Krigsstatisikker TW, WH og -rome- VS Yamato, DISA E og ~SW~

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Slik jeg har opplevd det, så kommer denne ære biten av at Yamato hevdet at stammen var byggd opp av ære.. Eller et eller annet om at ære sto i sentrum for dem.
TW har aldri, slik jeg har opplevd det hevdet at de bygger stammen sin på ære.

Derfor er det TW harr påpeket at Yamato "heletiden" bryter disse æregreiene.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Det er helt riktig vi har aldrig påpekt oss æresbegreper, bare sagt vi ønsker en annen verden og at måten yamato kriger på skiller seg ikke på noen måte fra alle andre når det gjelder ære.

Sheriffen om dere var opptatt med andre kriger...lenick og boblevatn er på top20 i od forsvar så du kan vel si at de/vi hadde vårt også.

Om det var planlagt....tja var adlinger og angrep fra dine spillere i k65 mot oss planlagt??
Situasjonen var samme for oss som for dere, hver gang vi tok kontakt ble det sagt at de spillerene skulle kickes fra dere om de fortsatte. Det de gjorde var å fortsette noen dager, da bestemte vi oss for å ta de ut. Etter en stund med angrep fra oss satte dere stortsett igjen med 3 spillere i k65: bush, ravenblood og nisan2000.

Ingen av de 3 som ble nevnt hadde overlevd uten hjelp fra utenom din stamme, nissan har bra med tropper bush har endel, raven er ute å kjører iaf.
Felles for alle nå er at de har stacket byene sine enten fra deres trofaste ny vervede medlemmer fra: NATO, WH. Eller noe fra deres byer i k55 eller allierte,
jeg vet ikke om så mange som støtter i de byene men noen vet vi om.
Får håpe du ikke har solgt sjela di til ntu for å få noen poeng inn i stammen din.
Og jeg takker for at dere er såpass sultene på medlemmer for å sikkre krigen, at jeg fikk fritt innpass i stammen din og kopierte hele forummet deres.
Spørr meg også om rekruteringspolitikken deres når dere tar inn dobus, 0 tropper nesten og sluttet vel å spille rimelig raskt hos dere.
Minner meg om taktikken til yamato ang. plax.

Har fulgt med på dine adlinger sheriffen og du er ikke en dårlig spiller og dere begynner å samhandle. Det er fint for oss også for da må vi yte mere også.

Så jeg vil takke alle stammer som hater oss og vill angripe å adle oss bort, krig er gøy. Og dere store gutta som er så flinke med flere hundretusen poeng må jo ta oss bort vi er jo en stor trusell mot dere hugging crew.

mvh
RDI-rsr
 

DeletedUser

Guest
Så søtt. På jakt etter martyrpoeng igjen?

Artig at du oppfordrer til angrep mot deg. Skulle gjerne ha gjort det, om du ikke lå så langt unna:)

Du er vel uannsett blodstacket siden du er så keen på angrep
 

DeletedUser

Guest
Ingen av de 3 som ble nevnt hadde overlevd uten hjelp fra utenom din stamme, nissan har bra med tropper bush har endel, raven er ute å kjører iaf.

Er det ikke det som er meningen da? å få støtte av stammen og at stammen sammarbeider? Tribalwars, ligger i navnet. Ikke Solo-Wars
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Nå må du kutteut martyr tulle ditt, sier vel ikke at noe er galt med å samarbeide?
Du får ta av deg zanmato brillene å lese noe av det jeg skriver som den du er i vanlige livet.
Ikke låse hjernen din i spillet, ps det fungerte litt som du sa jeg fikk inn 20-30 nye angrep.
Er det ikke en vesentlig del av spillet å krige??
Og zanmato hvorfor svare du aldrig på det som angår deg/stammen din men bare svarer for andre er veldig lite av det jeg skrev over som er rettet mot deg, faktisk ingenting.
Om jeg er blodstacka vet yamato/disaE spilleene rundt meg så spørr dem du, alle stacker vel byer i krig?
De fleste yamatoer rundt meg har jo det om du kan kalle 10k spyd/10k sverd +++ blodstacking.
Ta deg en pils å chill ned.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Det er helt riktig vi har aldrig påpekt oss æresbegreper, bare sagt vi ønsker en annen verden og at måten yamato kriger på skiller seg ikke på noen måte fra alle andre når det gjelder ære.

