V3 siggy and CoA-making

svinseladden

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Men hvis du lurte på hva jeg har DREVET med, så har jeg spilt wow, spist kake, gjort lekser, sover og gått på skole
 

DeletedUser

Guest
det er en laaang tyskland ferie..
jeg vil også til tyskland.. 16 års aldersgrense for alkohol <3
 
Reaksjonspoeng
1
kult, men litt liten den øverste, og den var kulest :D men digg uansett :cool:

swordofdiecopy.png


Lurer på hvorfor han lot den være så liten :S
 

misskathy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Sigg=Sigaret. Nyere slang utrykk, som oppstod på Oslos øst-kant rundt år 2000. Ordet er alment brukt blandt ungdomsgjenger

Whaaat? :| For min del har jeg brukt ordet sigg sånn siden jeg starta og røyke på 90-tallet :p riktig nok slutten av 90-tallet, og jeg så nå at du skrev rundt år 2000.. Vel, poenget mitt forsvant ^^ 1998 var vel året jeg lette etter :)
 

DeletedUser

Guest
for min del så brukte vi det hele 90 tallet så det startet veldig mye tidligere og er nok vanskelig å finne ut hvor denne trenden oppsto
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Whaaat? :| For min del har jeg brukt ordet sigg sånn siden jeg starta og røyke på 90-tallet :p riktig nok slutten av 90-tallet, og jeg så nå at du skrev rundt år 2000.. Vel, poenget mitt forsvant ^^ 1998 var vel året jeg lette etter :)

Det blir infraction pä deg. Off topic! du er liksom moderator...
 

DeletedUser

Guest
Whaaat? :| For min del har jeg brukt ordet sigg sånn siden jeg starta og røyke på 90-tallet :p riktig nok slutten av 90-tallet, og jeg så nå at du skrev rundt år 2000.. Vel, poenget mitt forsvant ^^ 1998 var vel året jeg lette etter :)

Du starta å røyke på 90 tallet, w00t!?

12 år eller?:eek:
 

DeletedUser

Guest
Egentlig burde vel hele tråden vært flyttet til off topic, men det er min mening da.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Egentlig burde vel hele tråden vært flyttet til off topic, men det er min mening da.

Har vært sånn semi-ontopic hele veien egentlig. Bedre i denne tråden enn i mange andre. Før de siste sidene her hvertfall.

På den annen side er jo tråden egentlig offtopic materiale selv om den er ontopic.

Baah, fortsetter offtopic`en så må jeg flytte den hvertfall.
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Har vært sånn semi-ontopic hele veien egentlig. Bedre i denne tråden enn i mange andre. Før de siste sidene her hvertfall.

På den annen side er jo tråden egentlig offtopic materiale selv om den er ontopic.

Baah, fortsetter offtopic`en så må jeg flytte den hvertfall.

neineinei

Sticky på v3 forumet og infractions til alle som spammer :cool:
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Back home!

Trapper opp igjen siggy-lagingen siden premiumpoengene forsvinner fortere enn jeg tjener dem

Give me P-points and I'll give you siggehz
 
Topp