PA'ens idioti!

DeletedUser

Guest
Jeg er forbanna! Skikkelig forbanna!

I v1 var jeg i Corvus Corax, beste noensinne!
I v2 er jeg da så heldig å tilhøre DISA A, utmerket stamme med virkelig gode kvaliteter.
I v3 er jeg så heldig å være i en liten stamme spekket med kvalitetsspillere som heter Action hvor navnet sier det meste.

Så forskjellig spiller kan jeg da være, og verdenene skiller seg godt fra hverandre på de fleste områder.

Det som desverre er identisk er alle disse små idiotiske PA avtalene som da ikke setes i profil!

Blir det greit at man da kommer i ettertid og skriker tissevåt at min PA er større enn din??? Er det slik vi ønsker spillet?

Man kunne gjort buiseness på det! "I trøbbel? Mine 10000 øks løser det for 10 av hver ress pr enhet..."

Synes man skal komme frem tverrstamlig (fant jeg nettopp på ett nytt ord?) enighet om at det ikke er akseptert i noen verden! Eventuelt begynner jeg å skjule mine, så hver gang noen begynner å få ett overtak så roper jeg HJEEEEELP, og vips er jeg reddet!

Men, dette er ikke skrevet for meg! Jeg har opplevd de siste 3 dager som diplomat for DISA A at dette forekommer ofte, og "mine" medlemmer er desverre ikke bedre enn "dine"!

Så ledere, Nk'er og diplomater, ber dere støtte og skrive under her at dere ikke støtter denne form for spill, også at PA skal være i profil for at det skal gjelde (men det er jo alltids den I****** som ikke skal...)!
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Må si meg enig gode, gamle venn. Men jeg vil også argumentere mot deg, fordi jeg synes at Personlige Allierte er bare tull :)
 

DeletedUser

Guest
Må si meg enig gode, gamle venn. Men jeg vil også argumentere mot deg, fordi jeg synes at Personlige Allierte er bare tull :)

Det er en annen sak, pleier å benytte meg av stamme og ikke PA... Dem har jeg mest for deres skyld, og selvfølgelig hjelper jeg dem ;)

Er det Dacanis ;) He-He... Stund siden ja :)
 
Reaksjonspoeng
3
PAer har jeg aldri hatt sansen for:mad:

Det er et sikkerhetsnett for dårlige spillere. Jeg holder meg til stammen.Jeg har som regel alle mine PAs der.
 

DeletedUser

Guest
Hva hvis man bare har noen... venner... som ikke er PAer, men allikevel gjerne støtter deg? :)

Skjønner godt hva du mener, Anteros. Men jeg ser ikke heeeelt hvordan dette realistisk sett kan bli gjennomført.

Personlig liker jeg å ha mine PAer på profilen. Men på den andre siden har jeg som regel en god del venner som både har og ville støttet meg under angrep, som jeg ikke har på profilen min.

Selv om PA ordninger kan være litt irriterende, spesielt hvis de respektive stammene går til krig mot hverandre. Eller den ene PAen er en komplett idiot, noe jeg har brent meg på et par ganger, haha!
 

DeletedUser

Guest
Oh.. PA ja.. elsker det og har mangeeee.....

heh..

nei.. det ble feil.

PA er vel greit i noen sammenhenger.. Men det er da lov :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
PA er helt greit, men er enig i at det er irriterende når man angriper noen og får umiddelbart slengt opp i trynet "Jeg kjenner ....." eller "Jeg er venn med .... så bare pass deg!". :cool:
 

DeletedUser

Guest
Er jo mange som skriver opp for å skremme andre...

Synd at det skjer da..:(
 

DeletedUser

Guest
Tror dere misforstår litt....

Klart man skal ha PA og venner, det jeg reagerer på er når man kommer i ettertid med dem!

Det er liksom ikke en paracet man tar etter at hodepinen kommer.....

Har man ikke skrevet eller opplyst om det bør man holde kjeft i ettertid!
 

Holmorama

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
PA oppstår av naturlige årsaker - i min bok. Har fått random PA forespørsler i V3 nå, dem overser jeg. Skal jeg ha en PA, skal jeg ha en viss kjennskap til vedkommende.

Jeg lister aldri mine PA. Ikke for å rope opp dersom jeg blir angrepet. Men fordi jeg vil at min angriper skal undervurdere meg og ikke vet hva han står opp imot. Jeg forteller heller aldri mine fiender hvem mine PA'er er. Mine PA er mine skjulte trumfkort på hånden.

Kommer jeg og min PA i krig mot hverandre, hedrer jeg denne PA ved å ikke angripe. Som regel er det nok av fisk i fiendestammen å plukke på. Men det blirn naturlig i en slik setting å ikke støtte hverandre med forsvar ;)

Når noen forteller meg at jeg må passe meg fordi de er venn med den og den - ja, da er de sikret at jeg angriper igjen. Spesielt morsomt er det om disse personene jeg bør være redd for er 100 timer unna med hest.

Konklusjon: uenig med hovedinnlegger.
 

DeletedUser

Guest
Ved å la være å angripe noen pga en PA lar du den komme foran stammen imo..men så er jo jeg imot PA uansett da ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg lar ikke PAer komme foran stammer. Jeg lar venner komme foran stammer.
Jeg er enig med deg.

Dette spillet har stammefunksjonene og Post-funksjonen for å få venner, OG for den taktiske fordelen. I min mening ble TW lagd for å lage nye venner

Og for å pwne n00bs
 
Topp