Krigserklæring

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Jeg gir meg ikke før jeg er slettet fra verden2, det bør man klare når man kjører 5-10 mot meg:p
Er lei av å vike ut på rimmen så nå bør dere ta meg helt bort.
 

DeletedUser

Guest
Jeg gir meg ikke før jeg er slettet fra verden2, det bør man klare når man kjører 5-10 mot meg:p
Er lei av å vike ut på rimmen så nå bør dere ta meg helt bort.

Nei... Er så morsomt å rimme byene dine, så du må bygge det opp igjen for så å rimme deg nok en gang:)
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Tja du kan jo late som, men du har jo aldrig påført meg noe tap.
Så hvilken hygge du alene har ....
Om dere har stor glede av å rimme meg når dere er 10 mot en, er alle spilleres gledesbegreper. Men da vet jeg iaf at propagandatråden irriterer dere:p. Jeg syns det er helt greit å gå forbi flere i deres stamme på både oda og odf, selv om dere ligger godt forran poengmessig.
 

DeletedUser

Guest
Aldri påført deg noe tap? Kan kanskje ha noe med at jeg befinner meg på et helt annet kontinent enn deg:rolleyes:
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
reminder: du var ikke så langt fra meg i k55, plax var lengre unna å han angrep da meg + noen flere nord-øst i k55.
Så om du har hatt gøy av å rimme meg må du ha hatt lakeier eller kontosittet noen.
 

DeletedUser

Guest
reminder: du var ikke så langt fra meg i k55, plax var lengre unna å han angrep da meg + noen flere nord-øst i k55.
Så om du har hatt gøy av å rimme meg må du ha hatt lakeier eller kontosittet noen.

Jeg angrep da deg. Jeg clearet deg så Vifle og Jesnor kunne adle etterpå. Teamwork:p
 
Reaksjonspoeng
3
Jeg syens nå baroner og hertuger snakker på vegne av stammen sin når de skriver på forumet, men man skjønner selv når det er sånn og når det er sånn.
 

DeletedUser

Guest
Hæ erklærte dere krig?

Zanmato sier at de ikke har erklært krig i den andre perioden?

Bestem deg for hva du skal mene nå.
 

DeletedUser

Guest
Hæ erklærte dere krig?

Zanmato sier at de ikke har erklært krig i den andre perioden?

Bestem deg for hva du skal mene nå.

Jeg tror det var ment som en generell spøk, ikke rettet direkte mot denne sitasjonen i det hele tatt..
 
Topp