Alliansen BoS, E-BoS, =O.R= og [R] til krig!

Skinny

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Må jo nesten spørre tilbake: Hvorfor gidder du å skrive da? Dobbeltmoral?

Les signaturen min så har du det der. Og fordi jeg klarer ikke dy meg når hele det offentlige forumet er fylt med meningsløst drittnsnakk om en stamme som kommer til å faile, atter en gang. Det er faktisk underholdende å lese forumet hvis det er gode tråder om noe interessant, det her er bare tull.

Hvordan føles det å være totalt mislykket og latterliggjort på tw.no? Du skal ha for pågangsviljen, etter alle failene dine er det utrolig at du klarer å spille videre i håp om at du kommer noen vei.

Og rashnu, poenget er at å lese og å svare på disse trådene er helt meningsløst. Du kommer ingen vei med det, så da antok jeg at det var et sosialt behov som ikke fylles ellers.

Har nå innført totalforbud for stammen min fra å poste i BoS relaterte tråder. Håper at andre følger i samme spor.
 

DeletedUser

Guest
Les signaturen min så har du det der. Og fordi jeg klarer ikke dy meg når hele det offentlige forumet er fylt med meningsløst drittnsnakk om en stamme som kommer til å faile, atter en gang. Det er faktisk underholdende å lese forumet hvis det er gode tråder om noe interessant, det her er bare tull.

Hvordan føles det å være totalt mislykket og latterliggjort på tw.no? Du skal ha for pågangsviljen, etter alle failene dine er det utrolig at du klarer å spille videre i håp om at du kommer noen vei.

Og rashnu, poenget er at å lese og å svare på disse trådene er helt meningsløst. Du kommer ingen vei med det, så da antok jeg at det var et sosialt behov som ikke fylles ellers.

Har nå innført totalforbud for stammen min fra å poste i BoS relaterte tråder. Håper at andre følger i samme spor.


Så du nekter stammen din og gjøre det, samt alle andre, men gjør det selv?
Hvilke "alle mine fall" sikter du til i V1?

I mine øyne, er du bare en liten N00b.
 

DeletedUser

Guest
Og rashnu, poenget er at å lese og å svare på disse trådene er helt meningsløst. Du kommer ingen vei med det, så da antok jeg at det var et sosialt behov som ikke fylles ellers.

Skal si deg en ting jeg, det å blande inn det sosialet, er det dummeste du gjør ever. Tenk om jeg ikke har et sosialt liv, tenk om livet mitt er møkk med få venner. Det jeg mener, pass på hva du sier.
Jeg har venner og alt det der. Kan jeg noe for at jeg er syk?
 

DeletedUser

Guest
Så du nekter stammen din og gjøre det, samt alle andre, men gjør det selv?
Hvilke "alle mine fall" sikter du til i V1?

I mine øyne, er du bare en liten N00b.

Noffe, jeg bare sier det jeg. V1 har da ingenting med V3 å gjøre. snakker ikke til deg nå.
Men alle fjottene som begynner å blande inn V1. Kanskje dere ikke har merket det.. Dette er V3, eller tar jeg helt feil der? :cool:
 

DeletedUser

Guest
Noffe, jeg bare sier det jeg. V1 har da ingenting med V3 å gjøre. snakker ikke til deg nå.
Men alle fjottene som begynner å blande inn V1. Kanskje dere ikke har merket det.. Dette er V3, eller tar jeg helt feil der? :cool:


Du tar ikke feil nei.
Sikkert bare noen som har blitt tatt ut der, og er litt såre. Slett ikke noe å bry seg om. Mye dustete dobbeltmoral ute å går ;)
 

Skinny

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Så du nekter stammen din og gjøre det, samt alle andre, men gjør det selv?
Hvilke "alle mine fall" sikter du til i V1?

I mine øyne, er du bare en liten N00b.

Jeg unnlot å nevne at det var fra 24:00 idag, i tilfelle noen følte for å kaste litt dritt din vei før forbudet slo inn. Sorry!

Har ikke nektet noen andre, jeg sa at jeg HÅPER (vet du hva det betyr? http://www.dokpro.uio.no/perl/ordbo...E5lsordboka&ordbok=bokmaal&alfabet=n&renset=j) at folk følger i samme spor sånn at forumet kan få et kvalitetsstempel over seg igjen.

Og rashnu, om du ikke har venner er det virkelig noe jeg ikke bryr meg om. :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg unnlot å nevne at det var fra 24:00 idag, i tilfelle noen følte for å kaste litt dritt din vei før forbudet slo inn. Sorry!

