Alliansen BoS, E-BoS, =O.R= og [R] til krig!

DeletedUser

Guest
Ja, dere kan jo risikere å miste tropper:eek:
Hva vil dere egentlig med denne krigen? Vise at dere er store og sterke?


De tror de viser at de er modige menn...
Men det viser seg jo egentlig at de er noen pinglet små skole piker på 8 år :)

Men Men.. Good Luck !;)
Håper dere får vist frem "manndommen" deres !
 

DeletedUser

Guest
hva er galt med å være 8 år og jente da?

Og dette er seriøs kamp trening, hittil er det blitt brukt enorme mengder med tid, ressurser og tropper i denne krigen hvor vi nå har organisert oss og er på vei til å innta flere av byene med mengder av forskjellige tropper.
 
Reaksjonspoeng
3
hva er galt med å være 8 år og jente da?

Og dette er seriøs kamp trening, hittil er det blitt brukt enorme mengder med tid, ressurser og tropper i denne krigen hvor vi nå har organisert oss og er på vei til å innta flere av byene med mengder av forskjellige tropper.

Dumt av dere å bruke så mye tropper og ressurser da. Du ser det ironiske i det du selv sier? Jo mer tropper og ressurser og tid du bruker på krigen, jo mere vil du henge bak de andre i dette spillet.
 

DeletedUser

Guest
hva er galt med å være 8 år og jente da?

Og dette er seriøs kamp trening, hittil er det blitt brukt enorme mengder med tid, ressurser og tropper i denne krigen hvor vi nå har organisert oss og er på vei til å innta flere av byene med mengder av forskjellige tropper.

Det som er galt er at dere er 4 stammer som går mot en liten stamme !
Det er også pinglete i mine øyne.. Hadde dere vært underdogs hadde jeg skjønt det, men det er dere ikke !

Men sikkert nyttig for dere...
 

DeletedUser

Guest
Det som er galt er at dere er 4 stammer som går mot en liten stamme !
Det er også pinglete i mine øyne.. Hadde dere vært underdogs hadde jeg skjønt det, men det er dere ikke !

Men sikkert nyttig for dere...

Selvsagt. I tillegg er jo dette et krigsspill? Ingen blir spart, hverken store eller små.
 

Zagzagel

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
De tror de viser at de er modige menn...
Men det viser seg jo egentlig at de er noen pinglet små skole piker på 8 år :)

Men Men.. Good Luck !;)
Håper dere får vist frem "manndommen" deres !

Dette var en stor fornærmelse for jenter på 8 år.
Vedder på at de flest 8'åriningene har mere mot i bryste en disse pinglene da :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Selvsagt. I tillegg er jo dette et krigsspill? Ingen blir spart, hverken store eller små.

Du har fått med deg at det er et krigsspill ? :O
Jeg er imponert !;) hehehe !:p

Det er akkurat det samme som om hvis en med 4 mill poeng angrep en med 10.000 poeng. Det er jo pinglete ? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Du har fått med deg at det er et krigsspill ? :O
Jeg er imponert !;) hehehe !:p

Det er akkurat det samme som om hvis en med 4 mill poeng angrep en med 10.000 poeng. Det er jo pinglete ? :rolleyes:

Nei, det anser vi som fremtidig smart, men dette var vel litt mye teori i nystartede V3??
 

DeletedUser

Guest
vorfor angiper ein stamme som er i rank 1 oss?

Nå har angrepene startet for fullt, de aller fleste i stammen mottar nå mellom 3-10 angrep hver. Feige folk som angriper en så liten stamme som oss
 

DeletedUser

Guest
Nå har angrepene startet for fullt, de aller fleste i stammen mottar nå mellom 3-10 angrep hver. Feige folk som angriper en så liten stamme som oss

Heldigvis for dykk så erklærte vi i Hyperaktiv krig mot "hypermakten" tidlegare i dag, noko som nok vil medføre at dei blir nøydde til å rette all merksemd og alle troppar mot oss.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Heldigvis for dykk så erklærte vi i Hyperaktiv krig mot "hypermakten" tidlegare i dag, noko som nok vil medføre at dei blir nøydde til å rette all merksemd og alle troppar mot oss.

Hvem er "oss" da? :confused:
Er litt greit å gi våre soldater en adresse hvor de skal møte opp..
 

DeletedUser

Guest
Da hadde jo dere også fått angrep på dere, og da hadde det definitivt blitt action. :cool:
 
Topp