Krigsstatisikker TW, WH og -rome- VS Yamato, DISA E og ~SW~

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Du glemmer en ting:

Vi har hatt en krig før. Vær så snill og post ferske statistikker?

Å unnskyld, dere vil ikke bli minnet på det forrige nederlaget :p

Se på statistikkene og så er vi ferdig.

Og så kommenterer jeg statistikkene:

Ting har vist seg å gå Yamatos vei etter hvert, men for de som tror det er over er det helt feil. Hittil har Yamato bare klart å ta byer fra inaktive spillere. De aktive spillerne er fortsatt med i gamet 100 %.

Hvorfor kicker dere ikke inaktive spillere, trodde det var vanlig å gjøre det i stammer jeg :rolleyes:
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Yamato pleier å adle innaktive medlemmer og det er vel ikke uvanlig.
Men at dere er i krig som presser dere er uvanlig og om dere noen gang kriger mot noen på samme størrelse og blir presset så får dere sikkert noen som synes tw tar for mye tid å slutter uten å si så mye til resten av stammen.
 
Reaksjonspoeng
3
Yamato pleier å adle innaktive medlemmer og det er vel ikke uvanlig.
Men at dere er i krig som presser dere er uvanlig og om dere noen gang kriger mot noen på samme størrelse og blir presset så får dere sikkert noen som synes tw tar for mye tid å slutter uten å si så mye til resten av stammen.

Det er synd nårfolk slutter med en gang de før 20 innkommende:(
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Er derfor de ble irritert på deg, for du tror dine poeng gir deg masse respekt.
Mulig derfor jeg synes vi snakket godt sammen siden jeg hadde mest poeng i stammen, ikke vet jeg.
Men du får snakke med eliten i poeng i privat chat for de fleste her har vel for lite poeng for deg snart.
Salute to the king of tribal points.
 

DeletedUser

Guest
Er derfor de ble irritert på deg, for du tror dine poeng gir deg masse respekt.
Mulig derfor jeg synes vi snakket godt sammen siden jeg hadde mest poeng i stammen, ikke vet jeg.
Men du får snakke med eliten i poeng i privat chat for de fleste her har vel for lite poeng for deg snart.
Salute to the king of tribal points.

Igjen kommer du med ett dårlig utsagn, helt utrolig hvor mye rart du klarer å fantasere om.
Når eneste han er ute etter er å krangle videre og skryte av statestikken så svarer jeg slik jeg gjorde selv om det kanskje var litt idiotisk, men dere klarer aldri å gi dere. Jeg har sagt min mening om dere og føler ikke at jeg gang på gang må skryte av dere, men hvis dere husker dårlig så må jeg vel si det igjen en gang senere.
En annen ting er at jeg har ikke mye poeng og har aldri sagt noe om mine poeng.
Hvorfor vi pratet bra den gangen var fordi du ikke kom med så mange rare meninger men følgte fakta, derfor prater jeg best med poseidon i stammen deres.
Jeg har prøvd å avslutte denne idiotiske krangelen på denne tråden og det så jo ut som det gikk bra helt til forsk kom tilbake.
Selv om noen av dere er flinke så er dere helt klart best i kverrulering og fantasier.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Helt vanlig krangling. Tror nok ikke vi har sett det siste av det her enda:)
 

DeletedUser

Guest
No bloody kidding.

Hvis dere vil fortsette så kan dere lage en ny tråd og kalle den "Krangling TW vs Yamato, DISA E og ~SW~" eller noe. Geschlossen.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp