Stjerner i øyna?

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Tiden er inne for comeback. Once again. Men først trenger jeg informasjon. Viktig informasjon.

Mange spillere har forlatt deres vakre samfunn. Jeg husker godt årene da kommunikasjonen på Skype med stammefrender og fiender var min livsglede. Nå er dessverre de fleste fra min "generasjon" borte og jeg lurer veldig på om det er noen igjen. Om noen har kommet tilbake. Om de samme gamle elendige spillerne spiller. Om det finnes spillere der ute som fortsatt ofrer skole og jobb for å vinne DEN dagens plyndrer medaljen. Anyway, kontakt meg dersom det er noen jeg bør kjenne igjen. Kontakt meg om det er noen up and coming stars jeg bør legge merke til. Kjør gjerne en diskusjon her på innlegget dersom dere mener at andre spillere fortjener oppmerksomhet. Helst med grundig beskrivelse av spilleren om hvorfor det er en å holde øye med!

For de som ikke husker meg: Kalou ingame. Beste prestasjon innen TW: Magmar v10. Liker godt å spille speed på internasjonale servere. Kalou-Thomas på skype. Kommer til å vinne v27 uten problemer.

Jeg er ikke cocky, jeg er bare realistisk. Kjør tråd.
mvh
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Hallo Kalou! Jeg ser du spilte v7 fra signaturen din. Jeg spilte også v7, men jeg tror aldri vi snakket sammen. Jeg spilte på TheSithLord, og gjorde det sånn passe bra en stund. Husker det var jo NOBLE, SNIPE, HG, VA og SAS som var de største stammene. Men jeg startet min egen stamme som het STONED, kalt opp etter en av stammene på v19 på .net, og vi vokste oss ganske store. Jeg hadde akkurat fått fattern til å prøve TW og gitt ham en plass i stammen da NOBLE spurte om vi største spillerne fra STONED ville komme over til dem, og det ville vi jo, så da oppløste jeg STONED og dro til NOBLE. Fattern var arbeidsledig og satt stort sett hjemme, så jeg tenkte han var den perfekte TW-spilleren. Husker fattern ble dritforbanna da jeg bare plutselig stakk til NOBLE og oppløste STONED. Da jeg kom hjem fra skolen den dagen føyk han inn på rommet mitt og kjefta meg huden full, før han knuste en ølflaske i hodet mitt og snubla seg tilbake til stua. Han ble adla noen dager senere, var jo stammeløs stakkars. Det gikk jo ikke så bra med NOBLE, så jeg slutta ganske raskt etterpå og SNIPE vant vel til slutt. Men det var gøy så lenge det varte!
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Litt av en historie. Var vel Simon/Malfurion og gjengen som styrte på i Noble. Var der eventyret begynte med meg og Simon. Etter det gikk skeis på v7 starta vi opp P0k3 v10. Litt av et show vi styrte på der. Hardt regime der alle fikk arbeidsoppgaver som de fulgte til punkt og prikke. Morro å ha en stamme der man ikke var så demokratisk som det vanligvis er.

Uansett, veldig stille her på forumet. Er det ingen som kommer med noen ekle innlegg slik som i gamle dager? Jeg er klar for kamp både på og utenfor banen!
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
er her fortsatt ja. overtok jo Magmar på v10 og fullførte det du begynte på der, så du burde vite hvem jeg er :)
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Starboy=Badass?
Arrtig type du Elimin. Virker som om du har lite peiling. Er du en av dem som kjøper seg til suksess?
 

Regal

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Har hørt mye kult om han derre Regal typen.. Tror det er lurt å holde ett øye med han (nod)
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Er jo artig med oss som må skryte av oss selv når ingen andre gjør det. Kanskje fordi vi ikke er gode nok? Kanskje vi er for gode for omtale av dårligere spillere?
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Velkommen skal du være, lykke til med seieren, du må nok kjempe om du tror du skal få den gratis her i nabolaget :)

Anyway, bobil, bedre kjent som abobil v1. Spiller enda, men pause fra v10 til v18/21...

Kjenner ikke nicket ditt dessverre, så kan ikke ha gjort så mye mellom v1-v10 som jeg husker ihvertfall. Kjekt med ett nytt fjes på forumet, håper du bidrar til å dra opp aktiviteten.

