Ryktebørsen

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Ryktes at folk har vill fantasi og deler sine tanker på ryktebørsen.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
på v 13 bytta du fra smack til Blomst.

på v 25 bytta du fra SL til O:H

Vi kan nok finne flere tilfeller også
 

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
på v 13 bytta du fra smack til Blomst.

på v 25 bytta du fra SL til O:H

Vi kan nok finne flere tilfeller også

Kreiz har rykte på seg for å være en flink pp-bruker og en flink spiller! Latterlig å anklage han bare fordi du føler deg truet!

Se v29! han har ikke skiftet stamme der
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Kreiz har rykte på seg for å være en flink pp-bruker og en flink spiller! Latterlig å anklage han bare fordi du føler deg truet!

Se v29! han har ikke skiftet stamme der
Han har ikke bytta stamme på W90 heller. Forandrer ikke saken :eek::p
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
v13 husker jeg ikke. Regner med det var Odd som tok det valget - bruker la kontoeier ta sånne valg når jeg ikke spiller under eget nick.

v25 Kom jeg inn etter det bytte var skjedd. (sjekker du tiden bytte skjedde var det midt i russetiden, jeg kom inn 24 mai.) BTW var dette også en merg, var aldri noen backstab. Skal du komme med påstander burde du virkelig gjøre research.

Artig at du kommenterer om dette da Magnar. Vet ikke om du vil at jeg skal begynne å fiske opp dine tidligere verdener - tror nok det er en del mer lumsk å finne der. ;)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Ja tenker du på v 29. Der jeg TROF blei satt helt til side av resten av ledelsen og aldri hørt på?

ellers blei jeg i smack på v 13. jeg blei i PMS på v 22 når jeg blei backstabbet der også ^^

Jeg er ikke en fyr som driver og bytter (har et bytte og det er v 19 som jeg også vant)

Og det var på samme grunnlag som v 29 ;)

Så jeg har ikke noe og skjule men er fint og se deg dekke opp mine påstander med svake argumenter ^^
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Haha, skikkelig svakt argument at stammene merget, eller at jeg ikke stod for et valg. Tror faktisk jeg var slutta på kontoen, slutta når den passerte 7 mill poeng. Vil påstå det er noe bedre en dine argument da. "kontoen ble satt helt til side av resten av ledelsen og aldri hørt på" Du var jo bare en vanlig soldat, kan ikke forvente å bli hørt på.
Gjetter at grunnen til at du ikke kom over til Blomst var fordi Pål ikke rekrutterer søppel.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Haha, skikkelig svakt argument at stammene merget, eller at jeg ikke stod for et valg. Tror faktisk jeg var slutta på kontoen, slutta når den passerte 7 mill poeng. Vil påstå det er noe bedre en dine argument da. "kontoen ble satt helt til side av resten av ledelsen og aldri hørt på" Du var jo bare en vanlig soldat, kan ikke forvente å bli hørt på.
Gjetter at grunnen til at du ikke kom over til Blomst var fordi Pål ikke rekrutterer søppel.

ja er sant jeg er den stor boss haug ^^ Skal sende meg selv til BIR imorgen ^^ Der kan jo jeg hilse på deg også
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Har ingen aning av hva du prøver å si her. stor boss haug? BIR?
 
Topp