobba noen her er Whoop selv. Kommentarene han skrev til BR er helt bak mål og han hadde blitt kasta ut i en stamme jeg hadde styrt også. Om Ram ikke hadde kicket han. hadde det vært en feil avgjørelse. Whoopen mobber, Whoopen har skapt problemer jevnt under hele v18. Whoopen skulle også muligens vært sparka ut mye tidligere. At folk støtter Whoopen og påstår at han ikke skulle blitt kicka, hadde gått på samme veien ut av stammen.

De som støtter en mobber og en som lager problemer skal gå samme veien som mobberen selv. Så slutt nå med sutringa! ingen av dere som støtter/støttet Whoopen fortjener å vinne v18! ODA hunt them down.
 

DeletedUser

Guest
Ut ifra det jeg har sett av skypesamtaler og diverse andre ting så fortjente Whoopen og bli kicka. At Ram valgte å true Rebell stiller jeg meg også bak. At noen i det heletatt reagerer på at Whoop blir kicka forteller jo litt om "tilstedeværelsen" Den eneste som har mobba noen her er Whoop selv. Kommentarene han skrev til BR er helt bak mål og han hadde blitt kasta ut i en stamme jeg hadde styrt også. Om Ram ikke hadde kicket han. hadde det vært en feil avgjørelse. Whoopen mobber, Whoopen har skapt problemer jevnt under hele v18. Whoopen skulle også muligens vært sparka ut mye tidligere. At folk støtter Whoopen og påstår at han ikke skulle blitt kicka, hadde gått på samme veien ut av stammen.

De som støtter en mobber og en som lager problemer skal gå samme veien som mobberen selv. Så slutt nå med sutringa! ingen av dere som støtter/støttet Whoopen fortjener å vinne v18! ODA hunt them down.

Det sier mer om deg, enn om de andre impliserte.

Det kom aldri noe bevis for at Woopen hadde sagt noe galt.

Eneste han gjorde var og spørre et åpent spørsmål til Bacardi Razz, hvorfor han hadde så lite venner på Facebook.

For min del, så ser jeg ikke noe galt i det. Men Razzen tok det inn over seg og ble fornærmet. Ledelsen mente det var mobbing.

Det er flere her, både på forumet og i spillet som utrykker seg med en viss form for arroganse. Og at enkelte tar det for mobbing er demmes problem.

VI HAR ALDRI SETT NOE BEVIS PÅ DE PÅSTANDENE DU FREMSETTER.

Eneste som er bevist, er at du støtter: Gutteklubben Grei, som Dolker Medlemmer de har spilt med i Ryggen, når det passer dem.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tydelig at noen har en lita skure løs her ja kok koooooo kok kooooooooo (giggle)

Og her har vi den fyren som mente seg forulempet nok til og få Woopen, aka Dora The Exlporer kicket.

Bare at han velger og bruke Kooo kok Kooooo, som en form for dialog. Uten og ta med litt humor, forteller meg at han fortsatt leter etter skruen sin.

Du vet hva sikkert hva Trønderske Gjøker sier da. Siden du har såpass greie på snekkering og fuglefaunaen?

Men, at han nå "gotter" seg på bekostning av en spiller som spilte for stammen. Det hersker ja da ingen tvil om her hva som var Agendaen til de konspirerte medlemmene i ODA. Og det var og ødelegge spillet for andre.

TribalWars.no, er mer blitt til et evindig Hotel Cæsar. Og det er ikke noe som helst rart at de fleste gode spillerne forsvinner fra .no serveren. Og heller koser seg med og leke litt på .net.

TW.no er rett og slett blitt Kvalmt og se på. Har ikke sett en samling med flere selvgode nisser noe sted i verden som i ODA V18.
SOM JEG SA: LAGRE LISTA AV ODA SPILLERE TIL SENERE FOR ALLE DERE SOM GIDDER OG SPILLE TribalWars.
DER FINNER DERE VÆRSTE SORTEN AV SPILLERE. SOM KOMMER TIL OG DOLKE DEG I RYGGEN FØR ELLER SIDEN.
Bortsett fra 3-4 stykker da. Som jeg kjenner godt. Og som jeg har der inne, som spiller FEAR.
 
Sist redigert av en moderator:

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Det sier mer om deg, enn om de andre impliserte.

