Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Morro å se at ting aldri endrer seg. TheCleaner som lager drama i stammer og opptrer som en hykler på forum. Det er vel ikke akkurat noe nytt.

Fortsatt en gåte for meg noen ønsker å ha en slik dramaqueen i stammen.


Næmen Villa Farris. Lever dua? hehe... En gåte det også, riktignok.

Har du spist for mye Møllers Tran?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Av ren nysgjerrighet. Hvorfor ble ikke Whoop konto kicket ut før ?

Han ble kicket strengt talt ut nå krigen egentlig var over. Hvorfor ikke når han var like frekk (eller verre) mot OIM medlemmene ? Jeg har prøvd å spørre ODA, men jeg for aldri et svar. Jeg har en teori.... var pga krigen. Det ville svekke ODA betydelig (noe som er forståelig).

Synes det er bare merkelig.

Du er inne på noe vesentlig her. Alltid lurt på det samme.
 

DeletedUser

Guest
Oida, lille rotta er tilbake. Og se hva som skjer, forumet blir kanskje stengt igjen! :) Der kan man se hvor mye ei lita rotte faktisk kan gjøre, hehe :mehe:

MOBBE KULTUR!

Rart du ikke gir deg, rottenikken, når alle går imot deg og du står her og prøver å spre løgner :) Vi som spiller her nå vet hva som er fakta og hva som er tull, så det at du prøver å hjernevaske oss vil virke dårlig, uansett hvor hardt du prøver (giggle)

HVEM ER ALLE? DU?

Vi alle vet hvordan du er, så å diskutere med deg er umulig. Du står på ditt uansett om du vet du tar feil. Under hele

denne diskusjonen har du tatt feil, og det vet du. Det vet du veldig godt :) Rotter gir seg kanskje ikke?

Korrekt: Rotter er en seiglivet rase. Ryktet sier at rotter tok med seg Svartedauen til Europa.

Nå vet jeg også at du sitter bak tastaturet og har det gøy, for at du liker å trolle på forumet har du vist flere ganger, og du kommer jo til å fortsette. Å spre løgner om ODA-ledelsen er det du gjør, selv om du vet at det er løgner, du bare ønsker å sette ODA i et dårlig lys fordi bestevennen din ble kicket av stammen (Whoop).

Løgner? Veldig.... Dere har jo ikke bevist en skitt. Så det får dere stå inne for selv.

Meeeen når det er sagt, koselig at du er tilbake her. Trenger litt dumhet å le av :mehe:

Takker for det. Fint du viser å ha sansen for litt humor!
 

DeletedUser

Guest
Ja, alle er meg. Du ser jo at det er kun jeg som har kommentert imot deg her :LOL:

Jaja,, man vet jo aldri hva en frukt kan finne på.

I bunn og grunn, er dette Casen og fakta med hele ODA- Ledelsen. Akkurat som Astrid Lindgren sier:

Når mennesker med makt, slutter og lytte til folket, er det dags og bytte dem ut.

Jajaja,,, det er søndag folkens.

Takk for at du tar deg tid til og lese, samme hva du mener. Det får være opp til deg.

Take Care.
 
Sist redigert av en moderator:

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
(rofl)...

@Andreas55: Du har fått svar, på tidligere ODA-chatten. Til opplysning... Dere har fått svar på disse spørsmåla tidligere på Faktabørsen, og er bare å lete det opp igjen.
 
Sist redigert:

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
FAKTA ER AT DE SOM STÅR IMOT ODA NÅ, er mye bedre spillere enn ODA, til sammen.

Svar: Hvem prater du om nå? Hvem har stått imot ODA? Det er ikke fakta, så lenge du ikke kan bevise det.

De har stått alene mot 20 spillere siden August i år. Og er InnoGames Beste kunder siden de får alle de 20 andre spillerne til stadig vekk og må kjøpe Premium for og holde presset oppe.
FAKTA er at tar jeg ikke helt feil, så vil jeg tippe at hele ODA må fortsette og kjøpe Premium minst 1 halvt år til.

Svar: Mot 20 spillere er en overdrivelse, da det ikke er aktivitet på langt nær alle kontoer. Du vet selv, at de som har angrep, langsomt men sikkert blir borte

For hadde det ikke vært for Aurora, og de andre påståtte Kontoer som liksom skal ha vært noe forferdelig, så hadde ikke ODA ledet verden nå.

