Ryktetråden

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
Alderen han har steget er nok bare et tall, for er ikke mye bedring å spore i mentalitet i alle fall
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Var vel ikke noe alle trengte å vite, føler du det Pål?

Vi kunne spredt barnsligheten din blant alle i alliansen, men jeg følte at det ble unødvendig da jeg anså deg som en voksen person. Nå er det synspunktet endret i alle fall

I en sak der man diskuterer å fjerne en fra stammen så kan man jo si at det kan være kjekt. Saken i seg selv, nei, men med utviklingens vei er det greit å lufte med flere. Man kan også finne gode argumenter for at avvik fra claimereglene burde blitt informert om i plenum så alle sine synspunkter kunne kommet frem.

Det ble vel heller aldri drøftet i stor grad det at en innaktiv leder (Jaggy) inviterte 2 stk. til stammen uten å ta det opp med deg eller resten av stammen, slik hvertfall jeg har forstått policien var.
 

Stryper

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
maxresdefault.jpg
https://i.ytimg.com/vi/w05Fw4EFYps/maxresdefault.jpg
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
I en sak der man diskuterer å fjerne en fra stammen så kan man jo si at det kan være kjekt. Saken i seg selv, nei, men med utviklingens vei er det greit å lufte med flere. Man kan også finne gode argumenter for at avvik fra claimereglene burde blitt informert om i plenum så alle sine synspunkter kunne kommet frem.

Det ble vel heller aldri drøftet i stor grad det at en innaktiv leder (Jaggy) inviterte 2 stk. til stammen uten å ta det opp med deg eller resten av stammen, slik hvertfall jeg har forstått policien var.

Jeg skal innrømme jeg støtter Pål i det her.
Har bedt Don Jon slutte å skylde på Ferie, Jobb, Skole. Fordi han ikke gjør en noe. Det er en gjenganger blant alle ledere i øst. Dere bare sitter å venter på noen skal ta ansvar. Nå har jeg gitt klar beskjed om hva dere burde gjøre på tvers av stammene i øst. Så skal vi se om dere klarer å sparke dere selv i ræva.
 

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
Jaggy inviterte to stk. Jeg ville ha fjernet disse om jeg var veldig uenig i avgjørelsen hans.
 

johnern

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Jeg skal innrømme jeg støtter Pål i det her.
Har bedt Don Jon slutte å skylde på Ferie, Jobb, Skole. Fordi han ikke gjør en noe. Det er en gjenganger blant alle ledere i øst. Dere bare sitter å venter på noen skal ta ansvar. Nå har jeg gitt klar beskjed om hva dere burde gjøre på tvers av stammene i øst. Så skal vi se om dere klarer å sparke dere selv i ræva.


Har du blitt diktator for de andre stammene også nå? :eek:
 

johnern

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
" Nå har jeg gitt klar beskjed om hva dere burde gjøre på tvers av stammene i øst. Så skal vi se om dere klarer å sparke dere selv i ræva. "

For meg så ser det ut som at du ikke klarer å gi slipp på den rollen.. for å ta ansvar er vel det en leder gjør :eek:
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Jaggy inviterte to stk. Jeg ville ha fjernet disse om jeg var veldig uenig i avgjørelsen hans.

Så dette som var stikk i strid med all tidligere policy var bare noe å sveie under teppet?

Helt ærlig, rekrutteringene var veldig gode, det er jeg rimelig sikker på, men det skulle vært tatt opp i plenum først. Når det ikke ble gjort, burde spillerne blitt tatt ut, saken behandlet, og så invitert dem inn igjen ved flertall.

Sier jo også sitt når du som da skal fungere som leder ikke visste at Jaggy hadde invitert to spillere inn.
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
" Nå har jeg gitt klar beskjed om hva dere burde gjøre på tvers av stammene i øst. Så skal vi se om dere klarer å sparke dere selv i ræva. "

For meg så ser det ut som at du ikke klarer å gi slipp på den rollen.. for å ta ansvar er vel det en leder gjør :eek:

Har uttrykk sterk misnøye til både DJ & Sau1. De tar ansvar nå. Karsk vet jeg ikke hva gjør.
Freshaj kastet jeg inn som leder nærmest. Så jeg må ta ansvar for den delen når det trengs. Som f.eks nå ;)
 

Stryper

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Skal vi være dønn ærlig så skjer dette hver verden, en stamme dominerer totalt,som gjør at andre spillere ikke får spiller lysten som var før i tiden ,da kunne vi ha 3-4 meget fine stamme med erfarne spillere. Det kommer ikke som sjokk,dette her blir nok den korteste verden på .no tipper jeg,trist men sant,anbefaler alle som er spiller lysten om og ta turen til .net da kan dere få verdner med flere månder. Teamet på .no eller genrelt må få til en sammenslåing med .no.dk og .se det er eneste jeg som løsning på den dalende kurven.

Peace out
 

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
Så dette som var stikk i strid med all tidligere policy var bare noe å sveie under teppet?

Helt ærlig, rekrutteringene var veldig gode, det er jeg rimelig sikker på, men det skulle vært tatt opp i plenum først. Når det ikke ble gjort, burde spillerne blitt tatt ut, saken behandlet, og så invitert dem inn igjen ved flertall.

Sier jo også sitt når du som da skal fungere som leder ikke visste at Jaggy hadde invitert to spillere inn.

Det var ikke demokrati. Jeg kunne tatt opp rekrutteringene i plenum, men jeg som leder behøver ikke å ta opp slike saker i plenum
 
Topp