Sheriffen om dere var opptatt med andre kriger...lenick og boblevatn er på top20 i od forsvar så du kan vel si at de/vi hadde vårt også.

Om det var planlagt....tja var adlinger og angrep fra dine spillere i k65 mot oss planlagt??
Situasjonen var samme for oss som for dere, hver gang vi tok kontakt ble det sagt at de spillerene skulle kickes fra dere om de fortsatte. Det de gjorde var å fortsette noen dager, da bestemte vi oss for å ta de ut. Etter en stund med angrep fra oss satte dere stortsett igjen med 3 spillere i k65: bush, ravenblood og nisan2000.

Ingen av de 3 som ble nevnt hadde overlevd uten hjelp fra utenom din stamme, nissan har bra med tropper bush har endel, raven er ute å kjører iaf.
Felles for alle nå er at de har stacket byene sine enten fra deres trofaste ny vervede medlemmer fra: NATO, WH. Eller noe fra deres byer i k55 eller allierte,
jeg vet ikke om så mange som støtter i de byene men noen vet vi om.
Får håpe du ikke har solgt sjela di til ntu for å få noen poeng inn i stammen din.
Og jeg takker for at dere er såpass sultene på medlemmer for å sikkre krigen, at jeg fikk fritt innpass i stammen din og kopierte hele forummet deres.
Spørr meg også om rekruteringspolitikken deres når dere tar inn dobus, 0 tropper nesten og sluttet vel å spille rimelig raskt hos dere.
Minner meg om taktikken til yamato ang. plax.

Har fulgt med på dine adlinger sheriffen og du er ikke en dårlig spiller og dere begynner å samhandle. Det er fint for oss også for da må vi yte mere også.

Så jeg vil takke alle stammer som hater oss og vill angripe å adle oss bort, krig er gøy. Og dere store gutta som er så flinke med flere hundretusen poeng må jo ta oss bort vi er jo en stor trusell mot dere hugging crew.

mvh
RDI-rsr

Dette er vel litt feil for det begynte med at dere tok noen byer av oss uten at vi hadde angrepet dere og det veit du veldig godt siden du var en av de jeg pratet med, som det da skulle gis tilbake byen etter masse prat frem og tilbake.
Kan ikke huske annet enn Stigert som angrep dere men det var først etter dere adlet noen byer av oss, hvor dere sa at det ikke var krig og det ikke da hadde blitt godkjent av ledelsen.

Tror ikke vi har noen medlemmer fra Nato isåfall er det veldig lenge siden, Nato er jo en stund siden ble oppløst.
Vi har rekrutert lite om dagen så dette er old news

Når du sier at det kun ble igjen 3 på K65 så var det jo bare Stigert dere tok vekk og han gadd ikke mer grunnet at dere angrep han veldig så han ga opp.
Så dere var veldig freske mot han.
Det var også en danske der nede men han ble grå så han var ikke aktiv, men dere fikk vel noen byer av han før han ble grå mener jeg. Dere skal ha skryt for høy moral og ikke være skyggeredde.
Kan hende jeg husker feil at det var en til, rett meg hvis jeg husker feil.

Når det gjelder støtte så ja vi støtter de i stammen men vi kom litt tregt igang siden støtten vår sto mye på K64 og hadde lang vei hjem før de kunne støtte ny by, men dere var taktiske og slo til på rette øyeblikk.
Når det gjelder støtte fra andre enn de i stammen så er det noe jeg aner lite om men isåfall er ikke det mye for jeg har sitti kv der på flere av kontoene og jeg har ikke sett noe støtte fra andre enn de i stammen.
Hvis det har vært støtte fra andre så er det jo derfor man har allierte og må da isåfall takke de.

