Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Dårlig lederholdning?

Vil nå si det var dårlig holdning hos enkelte spillere :)

For min del gjør det ikke stort. Er bare gøy å knuse forædere :)
De taper på det MYE mer enn oss andre ^^

Så flott at dere nyter sluttspillet <3

Ser på stats at dere knuser de forræderiske gråbyene,så det synger etter i tillegg ;)
Hvorfor gjør ODA det ?
 

DeletedUser

Guest
Vi vinner v18. Og jeg får gleden av å slakte forædere og illojale^^

De som er igjen å slåss mot oss eneste de gjør er å utsette seieren litt, men hva får de igjen for det^^?
 

DeletedUser

Guest
Klart ODA vinner V18,men det burde dere egentlig ha gjort for et halvt år siden ;)
Men dere er så til de grader elendige i spillet,at dere fremdelse sliter :p
 

DeletedUser

Guest
Dårlig lederholdning?

Vil nå si det var dårlig holdning hos enkelte spillere :)

For min del gjør det ikke stort. Er bare gøy å knuse forædere :)
De taper på det MYE mer enn oss andre ^^

Foræder mot deg ja.
Du er hverken min dronning eller konge.
Møter jeg deg på andre verdener, så skal jeg virkelig vise deg Forræderi.

Og jeg vil ikke fortelle hvem jeg er. Eller hvor jeg er. Men fordi du er så eplekjekk og tror du er så kuul og flink. Så vil du komme til og skryte av dine meritter på V18. Og da vil alle du har vært uspiselig mot, vite hvor du er. Og de vil dolke deg i ryggen, slik dere dolket Spillerne deres i ryggen. Som Ledelse, var dere mer Illojal mot spillerne for egen vinning.

Jeg gleder meg allerede, til og finne deg på en annen verden.

Så tror du ikke det skal bli kuult og finne deg på en annen verden?
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Nei, men du er no en Medvindspiller da, ikke spesielt imponerende det Snuppen. Hvem som helst kan jo spille mot 2 Kontoer, når de har resten av Verden i ryggen.

Hehe, du får nå sagt det du :) Er gøy at de få som faktisk støttet deg litt i en annen tråd, klarer du å snu imot deg på 24timer :) Begynner å skjønne mer og mer hvilken fyr man snakker om, den jeg møtte på v19 var nok bare et skalkeskjul ja :)
 

DeletedUser

Guest
Hehe, du får nå sagt det du :) Er gøy at de få som faktisk støttet deg litt i en annen tråd, klarer du å snu imot deg på 24timer :) Begynner å skjønne mer og mer hvilken fyr man snakker om, den jeg møtte på v19 var nok bare et skalkeskjul ja :)

Skulle det ikke mer til,før du falt????
 

DeletedUser

Guest
Ikke når han begynner å slenge du røde rykter bare fordi jeg skrev at jeg var på hvalfangst :)

Kjære vene,såpass må du tåle,ikke sant.

Folk gir røde rykter for det mest utrolige,så du har sikkert opplevd det før også,vil jeg tro
 

DeletedUser

Guest
Å kjære vene. Og dere tålte ikke at jeg og Chaos gikk til Body. Såpass må dere da tåle.. huff.

Barnslig du ble,da :p

Lykke til med sluttspillet ;)

Men du,hva mener du med "dere" ?

Personlig synes jeg dere er dårlige plankekjøringsspillere,og vi gi dere motstand (giggle)
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Du får jo bare mene hva du vil :p Jeg bryr meg egentlig veldig lite om det :p

Barnslig? Jeg sa det samme som deg jo (giggle) (clapping)
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
image.jpg
 

DeletedUser

Guest
Klart ODA vinner V18,men det burde dere egentlig ha gjort for et halvt år siden ;)
Men dere er så til de grader elendige i spillet,at dere fremdelse sliter :p

Sliter?
Hvor sliter vi?^^
Nå er jo jul og nyttår over, så da kom.er folk hjem å blir aktive igjen og da blir det fart^^
 
Topp