Å? på hvilken måte? Jeg sier det bare som det er ^^ Du hadde ikke noe mer å si. Kan det ha noe med at du er delvis enig? eller? Hadde jeg vært Rebell hadde jeg kvitta meg med "rotta" mi og holdt munn. At man skal støtte Whoopen og skape en stor sak ut av det, ser jeg virkelig ingen grunn til. Whoopen har mobba, ikke noen andre. Er virkeligheten så fjern hos enkelte dvs deg, Rebell, Elias og hele den "gjengen" Om dere tror det er "kult" å gjøre opprør, be my guest. Dere så hvilken vei det endte, og jeg er veldig glad for det utfallet som ble sluttstykket. Hverken Legenden, Whoop, Aurora eller noen av de andre som forlot/ble kicka. Fortjente seieren. Jeg sier bare LYKKE til fremover. Vet ikke hvor populært det er med folk som støttet uthenging eller mobbing, men her i gården er det ikke særlig populært.
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
TW.no er rett og slett blitt Kvalmt og se på. Har ikke sett en samling med flere selvgode nisser noe sted i verden som i ODA V18.
SOM JEG SA: LAGRE LISTA AV ODA SPILLERE TIL SENERE FOR ALLE DERE SOM GIDDER OG SPILLE TribalWars.
DER FINNER DERE VÆRSTE SORTEN AV SPILLERE. SOM KOMMER TIL OG DOLKE DEG I RYGGEN FØR ELLER SIDEN.
Bortsett fra 3-4 stykker da. Som jeg kjenner godt. Og som jeg har der inne, som spiller FEAR.


Trenger du et speil ? For tror både du og resten av power gjengen trenger å se dokke selv i speilet føre dere brøler ut om andre. ^^
 

DeletedUser

Guest
Å? på hvilken måte? Jeg sier det bare som det er ^^ Du hadde ikke noe mer å si. Kan det ha noe med at du er delvis enig? eller? Hadde jeg vært Rebell hadde jeg kvitta meg med "rotta" mi og holdt munn. At man skal støtte Whoopen og skape en stor sak ut av det, ser jeg virkelig ingen grunn til. Whoopen har mobba, ikke noen andre. Er virkeligheten så fjern hos enkelte dvs deg, Rebell, Elias og hele den "gjengen" Om dere tror det er "kult" å gjøre opprør, be my guest. Dere så hvilken vei det endte, og jeg er veldig glad for det utfallet som ble sluttstykket. Hverken Legenden, Whoop, Aurora eller noen av de andre som forlot/ble kicka. Fortjente seieren. Jeg sier bare LYKKE til fremover. Vet ikke hvor populært det er med folk som støttet uthenging eller mobbing, men her i gården er det ikke særlig populært.

Uthevet skrift: Forulempende utsagn. Fordomsfullt, du kjenner ikke meg. Ikke har du prøvd og lære meg og kjenne heller.

Kursiv Skrift:: Påstått og angivelig, men fortsatt ikke bevist. Saken er at han var lojal til stammen. Det er det som teller i spillet. At spillet har blitt andre menneskers arena for å oppdra og feiltolke/overtolke osv, det går ut over andre spillere. Kanskje nettopp deg, ved neste anledning.


Rød skrift: : Tilbakevises, og sendes tilbake til avsenderen.

Blå skrift: : Slettes ikke, men at det ikke forefantes noe som helst annet enn anklager og trussler fra Ledelsen. Negativ Proppaganda mot 1 enkeltspiller. Så ble det utfallet. Så dermed er det faktisk Dere som står i Ledtog med Ledelsen som er ansvarlige for at man tar de valgene man gjør. Det er virkeligheten. Sånn har det alltid vært.

Lilla skrift: Det er ikke en verdig SEIER for dere. Alt dere har gjort er og gjøre dette til noe skittent. Og er dermed et godt bidrag til at folk slutter og spille på TribalWars.no. Og dersom de liker spillet, så finner de seg andre servere. Og holder seg langt borte fra denne missforståtte selvhøytidelige Hotel Casar gjengen.

