Stjerner i øyna?

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Jeg aner ikke hva som foregikk. Fulgte strømmen. Sletta kontoen når alle andre gjorde det. Som sagt, 0 insikt i v2. Jeg bare var til stede egentlig.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Artig, godt gjennomført. Tipper det var en kjekk konto å ta over med 70% off.
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Har nok vært her lenger enn deg og gjort større bragder, så krabb tilbake til hullet du kom fra om du ikke skal vise det ingame.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Vanvittig påstand Det eneste du har nådd mer enn meg på TW er premiumpoeng svidd av.
Ifølge mine kilder er dine "bragder" basert på å kjøpe seg til seier. Ikke at jeg skal dømme på bakgrunn av hva folk bruker pengene sine på, men det ødelegger jo litt av spillegleden til oss andre som faktisk klarer å spiller uten å bruke flere ukeslønner på å vinne.

Når det er sagt, så kommer du ikke til å klare å slå meg, selv med alle pappapengene dine.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Med dine 2000 poeng tror jeg mine kilder er sikre. Eventuelt er du kanskje helt amazing i dette spillet. Da hadde sikkert noen nevnt deg med mer positiv omtale enn det jeg har fått hørt.
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Ja, du må helt klart bruke ukeslønner på å vinne verdener på tribalwars. Stakkars meg som bruker pengene til pappa. Beviser ikke noe annet enn at du ikke vet en dritt om spillet lenger, og hvordan kjøp og salg av premium poeng fungerer. Du kan forresten sjekke brukeren "Toniden" fra v.24 hvis du har noe mer du skulle sagt.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Ja, jeg vil gjerne sjekke opp din fantastiske bruker. Den er helt sikkert outstanding i forhold til resten av brukerne på v24. Gratulerer med seieren, flott at du klarte å vinne en server. Fortell meg gjerne nestegang du klarer noe du er stolt over.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Tenker vell mer på dine ukepenger. Virker ikke som om du er så voldsomt mye eldre enn 14-15.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Relativt bra jobba. Kjøpt seg til seier på alle tre? Her må jeg dessverre si stopp. Denne verdnen vinner du ikke.
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Du sitter i glasshus å kaster stein.
Du starter tråden med:
"Jeg er ikke cocky, jeg er bare realistisk. Kjør tråd."
Så er du tydeligvis misfornøyd med dine svar på tråden, og forsetter med: "Uansett, veldig stille her på forumet. Er det ingen som kommer med noen ekle innlegg slik som i gamle dager? Jeg er klar for kamp både på og utenfor banen!".

Så får du ett svar, av typen du ønsker. Så går du til person angrep mot meg. Det er jo tydelig at du er ett barn. Jeg er i alle fall ikke det. Skal du være med på leken, må du tåle steken.
Kast så mye dritt du vil om meg du, jeg bryr meg ikke ett øre. Bare adler deg ingame. Noen ekstra fakes din vei er nok å forvente :)
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Nå har jeg et spørsmål, kan man virkelig være så cocky når det eneste man har prestert, er en server vunnet som rank 11, med helt middelmådige stats?
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Hvordan er det å kaste stein i glasshus? Jeg er veldig fornøyd med at det faktisk ser ut til å bli litt temperatur inne på formuet. Det skal du ha kudos for å ha klart. Jeg er absolutt ikke missfornøyd med svarene jeg har fått. Jeg er veldig fornøyd med at folk faktisk viser aktivitet.

Har heller aldri gått til personlig angrep på deg. Jeg konfronterer deg derimot med pengebruken som har kommet i TW, og at du tydligvis er en av dem som kjøper deg til suksess.
Du får bare adle meg. Jeg tar gladelig byen tilbake, og resten av dine byer!

Du kan gjerne kalle det middelmådige stats. Jeg begynte ett prosjekt som ingen hadde troa på. "Kalou starter en premade, hehe, er ikke en trussel engang" Vi overkjørte det aller meste med P0k3, og etter å ha blitt dømt til å mislykkes for så å vinne verdenen så overlegent som vi gjorde. På en verden der man faktisk hadde spillere på over de fire kontinetene vi har i dag. Ja da er man egentlig ganske fornøyd etter å avslutte sin TW-kariere.

Så er jeg tilbake da, for å vinne en gang til.
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Jeg har ikke kjøpt premium poeng for ei krone til verden 27, referer til det jeg sa tidligere om at du virkelig ikke har peiling på kjøp og salg av premium poeng. At du ikke går til person angrep er det dummeste jeg har hørt. Jeg svarer deg på tråden, du kaller meg pappagutt, ett barn, at jeg kjøper meg til seier. Du aner ikke hvem jeg er engang.

BTW: så koster 8000 premium poeng ikke mer enn en dagslønn, for de som ønsker å kjøpe disse.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Hvis pappagutt og ett barn er personangrep lever vi virkelig i en fæl verden.... Beklager hvis dette fornærmet deg.
Når man er 13-14 år så pleier ukelønna å være på 200kr, eller er det bare ute på landet hvor jeg har bodd?
 
Topp