Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Synes det er morsomt og se på folk som stian og odd. De sitter og snakker piss som om de i det heletatt har vært på v18 :D:D de kommer inn i sluttfasen når det er 3 fiender igjen hahahahaha. tragedie
 

DeletedUser

Guest
Synes det kun er morro at du har vært på v18 i 2uker og tror du har bidratt med noe, men du har jo snyltet på andre sine prestasjoner lenge nå. Så er ikke forbauset:)
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Jøss, du må nesten skaffe deg riktig fakta først :) Du kan jo først finne frem noen sitater som støtter opp det du sier?

Så kan jeg fortelle deg at 2 uker er usant, og at 5 dager er mer sant ;)

Så kan du jo også fortelle hele verden hvor jeg har snyltet på andre igjen :) Alle elsker å høre om det :) Gleder meg til å se hvor mange du klarer å besvare :)
 

DeletedUser

Guest
pffs du har ingen individuelle ferdigheter, du er en komplett idiot. v18 har vært en verden med høyt nivå, at tragiske spillere som deg er på en slik verden, er rett og slett forkastelig.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Nok engang klarer du ikke å svare på noen av tingene, fordi du bare sprer løgner som vanlig :) Gøy at du aldri klarer å svare for deg :) Når du må ty til slike latterlige ord, så viser det hvor gammel du er :) Voks opp, Torkild :)
 

DeletedUser

Guest
haha, samme gamle odd aldri hatt motsdand og aldri hatt noen valide argumenter jaja, voksen mann 30-40 år og er på mental alder med en 10åring. Jaggu så ler jeg litt i kveld ogsp:=)))
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Hvorfor er det slik at du aldri klarer å svare på noe som folk spør om?

Stemmer det, du sitter jo bare å dikter opp din egen lille verden :)

Gøy å se at det var høyt nivå på v18 da, så fikk vi jo alle bekreftet en gang for alle at du er dårlig :)
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Vet du var på Afroki, til du klarte å krangle deg ut av det ;) Før du ble i en utbryterstamme - og jøss - du som klaget så mye den gangen jeg brøt ut av en stamme .. cry cry :) Se hvem som motsier seg selv :)

Ifølge deg selv var du nå på Fakenickern etterpå da, ser jo hvor fra det gikk også (rofl) den ble jo satt på slett i såfall!! Haha :D
 

DeletedUser

Guest
Hehe, jeg ble kontaktet ang en konto fakenickern sommeren 2 år tilbake?:S der reddet jeg hele greia med 6-7 byer og flytte på siden robin ikke gadd mer, ga kontoen en økning på 200k og motsto psg alene, når robin kom tilbake etter sommeren sluttet jeg, vet ikke hva som skjedde der. Så var det afroki en stund før jeg sluttet der kom da tilbake på afroki forrige påske tid. Der motsto jeg 2-3aksjoner alene. Holdt fronten i mange mnd med samtlige kver for både pilgrim og MAB. Afroki var også en av de største grunnene til at ODA sto i mot OIM. Deretter havnet jeg og morten i trøbbel som vanlig og jeg orket ikke mer. Elias tok deretter kontakt ang en ny stamme følte meg ganske positiv til dette. Men alt gikk feil der:p så jeg kan vel si at jeg presterte 100% perfekt på v18.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
100% Perfekt?! haha! Gøy å se at du klarer å svare på alt der du kan "hylle deg selv", men du klarer ikke å svare på dine påstander om andre :)

Men heldigvis så vet jo alle at du er slik, så det kommer jo ikke som en overraskelse!

Apropo v18, så takket jeg ja da Henrik og Trygve spurte om jeg kunne hjelpe dem i innspurten, så om det er ulovlig, så må du skrive opp reglene for dette nå :)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Alene? Du var blodstacka og grein etter støtte hele tiden. Ikke klarte du å holde på fronten din heller. Du gjorde lite til ingenting på Afroki. Du snipet et tog her og der. Du er flink som klarer å snipe 400MS tog, dog glemte du fort den egenskapen.

100 % perfekt. Jeg ler.
 

DeletedUser

Guest
Støtte her og der? Jeg hadde 35byer stacket av apollo, resten av stammestøtten gikk til wss. Et tog her og der? wrathy hadde vel 70 tog på vei dr.good hadde 40 baba 28 det var vel på en helg når dere aksjonerte? hvor mange byer endte dere opp med? 0 jeg presterte 100% ferdig snakket.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Du må huske at katten ødela internett-routeren den helgen dere tok byer, Simen. Så det var kattens feil! Torkild er verdens beste, du må huske det!! Han har aldri gjort en eneste feil i hele sitt liv.
 

DeletedUser

Guest
Må regne med og miste litt byer når man sitter med flere tusen incs konstant:=) men for å være rettferdig så var det jon og tjader som ga motsdand doe, du og teamet ditt var jo til å le av simen:D
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Men du mistet jo ingen byer skrev du? Løy du igjen? Så det var ikke så perfekt likevell igjen nå da?! Snakk om å lyve på seg alt man kan :)
 

DeletedUser

Guest
Odd, de byene ble tatt tilbake så hysj. Og mens kamikaze tok et par byer fra oss tok vi 10x mer tilbake hysj
 
Topp