Ryktebørsen

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Vil ikke kalle det for en backstab da. Ble adlet siden jeg var omringet av fiender, og fikk deretter tilbud om å spille på rank 1 kontoen siden jeg imponerte han såpass med forsvaringa.

Neinei, for all del. Det er ikke en backstab, men fortsatt rart å hoppe fra konto til konto på den måten. Du ble vel mørbanka minimum tre ganger, og holdt ut ei uke oppe i nord mot HBT. Jeg ble ikke særlig imponert av deg etter dine prestasjoner på v27 og hypen som har vært rundt at du er så vanvittig god. Du lever fortsatt på .net dog, så noe må du gjøre riktig? :)

Ryktes at vinnerstammen på v30 fortsatt ikke er dannet. Hvilke spillere kan det bestå av?
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Hadde du vært litt aktiv på w90 og ikke blitt adlet bort ville du sett en litt annen person enn den inaktive på v27.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Den inaktive personen som prøvde seg på 5 forskjellige kontoer? :) Jeg skjønner ikke hvorfor du prøvde deg fem ganger på v27 hvis du uansett skulle være inaktiv. Det er noe som skurrer her kamerat.

Ryktes at v30 har flere gamle storheter under fakenicks. Er det noen som ønsker å si hei?
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Det at jeg fikk tilbud fra de kontoene sier vel sitt? Er en god del folk kan confirme at jeg ikke var mye aktiv på noen av de kontoene, dessverre. Komme inn på en inaktiv konto som jeg ikke har bygget opp har aldri vært min sterkeste side.

Skjer med at så mange pingler må gjemme seg under fakenicks?
 
Sist redigert:

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Vi skjuler oss bak fake nicket siden vi er en gjeng med pyser. Som er redde for dine overlegne skille :(
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Forresten Kalou, så prøvde to av dine spillere også å rekruttere meg til kontoen deres på v27, men jeg takket fint nei til de tilbudene der. Får håpe du har lært deg å snipe nå, for det er en fin ting å kunne.
Kos dere videre med heksejakta på forum, dere har vist meg hvorfor så få er aktive her, sees ingame.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Du er helt sikkert bedre enn meg Kreiz, det skal ikke så voldsomt mye til. Dersom du ikke tåler å bli konfrontert med ditt spill på verden 27 så er det også helt greit. Jeg synes dog ikke du skal skryte over hvor god du er, da nivået på v27 var meget begrenset. Det kan godt være jeg tar feil, men da kan du kanskje bruke v30 på å bevise det. Lykke til!
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
V27 brukte jeg veldig lite tid på, så skjønner at du mener jeg ikke utrettet noe spesielt der. Skjønner dog ikke helt hvorfor du tar opp v27 med det første. Skal du virkelig vite om jeg er god for noe kan du jo høre rundt på de verdenene jeg har satset. Du kjenner jo blant annet dualene mine på w90. Tror ikke du bruker lange tiden på å finne ut hvor mye tid jeg brukte på v27, og kan konkludere med at jeg ikke har satset mye der - akkurat slikt jeg vet at du ikke la mye tid i w90, og dømmer deg ikke etter din prestasjon der.
Er vel mest irritert over de to klovnene som har vært her før deg, nicehunter og Neve. Nicehunter har jeg jo vært med å adle opp en gang (v13), så skjønner ikke hvorfor han er så kjepphøy. Neve aner jeg heller ikke hvem er, og han vet nok svært lite om meg, men velger fremdeles å rakke ned på en han ikke kjenner.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Jeg dreit meg ut på .net etter jeg ble kasta ut av stammen deres ja. Jeg var der i bunn å grunn for å hjelpe dere, men den historien trenger vi ikke ta opp her. Det at jeg tabba meg ut med snipen er jo bare moro. Særlig når det ikke hadde noe å si da jeg var doomed uansett.

Da er vi enige da. Du spilte under pari på v27 og jeg er ikke imponert. Da kan det jo bare gå oppover oss begge mtp dine fremtidige prestasjoner? :)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
kalou om du har en fet lommebok og masse fritids problemer ^^ Så kan du også bli like god som kreiz :)
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Fritidsproblemer har jeg, jeg spiller jo tribalwars. Lommebok har jeg forsåvidt også, men jeg nekter å bruke de dumme pp-boostfunksjonene. PK og FA holder i massevis for meg. I det lange løp så er det ikke pp-boostinga som gjør at en vinner verdner. Selv om det er ufattelig urettferdig nå i startfasen, så Kreiz fortjener litt tyn for det også... :p
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Fritidsproblemer har jeg, jeg spiller jo tribalwars. Lommebok har jeg forsåvidt også, men jeg nekter å bruke de dumme pp-boostfunksjonene. PK og FA holder i massevis for meg. I det lange løp så er det ikke pp-boostinga som gjør at en vinner verdner. Selv om det er ufattelig urettferdig nå i startfasen, så Kreiz fortjener litt tyn for det også... :p

Joda men noen velger jo og selge både hus og hjem for litt pp.

vet jo at grunnmuren solgte skoene sine for pp.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
kreiz når noen spør hvem det tror han er ^^

Screenshot_2015-07-27_15.11.13.0.0.png
 
Topp