V3 siggy and CoA-making

DeletedUser

Guest
Nei, du må nesten være meg for å skjønne den... Eller, ehhhrm...

Jo altså Dolken har jobbet med signaturer i 7 år, Mr. G&W har gjort det i et år, og avatarene til Game er bedre. Altså det er mer fritids å ha holdt på i syv åg enn et.

Ya see?
 

DeletedUser

Guest
Mr. Game and Watch virke no ganske flink.
men vi får se når min er ferdig.



Hvilke program bruker de til dette?
 
Reaksjonspoeng
1
Nei, du må nesten være meg for å skjønne den... Eller, ehhhrm...

Jo altså Dolken har jobbet med signaturer i 7 år, Mr. G&W har gjort det i et år, og avatarene til Game er bedre. Altså det er mer fritids å ha holdt på i syv åg enn et.

Ya see?

Om de er bedre er din mening og kan ikke avgjøre slike ting.
Nei, jeg skjønner ikke. Du bør virkelig forklare litt mer.
 

DeletedUser

Guest
Ærlig talt, eg gidder egentlig ikke kommentera dette, men tydeligvis så må jeg. Jeg er lei av at Veta sier at jeg er fritids... jeg er ikke det... vet du egentlig hva fritids er? jeg jobber med dette fordi jeg skal ha noe å gjøre når jeg ikke gjør noe... hva trodde du? At jeg gjorde dette istedenfor å gå på fotball treninger? ååå nei... jeg prioriterer allt annet foran dette, og når jeg får tid til det, da jobber jeg med det.

Var det enkelt nok sånn at du kan skjønne Veta?
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Lagde du den siggen fra bunn av hvis du tar bort renderet Dolken?

EDIT: Gi meg URL'en til renderet :p
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
hæ? til hvilken sig da?

aldonewcopy.png
 

DeletedUser

Guest
Den ja, fant den på planet renders et eller annet sted, husker ikke hvilken det va xD pleier for det meste å finne dem der ;)

Dere burde jo også prøve å finne noen der, er gøy å eksperimentere litt.
 

DeletedUser

Guest
Ærlig talt, eg gidder egentlig ikke kommentera dette, men tydeligvis så må jeg. Jeg er lei av at Veta sier at jeg er fritids... jeg er ikke det... vet du egentlig hva fritids er? jeg jobber med dette fordi jeg skal ha noe å gjøre når jeg ikke gjør noe... hva trodde du? At jeg gjorde dette istedenfor å gå på fotball treninger? ååå nei... jeg prioriterer allt annet foran dette, og når jeg får tid til det, da jobber jeg med det.

Var det enkelt nok sånn at du kan skjønne Veta?

Neinei, dette var skrevet for enkelt for meg... Men skulle ikke du totalt overse innleggene mine? Og du svarer for det :/ Hmmm
 
Topp