Må jo si det slik at skryte av at dere fikk kopiert forumet våres forstår jeg ikke at dere gidder siden jeg var innom og fikk ut det jeg trang av deres forum også.

Dobus hadde vi lenge samtaler med og det hadde ingenting med NTU å gjøre kun med at han ønsket å skifte stamme siden WH var på vei ned og det er vel lov å rekrutere nye spillere, hvis ikke hadde det vært kun en i hver stamme.
Dobus hadde lite tropper det skal jeg si meg enig i så det var vel kanskje ikke
det smarteste trekket, men dere har jammen ikke greid å ta han ut for det selv med hjelp fra WH:)
Du minner meg forresten om holmorama i V1 (hadde mange hyggelige samtaler med henne så ikke vondt ment)

Når du også sier at det var ingenting som var skrevet ang Yamato så siterer jeg deg : Minner meg om taktikken til yamato ang. plax.
Dette var vel ikke skrevet i en positiv måte siden jeg husker veldig godt den diskusjonen.

Uansett jo bedre stammene er til å krige jo mere morro er det :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Husker stigert angreip meg fordi jeg tok noen byer inni clusteret hans, som ikke var gråe vell og merke... Og dette gjorde han etter å ha adlet drit mange av farmene våres.
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan ikke huske om dere angrep oss direkte før vi angrep dere, men vi laget en avtale angående gråbyadling, som dere brøt gang på gang..
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan ikke huske om dere angrep oss direkte før vi angrep dere, men vi laget en avtale angående gråbyadling, som dere brøt gang på gang..


Vi angrep ikke dere, men ang gråbyer så stemmer det og det var stigert spesielt.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Tja jeg husker dette godt, takker for samtaler vi hadde sheriffen. Jeg synes vi hadde en god tone(jeg mener DET)
Er helt riktig at forskn. adlet en by av dere, og vi skulle gjøre oppfordette og han nuket en ny by til elektra(denne byen var stacket)
Så der var det vell greit, så ble endelstammer enige om å ikke adle gråbyer 1-2 ruter fra nermeste nabo, det var dette som gjenntatte ganger ble brutt fra ravenblood og bush var det vel.
Og derfra er vi innepå det jeg skrev.
 

DeletedUser

Guest
Det er helt riktig som det sies her at vi angrep dere først. (om jeg ikke tar helt feil nå)
Dette kom av at dere gjentatte ganger tok gråbyer som var våre farms. Tilslutt kunne vi rett og slett ikke godta det lenger. Da bestemte vi oss for å ta tilbake byene uanset hvem det var som tok dem. Spilte ingen rolle om det var en stamme på topp 5 eller en stamme under topp 30. Byen skulle tilbake.

Så kommer vi til det som RDI-rsr så vitt var inne på.
Det med at forsk adlet en by fra Army-Elektra.

Husker vi (Jeg og Sheriffen) snakket mye angående denne saken, det var vanskelig å finne en løsning. Til slutt ble enige om at forsk skulle hjelpe Army-Elektra med å adle en by.
Army-Elektra skulle få velge en by som var innenfor akseptabel distanse og forsk skulle cleare og senke lojaliteten.
Etter vår samtale regnet jeg med at dette var ute av verden.

Forsk ventet da bare på at Army-Elektra skulle sende han en melding. Greit nok at vi skulle hjelpe til å adle en by. Men da får de vise at de har lyst på byen også. Etter en stund fikk forsk en melding.. etter at jeg og du hadde snakket enda en runde.

Selv ble jeg veldig oppgitt etter denne saken. Brukte mye tid også ender det i at "dere ikke øsnker byen".
Denne saken var nok som en katalysator med tanke på krigen.
Må inrømme at det rett og slett ble vanskelig å forholde seg til dere en periode.

Men virker som det har blitt bedre nå:)
 

DeletedUser

Guest
Gikk dere ikke til krig mot DISA E fordi at de "støttet" oss når vi kriget?