Uthevet skrift på slutten:
Du sier du er imot mobbing, men skriver forulempende imot meg. Hvuilket beviser at du tenker at det er greit og mobbe de du ikke liker. Men ikke de du liker. Og det er selvimotsigende og dobbelt moralistisk.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Prøver jeg å mobbe deg nu ? Haha du er ei artig skrue du rotta. (rofl) Hvordan du har greid å kommet frem til det skjønner jeg virkelig ikke. ^^

Du insunierer at jeg trenger et speil. Jeg har speil, Og jeg synes det er forulempende at du tar det for gitt at jeg ikke har selvinnsikt. Dårlig gjort, jeg blir veldig lei meg. Og føler at du prøver og diskreditere meg, og trampe på min personlighet.
Du av alle burde vite og veie ordene dine, du vet ikke hvor sårende det er.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Det sier mer om deg, enn om de andre impliserte.

Det kom aldri noe bevis for at Woopen hadde sagt noe galt.

Eneste han gjorde var og spørre et åpent spørsmål til Bacardi Razz, hvorfor han hadde så lite venner på Facebook.

For min del, så ser jeg ikke noe galt i det. Men Razzen tok det inn over seg og ble fornærmet. Ledelsen mente det var mobbing.

Det er flere her, både på forumet og i spillet som utrykker seg med en viss form for arroganse. Og at enkelte tar det for mobbing er demmes problem.

VI HAR ALDRI SETT NOE BEVIS PÅ DE PÅSTANDENE DU FREMSETTER.

Eneste som er bevist, er at du støtter: Gutteklubben Grei, som Dolker Medlemmer de har spilt med i Ryggen, når det passer dem.


Skjønner ikke helt hvordan du kan påstå å være informert. Det var så absolutt ikke bare mobbing av BR han bedrev.
Har hatt uttallige samtaler med ham, pga alt han stelte i stand av bråk/uro i stammen. Det var flere som mente han burde vært kicket før, og ja, hadde jeg fått en ny sjanse, så ville han vært ute for lengst. BR var dråpen som fikk det til å renne over. Det var mobbing, og intet annet Rottenikken. Hmmm.. skal bruke en av dine egne kommentarer: Hvordan kan du bedømme hva mobbing er? Nå sa du det vel ikke akkurat slik da, bare for å slippe kvervulering rundt det, men meningen er den samme.

Atter en gang, så fatter du ikke hva som skjedde.. Vi har ikke dolka noen i ryggen. Vi framsto som en ledelse, som la fram en avstemming, etter stammemedlemmers ønske. Vi kunne valgt å kicke whoppen ut av stammen, uten avstemming.. men gjorde ikke det, for å kunne gi whoop en fear sjanse. At du Rottenikken velger å kalle det dolking i ryggen, det er meg revnende likegyldig, for det er bare atter en versjon av din egen påståtte sannhet. De uttalelsen du har er bare så totalt bort i vegga.. men du skaper jo liv på forumet, selv om du framstiller deg selv på en meget negativ måte.
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
ro ned nå. vi har stengt av denne delen før, det kan bli gjort igjen, om man ikke klarer å tenke seg om før man poster.
 

DeletedUser

Guest
FAKTA ER AT DE SOM STÅR IMOT ODA NÅ, er mye bedre spillere enn ODA, til sammen.

De har stått alene mot 20 spillere siden August i år. Og er InnoGames Beste kunder siden de får alle de 20 andre spillerne til stadig vekk og må kjøpe Premium for og holde presset oppe.
FAKTA er at tar jeg ikke helt feil, så vil jeg tippe at hele ODA må fortsette og kjøpe Premium minst 1 halvt år til.

For hadde det ikke vært for Aurora, og de andre påståtte Kontoer som liksom skal ha vært noe forferdelig, så hadde ikke ODA ledet verden nå.
Lord Swasrick Kontoen hadde vært nedadlet, haddde det ikke vært for Deffet til Aurora Kontoen. Blandt annet.
Jon Sow og Skaret, hadde også vært filleristet spillmessig.
Hvalen, nøt godt av at kontoen Aurora, bidro Deffmessig for og hjelpe kontoen. Samt alle de gangene vi satt KV der, for og holde kontoen oppe.
Magic Dude, fikk innblikk og forklaring på hvordan vi skulle nedkjempe fienden i Øst, til enhver tid.

Og TAKKA er, AT MAN BLIR DIKTERT, MOBBET, OG DISKREDITERT av den harde kjernen i ODA.

Jeg mener de som spiller i ODA, ikke har sansen for takt og tone. Ikke for ære. Kun for å være seg selv nærmest.

Det er fakta.