Svar: Hvorfor skulle ikke vi ledet verden? Hvordan kan du si det? Kan du bevise det? Du som er så opptatt av beviser. Jeg sier det motsatt. Vi ville klart oss uansett. Trenger ikke bevise det, så lenge ikke du gjør det :p

Lord Swasrick Kontoen hadde vært nedadlet, haddde det ikke vært for Deffet til Aurora Kontoen. Blandt annet.
Jon Sow og Skaret, hadde også vært filleristet spillmessig.
Hvalen, nøt godt av at kontoen Aurora, bidro Deffmessig for og hjelpe kontoen. Samt alle de gangene vi satt KV der, for og holde kontoen oppe.
Magic Dude, fikk innblikk og forklaring på hvordan vi skulle nedkjempe fienden i Øst, til enhver tid.

Svar: Jada jada.. dere gjorde jo en jobb dere og, men er jo ikke kun derfor ODA består. Det er litt flere spillere enn som så. Vi har vel gjort en megabra jobb vi andre og, som ikke du vet alt om. Er ikke alle som går ut med alt de gjør for stammen. Magic Dude fikk innblikk og forklaringer, dermed sagt er det vel ingen beviser for at han var enig i det som skjedde uansett.

Og TAKKA er, AT MAN BLIR DIKTERT, MOBBET, OG DISKREDITERT av den harde kjernen i ODA.

Svar: Mobba??? Når ble dere mobba?? Beviser takk!

Jeg mener de som spiller i ODA, ikke har sansen for takt og tone. Ikke for ære. Kun for å være seg selv nærmest.

Svar: Ser man på dine innlegg, beskyldninger etc, så bør ikke du prate om takt og tone :O. Du snakker om deg selv tydeligvis.

Det er fakta.

Men folkens, tro hva dere vil. Jeg vil tro at dere må fortsette og kjøpe Premium så lenge at det kanskje vil være mer morsomt og begynne på en ny verden. Om noen ønsker og spille med dere da. Det vil nå vise seg det da. I frentiden-

Ha en fin søndag.

Gratulerer Rosenborg, min hjemplass, og min gamle fotballklubb med The dubbel. Veldig verdige vinnere, i motsetning til det vi ser her.

Bold
 

DeletedUser

Guest
Fakta er, at spillere som Legenden, whoopen og aurora, har fått meg til å innse at dette blir min siste verden. Spillestilen til enkelte er tatt videre forbi det som er normalt. For er ikke slik jeg ønsker å spille spillet. Folk kan prøve i all evighet, å overbevise meg om at det er en del av spillet. For nei, det synes jeg ikke. Dere viser bare hvem spillere man kan stole på, eller ikke. Dere viser hvor barnslig man kan bli, og at følelsene tar overhånd. Hevngjerrighet og latterliggjøring av "fienden" er blitt et mål. Man fjerner "venner" på skype, og baktaler tidligere stammefrender. Er ikke dette bare et spill??

Etter min mening, er det et spill, hvor lojalitet, samarbeide og samhold skal telle. HVor stammen sammen, skal jobbe for verdensherredømme. Hadde man spilt ærlig, og med kun gode hensikter om å få et godt spill ut av dette, så ville det faktisk vært gøy. Det som skjer på v18 nå, det er bare trist og vemodig, når man tenker på hvor langt enkelte spillere tar ut "hatet" sitt.

Lykke til videre IRL alle sammen!

Denne tråden tok helt av i helga.

Jeg spurte deg om dette Ram77:
"Woopen og Legenden er forlengst historie her på V18.

Så hva er problemet ditt iht min acc ?"

________________________
I stedet for å komme med en forklaring,tak alt helt av.

derfor spør jeg deg nå:

For de andre spillerne er historie her på V18,kun min acc igjen.
Hva er problemet ditt iht min acc ?

Du beskylder meg for ganske mye i dette innlegget ditt,som ikke er tilfelle i det hele tatt.

Synes ikke det er greit.

Du kan heller ikke kalle det propaganda,for det er ikke det det er. Det er løgnsredning via offentlig forum
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
:LOL: :LOL:
31132d579fdfe275aec965030e4c4855.png
 

DeletedUser

Guest
ODA
7300024_t.gif
JIPPI

Fortsetter dere blir tråden stengt, vi blir aldri enige. ALDRI. Så bare la det ligge. Vi kan diskuterer dette 1000 ganger, og resultat blir det samme.
 

DeletedUser

Guest
ODA
7300024_t.gif
JIPPI

Fortsetter dere blir tråden stengt, vi blir aldri enige. ALDRI. Så bare la det ligge. Vi kan diskuterer dette 1000 ganger, og resultat blir det samme.

Fakta er at Einstein hadde en teori om akkurat den problemstillinga.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Ja, hvorfor tok den tråden helt av tro??
Var det noen som ikke takla mine grunner for ikke å spille mer TW? Måtte dere rage av den grunn??? Ikke meg som tok av her!

Jeg har ingen behov for å utbrodere mer enn det vi har gjort allerede. Du vet inderlig godt selv, hva problemet er med din acc Rebell. Ikke spill så uskyldig.
 
Topp