Bestem dere :mad:
 

DeletedUser

Guest
Det er helt riktig som det sies her at vi angrep dere først. (om jeg ikke tar helt feil nå)
Dette kom av at dere gjentatte ganger tok gråbyer som var våre farms. Tilslutt kunne vi rett og slett ikke godta det lenger. Da bestemte vi oss for å ta tilbake byene uanset hvem det var som tok dem. Spilte ingen rolle om det var en stamme på topp 5 eller en stamme under topp 30. Byen skulle tilbake.

Så kommer vi til det som RDI-rsr så vitt var inne på.
Det med at forsk adlet en by fra Army-Elektra.

Husker vi (Jeg og Sheriffen) snakket mye angående denne saken, det var vanskelig å finne en løsning. Til slutt ble enige om at forsk skulle hjelpe Army-Elektra med å adle en by.
Army-Elektra skulle få velge en by som var innenfor akseptabel distanse og forsk skulle cleare og senke lojaliteten.
Etter vår samtale regnet jeg med at dette var ute av verden.

Forsk ventet da bare på at Army-Elektra skulle sende han en melding. Greit nok at vi skulle hjelpe til å adle en by. Men da får de vise at de har lyst på byen også. Etter en stund fikk forsk en melding.. etter at jeg og du hadde snakket enda en runde.

Selv ble jeg veldig oppgitt etter denne saken. Brukte mye tid også ender det i at "dere ikke øsnker byen".
Denne saken var nok som en katalysator med tanke på krigen.
Må inrømme at det rett og slett ble vanskelig å forholde seg til dere en periode.

Men virker som det har blitt bedre nå:)

Vil vel si at vi var kanskje ikke den eneste vansklige siden vi lagde avtaler og dere dagen etter forandret mening.
Dere gang på gang sendte ansvaret videre til en annen i ledelsen som gjorde at det var til slutt umulig å forholde seg til dere.
Eneste fra oss dere hadde kontakt med var meg, men enig i den ene saken så var hun litt treg med å ta kontakt og byen ble tatt, men vi kranglet lenge før det ble an avtale.
Før det så hadde vi ikke kontakt utenom når dere ønsket allianse når dere var på K55 som vi ikke var interesert i.
Husk at det også var flere saker :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vil vel si at vi var kanskje ikke den eneste vansklige siden vi lagde avtaler og dere dagen etter forandret mening.
Dere gang på gang sendte ansvaret videre til en annen i ledelsen som gjorde at det var til slutt umulig å forholde seg til dere.
Eneste fra oss dere hadde kontakt med var meg, men enig i den ene saken så var hun litt treg med å ta kontakt og byen ble tatt, men vi kranglet lenge før det ble an avtale.
Før det så hadde vi ikke kontakt utenom når dere ønsket allianse når dere var på K55 som vi ikke var interesert i.
Husk at det også var flere saker :)

Stemmer at det var mange saker.
Til slutt ble nok situasjonen uholdbar for begge sider. Er nok derfor det enfte i krig? :p
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Må huske når spillerene deres brøt gråbyadling og de fikk slippe unna med det. Og vi tok tilbake byer som var farms så begynte raven og bush å angripe spillere hos oss. Dette endrett seg ikke etter noen dager og vi fikk ikke klart svar vi heller av dere. Så da valgte vi å vise at vi mente hva vi ble enige om i avtalen.
P.s Twixie takk for støtten mot boyka;)
Og leser du siste sider her har du grunnen til hvorfor det ble krig..
 

DeletedUser

Guest
Skal nok ikke nekte for at krigen mot yamato startet litt fordi vi var lei av å skulle passe oss hele tiden, det er bedre å ha det gøy i et par uker, og evt. bli adlet, enn å skulke rundt i skyggene og ta småspillere fordi naboene våre er allierte med yamato alle sammen...

Jeg sier ikke at det er et selvmordstokt, men at vi skal gjøre vårt beste for å trosse oddsene..
 

