World War, let the game Begin

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Nei Tror ikke AKDM er poenghorer nei, de har kicket ut spillere av viss størrelse pga poenghoreri og lite tropper, dette VET jeg med sikkerhet..så det ska dem ha...

anyways dette e vel offtopic guttaboys?

sist jeg sjekka var ik AKDM i krigen?



Dere får passe på å rekruttere dem også da vettu. Hey, må jo ha 80% allierte i V1. DET er action det!!!

BOL..the collector of gigantic tribes.
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Dere får passe på å rekruttere dem også da vettu. Hey, må jo ha 80% allierte i V1. DET er action det!!!

BOL..the collector of gigantic tribes.

igjen en saklig kommentar fra deg hansemann...du begynner å bli forutsigbar..

hva har detta med topic å gjøre da?
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Hmm lenge siden jeg har vært her nå, mye som skjer på topicene, lite som skjer på slagmarken må jeg si..
 

DeletedUser

Guest
Tja litt skjer det jo...... eg fyke opp på OD defence, å det e bruuus ;)

keep em coming guys:D

Ps! jannas, syns heller du konne gitt hansi et svar, han har jo et poeng
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Tja litt skjer det jo...... eg fyke opp på OD defence, å det e bruuus ;)

keep em coming guys:D

Ps! jannas, syns heller du konne gitt hansi et svar, han har jo et poeng


ser ingen spørsmål der..syns dokk me har forr møje allierte? bare forr at 3 stammer gikk sammen mot 3 stammer der den ene hadde 4 understammer.. synes utgangspunktet var ganske balansert...roem pluss understammer gikk på trynet fort..å nå syns dokk de e urettferdigt så dokk skylde på bol??
 

zcztig

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Du er flink til å snu på ting du jannas.

Vi klager ikke....

Men jeg håper du skjønner at det faller fullstendig på egen urimelighet på påstå at det kun er tre stammer imot oss.

Understammer er stammer på lik linje som alle andre stammer.

Det er åtte stammer (bol-e, bol cx, bol 63, tvr, tfr, twr, ib, core), ikke inkludert akademistammer eller deres nye understamme ledet av phenix - mot to stammer: sff og fenix.

Feige lag??? Ja abolsutt!! Vi inrømmer at oddsene er imot oss. Men vi står løpet ut uanz vi!!!

Rock on!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
ja NÅ e det ubalansert,men i utgangspunktet va det mye mer balansert..

Neida SFF e ikkje feige, ingen så seie det vettu..
 

DeletedUser

Guest
Du er flink til å snu på ting du jannas.

Vi klager ikke....

Men jeg håper du skjønner at det faller fullstendig på egen urimelighet på påstå at det kun er tre stammer imot oss.

Understammer er stammer på lik linje som alle andre stammer.

Det er åtte stammer (bol-e, bol cx, bol 63, tvr, tfr, twr, ib, core), ikke inkludert akademistammer eller deres nye understamme ledet av phenix - mot to stammer: sff og fenix.

Feige lag??? Ja abolsutt!! Vi inrømmer at oddsene er imot oss. Men vi står løpet ut uanz vi!!!

Rock on!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Imo har det vært feige lag hele tiden med tanke på innsatsen til RoEm.
Så ja, det er en gangbang, og dere hadde nok komt med mye mer motstand når OL er over og dette endelig begynner, men...Only the good die young, all the evil seem to live forever!;)
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
vi kan vel runde av RoEm - BoL krigen med at det var tidenes største dasstur for RoEm den krigen der :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Snodig at alle snakker om kriger hele tiden... I k75, er det ingenting som heter krig og det kommer aldri til å bli det :D:D

Men on topic: Denne krigen kommer vel snart til å ende, eller hva?
 

DeletedUser

Guest
Når SFF faller er nok denne krigen over, men det kommer til å ta litt tid, ikke så lett som RoEm;)
 
Topp