Spiller som jeg vil gi en stjerne til er min "lærling" strengths, som har 10 års erfaring fra .nl... Undervudert spiller som ingen kjente til, men har snakket endel med han nå, så ønsker han lykke til.

Regal fortjener skryt han, er en dyktig spiller når han gidder <3

Om du ikke husker meg, vil du garantert lære meg å kjenne i løpet av v27.

-A
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Artig. Hørte rykter om et forumtroll kalt Bobilen når jeg startet, og nå viser du endelig ansikt!
Jeg var ikke voldomt aktiv og slang med leppa tidligere i min TW-tid på forums og PMs utenom på v10 da jeg fikk mitt "TW-gjennombrudd".

Takker for nyttig informasjon.
Hvordan kan han være din lærling dersom han allerede har spilt i 10 år? Greit at dere er venner altså, men det å ta ære for å lære han opp blir vell feil?
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Lærling står i hermetegn.

Dette er hans første verden så derfor fant han meg som mentor. Jeg gir han kun oppdrag når jeg ser han holder på å bygge hk, gir jeg han hk oppdrag, han gjør som han vil, han er en bedre spiller enn meg ville jeg si :p

Til å vært borte fra tw i lang tid, er du flink med å fått med deg slenging av leppa både på forum og pm's fra meg, bra research :) Ja, troll kan du nok kalle meg, jeg er elsket av alle, men hatet av flere, så her må du nesten gruble selv over hvordan du vil ta det :)

Men som sagt, lykke til med seier i v27, du vil trenge all lykken du kan få :)

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Som du ser er jeg også godt likt av tw teamet :)

Generelt er jeg godt likt av alle :) Eneste grunnen for at jeg ikke er kastet ut av forumet eller tw.no er fordi jeg er veldig flink til å lage liv, så det er en liten boost for .no :O

Glad i deg også Marius <3

-A
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Takk for lykken. Men er usikker på om den er til noe nytte. Flaks har nada å si i TW, enten så er du flink, eller så er du ikke flink. Jeg er flink. Blir jeg rimmet er det fordi jeg ikke er aktiv nok. Så, jeg få heller ønske deg lykke til, dersom du tror på den slags.
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Dessverre er .no blitt til en mer "vær aktiv eller dø" server. Verdenene er små, en liten fuckup og du kan potensielt sett være helt ute av det. Det jeg vil frem til her er at aktivitet er viktigere enn dyktighet, men dyktighet og kjennskap til spillet kan ta igjen litt av det tapte fra aktiviteten.

Liker forresten dine cocky kommentarer, keep'em coming! :D
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Artig å se en gammel stammebuddy fra v7 tilbake på forum og ingame ;)

Tjaa. flaks hjelper deg ganske mye skal jeg si deg :p normalt når en stamme er lojale allierte av vinnerstammen så er det ofte noen av dem som får innpass uavhengig av hva de har gjort tidligere :)

Men nei Thomas du finner ikke v27 med mindre du havner i stammen min til slutt, så da er det bare å følge med, og gripe sjansen om du får den^^

og igjen. Hyggelig å se deg.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
HeLLoWeeN:
TW har vell egentlig alltid vært et aktivitetsspill der den som ofrer mest og har best venner, les: kontovakter, er de som går seirende ut 4 av 5 ganger. Den ene gangen man taper der man er mer aktiv enn motstanderen er naturligvis hvor jeg er motstander.

dg44: Har allerede funnet v27 jeg kompis, nå mangler jeg bare å vinne den :)
Morsomt at det fortsatt er folk som spiller, særlig gøy er det å finne igjen folk man husker fra tidligere.

Har allerede fått et par stammerequests. Merkelig at såpass mange er intressert i en gammel traver som de vet nada om.
Du får ha "lykke til" du også, selv om jeg fortsatt ikke tror at det hjelper voldsomt.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Er vel å det man ka kalle en av dem gamle. Mener å huske deg, Kalou, fra v2. Men om det er for noe godt eller dårlig ska være usagt.
Som andre i gamet, så synes jeg ikke det er som det var. Men sån er det, tider forandres tider skifter.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Kan ikke være voldsomt mye du husker fra V2. Jeg var vell 13 år og gråbyhoret som om jeg skulle vært på strippeklubb i Magaluff. Den tiden er forbi, fikk mer innsikt i spillet etterhver. Noe man lett kunne se på verden 10, hvor jeg var ustoppelig.

Morsomt at du fortsatt er med da.
 
Topp