DeletedUser

Guest
P.s Twixie takk for støtten mot boyka;)

Joda, ingen årsak. Hadde jo et par forsvarsbyer nede i sør og da tenkte jeg at du kanskje trengte litt støtte, jeg prøver jo å gjøre det så rettferdig som mulig ;)

Og leser du siste sider her har du grunnen til hvorfor det ble krig..

Men det er så mye å lese :(

Jeg skriver med bold :)
 

DeletedUser

Guest
Det er helt riktig vi har aldrig påpekt oss æresbegreper, bare sagt vi ønsker en annen verden og at måten yamato kriger på skiller seg ikke på noen måte fra alle andre når det gjelder ære.

Sheriffen om dere var opptatt med andre kriger...lenick og boblevatn er på top20 i od forsvar så du kan vel si at de/vi hadde vårt også.

Om det var planlagt....tja var adlinger og angrep fra dine spillere i k65 mot oss planlagt??
Situasjonen var samme for oss som for dere, hver gang vi tok kontakt ble det sagt at de spillerene skulle kickes fra dere om de fortsatte. Det de gjorde var å fortsette noen dager, da bestemte vi oss for å ta de ut. Etter en stund med angrep fra oss satte dere stortsett igjen med 3 spillere i k65: bush, ravenblood og nisan2000.

Ingen av de 3 som ble nevnt hadde overlevd uten hjelp fra utenom din stamme, nissan har bra med tropper bush har endel, raven er ute å kjører iaf.
Felles for alle nå er at de har stacket byene sine enten fra deres trofaste ny vervede medlemmer fra: NATO, WH. Eller noe fra deres byer i k55 eller allierte,
jeg vet ikke om så mange som støtter i de byene men noen vet vi om.
Får håpe du ikke har solgt sjela di til ntu for å få noen poeng inn i stammen din.
Og jeg takker for at dere er såpass sultene på medlemmer for å sikkre krigen, at jeg fikk fritt innpass i stammen din og kopierte hele forummet deres.
Spørr meg også om rekruteringspolitikken deres når dere tar inn dobus, 0 tropper nesten og sluttet vel å spille rimelig raskt hos dere.
Minner meg om taktikken til yamato ang. plax.

Har fulgt med på dine adlinger sheriffen og du er ikke en dårlig spiller og dere begynner å samhandle. Det er fint for oss også for da må vi yte mere også.

Så jeg vil takke alle stammer som hater oss og vill angripe å adle oss bort, krig er gøy. Og dere store gutta som er så flinke med flere hundretusen poeng må jo ta oss bort vi er jo en stor trusell mot dere hugging crew.

mvh
RDI-rsr
Også hadde de jo igjen Khalebs da...
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Som fikk brev av ntu;) og som jeg støttet i krigen mot yamatos;)
Som gikk over fra WH som var i krig med yamato for å gå til yamatos allierte;))
Sånt får ikke jeg til å rime helt men det er meg da.
Sikkert trofast kar.
 

DeletedUser

Guest
Må huske når spillerene deres brøt gråbyadling og de fikk slippe unna med det. Og vi tok tilbake byer som var farms så begynte raven og bush å angripe spillere hos oss. Dette endrett seg ikke etter noen dager og vi fikk ikke klart svar vi heller av dere. Så da valgte vi å vise at vi mente hva vi ble enige om i avtalen.
P.s Twixie takk for støtten mot boyka;)
Og leser du siste sider her har du grunnen til hvorfor det ble krig..

Ja nå forandret du det :) først så sa du at det var pga at vi angrep dere :)
Dere fikk klart svar fra oss og vi pratet med forskning, men han sluttet å svare. Da tok jeg kontakt med deg igjen men du sa bare at det var forskning som var diplomaten så vi måtte vente på svar fra han og siden hørte jeg ikke noe fra han.
De første byene hadde ingenting med gråbyadling og må jo si at det er vel en grunn til at det ikke er en gråby i nærheten av dere, dere har nok tatt endel der dere også:)
Samme kan det være for det er jo ett krigspill og da må det være krig.
Kan for min del avslutte dette småspikkeriet og la oss heller konsentrere oss om å angripe hverandre.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp