Krigserklæring

Reaksjonspoeng
3
TW erklærer krig mot Yamato 30. November 08

For to uker siden fikk vi melding om en planlagt krig mot TW. Yamato hadde samlet 2 av sine allierte for å bli poengmessig overlegne.
Vi har lenge drevet en halvhjertet krig mot DISA E. Dere ka selv se på TWstats om hvordan det har gått. Etter at DISA-fam ikke klarte presset fra TW lenger måtte de løpe til storebror for å be om hjelp mot TW.
Dermed har Yamato enda en gang bestemt seg for å ta TW.

Men denne gangen kommer vi dem i forkjøpet.

Her er en liste over partene i krigen, og poengene deres

Yamato: 24.000.000
DISA E: 6.000.000
~SW~: 6.000.000
_____________________

TW: 6.000.000

I tilleg til dette har Yamato en alliert som heter Elite. Det fungerer som et sikkerhetsnett for Yamato. Hvis TW, imot alle odds skulle gå seirende ut av den første delen av krigen, vil Elite komme på banen og redde Yamato.

Det ser mørkt ut for TW. Våre dager ser ut til å være talte, men TW kan også kunsten å samle allierte.
WH blir med i krigen på TW-siden.
Vi spør også -Rome- om hjelp til å stå imot overmakten.

TW har nå fått med seg fiendene Yamato har samlet seg opp gjennom tiden. De har alle vært i krig mot Yamato, men de har alltid stått alene. Nå har TW samlet seg under en hatt og vi er rede til å gi Yamato det de har bedt om hele tiden.
Nemlig krig.

Så kan vi jo diskutere da, om det er dyktighet som gjør at Yamato ligger så godt til på rankingen,
eller om det er mengden allierte og IAP's?

Yamato har i alle krigene de har deltatt i vært den desidert største siden.
Men vi har erfaring i å krige mot dem. Enten de vil det eller ei, så har krigen Yamato har ført mot TW bare hatt korte pauser.
Vi ble gitt en IAP. Den ble knust ganske raskt.
Vi tilbød dem å fornye fredsavtalen. Det ble raskt nedstemt.

Og når Yamato klart driver og lager cluster bak våre byer, driver krig med våre allierte og kjører en krig mot oss er det klart vi må erklære krig mot dem.
Deres krig ble ført i skyggene, bak ryggen våres og luskende i hjørnet.

Er det noe ære i det?
Hvor blir det av denne såkalte æreskodeksen til Yamato?
Vi tar krigen frem i lyset og vi vil belyse faktaene som vi alltid har gjort.

Hva slags ære er det i, spør jeg dere, å ikke klare å ta en stamme som er 1/4 av din egen stamme i poeng?
Hva slags ære er det i å benekte fakta?
Det har aldri vært noen pause i vår krig.
Den eneste forskjellen er at Yamato har vært for feige til å erklære krig.
Hva slags ære er det i å rekutere spillere fra stammer man angriper?

TW sammen med –Rome- og WH erklærer krig mot Yamato og deres allierte som vil støtte Yamato.

Da dette er sagt vil jeg samtidig si at vi har fått forespørsler fra flere stammer om allianser mot Yamato, og det har aldri kommet så mange søknader for å komme inn i stammen vår som nå.

Mvh
forskningsprosjekt 001
På vegne av ledelsen og medlemmene av TW
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Dette kan bli spennendes ^^. Føler meg i ingenmannsland i den possisjonen jeg ligger i :p. Ønsker begge sidene lykke til, dette blir et hard rase for TW og resten av dem, men ikke umulig vis dem står på 100% ;p.
 

DeletedUser

Guest
endelig litt action :) får håpe yamato ikke glemmer meg helt bort bare fordi det er litt avstand mellom oss :)
 

DeletedUser

Guest
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
TW har nå fått med seg fiendene Yamato har samlet seg opp gjennom tiden. De har alle vært i krig mot Yamato, men de har alltid stått alene. Nå har TW samlet seg under en hatt og vi er rede til å gi Yamato det de har bedt om hele tiden.
Nemlig krig.

Dere skulle startet før, så kunne dere fått med dere =PW= og ninjaz også ;)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Dere skulle startet før, så kunne dere fått med dere =PW= og ninjaz også ;)

=PW= var ikke så mye spess, med alt dem hadde fikk dem bare tatt ut 3 byer av meg uten at Yamato hadde støtta byene mine så var dem tomme for O tropper. Var jo jeg som fiksa profilen deres og all ting, og takken var at dem ville ha byene mine :mad:
 

DeletedUser

Guest
ninjaz er da oppe å går for fult de enda ^^, 161k poeng. Så det skulle du ikke ha sagt ^^, :D
 

DeletedUser

Guest
Det har aldri vært noen pause i vår krig.

Så hvorfor erklærer dere krig?


Den eneste forskjellen er at Yamato har vært for feige til å erklære krig.
Hva slags ære er det i å rekutere spillere fra stammer man angriper?

Forsk... Det er lenge siden, GET OVER IT!


TW sammen med –Rome- og WH erklærer krig mot Yamato og deres allierte som vil støtte Yamato.

Interresant... Siden vi allerede tar byer fra -Rome- så er vi vel på en måte i krig med de fra før av? Det eneste nye her er jo WH, men de tar vi byer fra støtt og stadig, så det kommer nok ikke til å skje så mye der... (hvis ikke WH har et hemmelig våpen de skjuler?)


Da dette er sagt vil jeg samtidig si at vi har fått forespørsler fra flere stammer om allianser mot Yamato, og det har aldri kommet så mange søknader for å komme inn i stammen vår som nå.

Verdenen vokser Forsk, nye spillere kommer innom Tribalwars hver dag og tenker at de skal prøve det ut. Det er naturlig at man får inn flere og flere søknader etterhvert som tiden går.

Jeg skriver i ildrødt:)
 

DeletedUser

Guest
I tilleg til dette har Yamato en alliert som heter Elite. Det fungerer som et sikkerhetsnett for Yamato. Hvis TW, imot alle odds skulle gå seirende ut av den første delen av krigen, vil Elite komme på banen og redde Yamato.

Hva er det met at folk ALDRI Nevner RoEm?!
 

DeletedUser

Guest
Endelig noen som tørr å stå imot en av de "store" stammene.

Hadde nok joinet TW hadde det ikke vært for at jeg er i "feil" stamme:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jeg skriver i ildrødt:)

Vi bare sier det vi mener.

Alle som har lest forumet en stund har lest det du og Yamato har skrevet men våre meninger har alltid blitt spammet ned så, de som ikke har lest det som tidligere er skrevet mellom Yamato og TW les der.

Her står det TW mener.

La våre meninger være uten å spamme dem ned!
 

DeletedUser

Guest
Bruk tropper, ikke ord.!


Slutt og whine på forumet alle folks, drep hverandre i stede :)
 

DeletedUser

Guest
sry...

tok sitat av feil person:p

mente å ta fra twixiz sine innlegg...
 

DeletedUser

Guest
Vi bare sier det vi mener.

Alle som har lest forumet en stund har lest det du og Yamato har skrevet men våre meninger har alltid blitt spammet ned så, de som ikke har lest det som tidligere er skrevet mellom Yamato og TW les der.

Her står det TW mener.

La våre meninger være uten å spamme dem ned!

Mitler... Vi bare svarer på postene deres, dere spammer:rolleyes:
 
Topp