Har ikke nektet noen andre, jeg sa at jeg HÅPER (vet du hva det betyr? http://www.dokpro.uio.no/perl/ordbo...E5lsordboka&ordbok=bokmaal&alfabet=n&renset=j) at folk følger i samme spor sånn at forumet kan få et kvalitetsstempel over seg igjen.

Og rashnu, om du ikke har venner er det virkelig noe jeg ikke bryr meg om. :)

Hmmm.. Vet du: Hadde jeg vært i stammen din, så hadde jeg rømt. (til oss:))
 

DeletedUser

Guest
Og rashnu, om du ikke har venner er det virkelig noe jeg ikke bryr meg om. :)

Næmmen så hjerteløs du var da.. men nå var det ikke deg jeg diskuterte med her da:p
Men du måtte vell bare finne noen du kan hakke på eller hva jeg skal kalle det.. men vær så snill, hakk i vei, virker som du har litt agresjon i det lille hjertet ditt så du må ha ut ;)

Og venner, det er det som gjør livet verdt å leve;)

Men slapp av, det kommer sikkert noe bra på forumet skal du se ;)
 

Vegarado

Banned
Reaksjonspoeng
2
Hvilken stamme er du i Skinny? Jeg rådigger holdningen din! Jeg vil komme over til din stamme, NÅ!

Elsk<3
 

DeletedUser

Guest
Hvilken stamme er du i Skinny? Jeg rådigger holdningen din! Jeg vil komme over til din stamme, NÅ!

Elsk<3

Se det ja. Hadde det ikke vært for oss, så hadde du ikke funnet dine likesinnede på denne måten. lol.
 

Vegarado

Banned
Reaksjonspoeng
2
Nei. Tror vi er ment to be, liksom!

Våkner i armkroken, og sniffer på "the sweet sweat stream". Kysser han på kinnet før jeg går på badet og fikser håret!

Slike ting får du ikke oppleve noffe. Fordi jeg rett å slett ikke liker din politikk. Tipper du er venstrepolitiker. AP eller no anna piss!
 

DeletedUser

Guest
Nei. Tror vi er ment to be, liksom!

Våkner i armkroken, og sniffer på "the sweet sweat stream". Kysser han på kinnet før jeg går på badet og fikser håret!

Slike ting får du ikke oppleve noffe. Fordi jeg rett å slett ikke liker din politikk. Tipper du er venstrepolitiker. AP eller no anna piss!

Igjen tar du feil på samtlige punkter. ;)
 

DeletedUser

Guest
han er rød garrantert.. Alle er like mye verd uansett om du er god eller dårlig, og alle skal få lov til å være en del av felleskapen :)
 

DeletedUser

Guest
han er rød garrantert.. Alle er like mye verd uansett om du er god eller dårlig, og alle skal få lov til å være en del av felleskapen :)

Bare lurer på en ting: Ut fra alt jeg har sagt her i V3, hva er det der som indikerer at jeg er rød politisk? Her må det jo sitte noen skikkelige personvitere, men jeg bare lurer på hva som har en "rød vridning" ut fra det jeg har sagt?
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
han er rød garrantert.. Alle er like mye verd uansett om du er god eller dårlig, og alle skal få lov til å være en del av felleskapen :)

Hele vår allianse er rød. Blodrød. Dere vil snart merke det. Forøvrig må jeg bare si at maken til trippelmoral skal man lete lenge etter. Tenk å pålegge sine stammemedlemmer forbud mot å kommentere enkelte tråder i forum, samt rakke ned på andre som gjør det samtidig som vedkommende selv kommenterer like ofte..
 

DeletedUser

Guest
Hele vår allianse er rød. Blodrød. Dere vil snart merke det. Forøvrig må jeg bare si at maken til trippelmoral skal man lete lenge etter. Tenk å pålegge sine stammemedlemmer forbud mot å kommentere enkelte tråder i forum, samt rakke ned på andre som gjør det samtidig som vedkommende selv kommenterer like ofte..

Ja. Den er blodrød, men det er ikke noe rart i så mye som dere vil blø.
 

DeletedUser

Guest
4 store stammer hvorav dere har 1, 4 og 7 plass, og dere skal kjempe mot en stamme på 120 plass. Lykke til!
 

DeletedUser

Guest
Ja, dere kan jo risikere å miste tropper:eek:
Hva vil dere egentlig med denne krigen? Vise at dere er store og sterke?
 
Topp