World War, let the game Begin

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

*freeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedooooooom*


(sett braveheart litt for mange ganger)
 

DeletedUser

Guest
haha, vi inviterte jo faktisk SFF til å merge med oss. Kunne dele ledelsen å finne på et nytt navn å alt ..

Svaret var vel noe som : "tja.. du eg e pigade isje sikker eg.. kan me få nogen dagar å tenka ?"

Såå bygger de seg opp å angriper oss helt uforberedt..
Å nå griner dere om feige lag?! NIICE ;)
 

zcztig

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
haha, vi inviterte jo faktisk SFF til å merge med oss. Kunne dele ledelsen å finne på et nytt navn å alt ..

Svaret var vel noe som : "tja.. du eg e pigade isje sikker eg.. kan me få nogen dagar å tenka ?"

Såå bygger de seg opp å angriper oss helt uforberedt..
Å nå griner dere om feige lag?! NIICE ;)

Veel...

Dere inviterte oss riktignok ikke til noen merge før vi begynte å angripe dere. Det kunne nesten se ut som om dere begynte å bli litt nervøsen.

Og når det er sagt så var det bare én person i SFF som i det hele tatt gadd å diskutere det tullet!

Grine om feige lag???

Skjerp deg! Vi har kommentert at fordelinge er skjeiv. Men vi tar utfordringen på strak arm vi!!!! ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
right, for vi gidder iallefall å forhandle når vi er under angrep.

Spør skinny og co hvordan de angrepene der gikk forresten! ;)
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
haha, vi inviterte jo faktisk SFF til å merge med oss. Kunne dele ledelsen å finne på et nytt navn å alt ..

Svaret var vel noe som : "tja.. du eg e pigade isje sikker eg.. kan me få nogen dagar å tenka ?"

Såå bygger de seg opp å angriper oss helt uforberedt..
Å nå griner dere om feige lag?! NIICE ;)


Joda det er riktig at dere gjorde dette. Og litt tidligere så hadde det vært en reel mulighet. Vi hadde to alternativer....Angripe ROEM med dere og å angripe BOL med ROEM.

Hadde vi angrepet ROEM med BOL så hadde vi stått her nå og ikke hatt noen å krige mot. Dette hadde vært katastrofe da SFF spillerne ville begynt å adle hverandre i kjedsomhet. Vi hadde splittet oss i to bare for å kunne krige.

Nei.....Vi liker oss som underdogs og partene er satt. Lykke til.


ps/edit: Alle som postet meg og spurte om en merge fortalte jeg enkelt og greit til at dette nok ikke ville skje da det var altfor sent for en slik forandring så ikke kom og si at vi SFF`ere ikke spilte med åpne kort.
 
Sist redigert:

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Veel...

Dere inviterte oss riktignok ikke til noen merge før vi begynte å angripe dere. Det kunne nesten se ut som om dere begynte å bli litt nervøsen.

Og når det er sagt så var det bare én person i SFF som i det hele tatt gadd å diskutere det tullet!

Grine om feige lag???

Skjerp deg! Vi har kommentert at fordelinge er skjeiv. Men vi tar utfordringen på strak arm vi. Så fuck off!!!! ;)

Ahh
lukter infraction lang vei på den ordbruken der.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
For mye spam her.
Er ute 1t og trener og kommer tilbake så er hele forumet nedspamet.
Toppers
 

DeletedUser

Guest
Sånn er det å være Mod, Brann :p

Forresten, nå bruker jeg Multiaccounten min :O
 

DeletedUser

Guest
Me har jo en saklige diskusjon her espen, måsje masa om spam, e jo du så spamme en diskusjon me har gåendes....

Du føle vel du må blanda deg opp i alt, fjern den der moderator greiå når du påstår at du isje e det.....

Ja i utgangspunktet så trenge du isje mangen øl for å se at det e feige lag, mn som sagt, dess stør utfordring dess bedre for SFF, syte me om det, så langt ifra, me kose oss for kver ny stamme dåkk får me dåkk i krigen...

Ska me falla så må dåkk pigede komma me angrepå.....

Har någen Brann angrep så vel lande om et par uker, isje mye å hoppe i taket for...
 

DeletedUser

Guest
Det var det faktisk, spesielt hvor dere i BOL var så sikre på at SFF kom til å falle:p
 

dr.yes

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
jepp :D

men litt skuffet av de som skulle adlem meg bort, som ikke angrep meg:p
Rundt meg bodde det masse BOL og IB men ingen incomes før noen uker etter RoEm var ute av krigen...
 
Topp