Men folkens, tro hva dere vil. Jeg vil tro at dere må fortsette og kjøpe Premium så lenge at det kanskje vil være mer morsomt og begynne på en ny verden. Om noen ønsker og spille med dere da. Det vil nå vise seg det da. I frentiden-

Ha en fin søndag.

Gratulerer Rosenborg, min hjemplass, og min gamle fotballklubb med The dubbel. Veldig verdige vinnere, i motsetning til det vi ser her.
 

DeletedUser

Guest
Skjønner ikke helt hvordan du kan påstå å være informert. Det var så absolutt ikke bare mobbing av BR han bedrev.
Har hatt uttallige samtaler med ham, pga alt han stelte i stand av bråk/uro i stammen. Det var flere som mente han burde vært kicket før, og ja, hadde jeg fått en ny sjanse, så ville han vært ute for lengst. BR var dråpen som fikk det til å renne over. Det var mobbing, og intet annet Rottenikken. Hmmm.. skal bruke en av dine egne kommentarer: Hvordan kan du bedømme hva mobbing er? Nå sa du det vel ikke akkurat slik da, bare for å slippe kvervulering rundt det, men meningen er den samme.

Atter en gang, så fatter du ikke hva som skjedde.. Vi har ikke dolka noen i ryggen. Vi framsto som en ledelse, som la fram en avstemming, etter stammemedlemmers ønske. Vi kunne valgt å kicke whoppen ut av stammen, uten avstemming.. men gjorde ikke det, for å kunne gi whoop en fear sjanse. At du Rottenikken velger å kalle det dolking i ryggen, det er meg revnende likegyldig, for det er bare atter en versjon av din egen påståtte sannhet. De uttalelsen du har er bare så totalt bort i vegga.. men du skaper jo liv på forumet, selv om du framstiller deg selv på en meget negativ måte.

Er ikke enig i dette.
Det ble aldri fremlagt noen konkrete BEVIS. Det er kun deres egen oppfatning og forsåvidt sure oppstøt som er resultatet av det som skjedde. Dere vil ikke, og ønsker ikke og høre at andre har en annen versjon. Og det ser vi jo tydelig at du fortsatt ikke gjør.

Forresten: Hva mener du med at jeg fremstiller meg selv på en negativ måte?
Er det ikke din grunnleggende Negative attitude til meg som er resultatet av at du i ditt hode ønsker og fremstille det som en negativ måte?
Jeg vil vel tenke at det er mer realistisk.
 
Sist redigert av en moderator:

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Oida, lille rotta er tilbake. Og se hva som skjer, forumet blir kanskje stengt igjen! :) Der kan man se hvor mye ei lita rotte faktisk kan gjøre, hehe :mehe:

Rart du ikke gir deg, rottenikken, når alle går imot deg og du står her og prøver å spre løgner :) Vi som spiller her nå vet hva som er fakta og hva som er tull, så det at du prøver å hjernevaske oss vil virke dårlig, uansett hvor hardt du prøver (giggle)

Vi alle vet hvordan du er, så å diskutere med deg er umulig. Du står på ditt uansett om du vet du tar feil. Under hele denne diskusjonen har du tatt feil, og det vet du. Det vet du veldig godt :) Rotter gir seg kanskje ikke?

Nå vet jeg også at du sitter bak tastaturet og har det gøy, for at du liker å trolle på forumet har du vist flere ganger, og du kommer jo til å fortsette. Å spre løgner om ODA-ledelsen er det du gjør, selv om du vet at det er løgner, du bare ønsker å sette ODA i et dårlig lys fordi bestevennen din ble kicket av stammen (Whoop).

Meeeen når det er sagt, koselig at du er tilbake her. Trenger litt dumhet å le av :mehe:
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Morro å se at ting aldri endrer seg. TheCleaner som lager drama i stammer og opptrer som en hykler på forum. Det er vel ikke akkurat noe nytt.

Fortsatt en gåte for meg noen ønsker å ha en slik dramaqueen i stammen.
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Av ren nysgjerrighet. Hvorfor ble ikke Whoop konto kicket ut før ?

Han ble kicket strengt talt ut nå krigen egentlig var over. Hvorfor ikke når han var like frekk (eller verre) mot OIM medlemmene ? Jeg har prøvd å spørre ODA, men jeg for aldri et svar. Jeg har en teori.... var pga krigen. Det ville svekke ODA betydelig (noe som er forståelig).

Synes det er bare merkelig.
 
Topp