Og vi tar en til - TOPP 20 noen mnd etter....

DeletedUser

Guest
1 BoS
2 BBN
3 K44
4 -=SR=-
5 Ghetto
6 XACRIA
7 CMK
8 HZ
9 LnD
10 DISA E
11 Action
12 Yakuza
13 USENS
14 TCF
15 TLMS
16 Rebels
17 TDH
18 DISA
19 ~KOG~
20 ~TUW~

:eek: jeg blir underholdt av å høre deres mening om stammene - så jeg kjører i gang med en ny oppdatert liste :)
 

DeletedUser

Guest
wuhu, jeg er den første

1 BoS - hyperfailalliansen
2 BBN - beste stammen ever
3 K44 - hyperfailalliansen
4 -=SR=- - vet ikke så mye om dem
5 Ghetto - Ghetto fra V1?
6 XACRIA - tja, har ikke spilt så mye på V3 så vet ikke
7 CMK - joa, dem har et par gode spillere
8 HZ - å vær så vennlig a, gangshta ammerud = epic fail
9 LnD - hmm dunno?
10 DISA E - noob tribe deluxe
11 Action - overlegen!!!
12 Yakuza - ubergode spillere
13 USENS - vet ikke så mye om dem
14 TCF - vet ikke så mye om dem
15 TLMS - vet ikke så mye om dem
16 Rebels - TW fra V2, dem er gode, det ska dem ha ;D
17 TDH - vet ikke så mye om dem
18 DISA - noob tribe deluxe
19 ~KOG~ - vet ikke så mye om dem
20 ~TUW~ - vet ikke så mye om dem


min mening, liker du det ikke ti stille for alltid eller send PM in-game ;)
 

DeletedUser

Guest
1 BoS - fail..?
2 BBN - win..?
3 K44 - fail..?
4 -=SR=- - dunno
5 Ghetto - dunno
6 XACRIA - dunno
7 CMK - dunno
8 HZ - win
9 LnD - win..?
10 DISA E - fail
11 Action - win
12 Yakuza - win
13 USENS - dunno
14 TCF - dunno
15 TLMS - dunno
16 Rebels - win
17 TDH - win
18 DISA - fail
19 ~KOG~ - dunno
20 ~TUW~ - dunno

Ganske lite utfyllende, men jeg var lat.
 

DeletedUser

Guest
Kan folk være så vennlig å slutte skrive fail og win etc... Hvis du ikke har noe annet å skrive så la være.
 

BLÆ.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
1 BoS hypern... taper mot BBN og co.
2 BBN er gode, slår hypern sammen med allierte
3 K44 hypern... taper mot BBN og co.
4 -=SR=- gode, klarter sakte med sikkert (noe navnet tilsier)
5 Ghetto hmmm ???
6 XACRIA hmmm ???
7 CMK AKDM? vil ikke sparke flyktininger :confused:
8 HZ kjenne ikke (men forum aktive) virker gode:)
9 LnD slår hypern;)
10 DISA E samme disa fra tidligere... ikke alt for gode...
11 Action 10 spillere og rang 11, ikke dårlig!
12 Yakuza kjemper mot Hypern! :) har sett noen PM fra dere til BBN, gode:)
13 USENS hmmm???
14 TCF ikke så vanskelig å få info fra... masse rekrutering... men har faktisk en god spiller jeg har spilt med før
15 TLMS hmmm ????
16 Rebels kjenner ikke alt for godt....
17 TDH hmmm ???
18 DISA samme disa fra tidligere... ikke alt for gode... hørt de er gode farmer...
19 ~KOG~ hmmm ????
20 ~TUW~ hmmm ????

XO kommer snart opp til topp 20 igjen :D
 

DeletedUser

Guest
1 BoS -Fortsatt nr. 1 men nå tynnes det godt fra kanonfødelageret- BoD er borte fra listen :)
2 BBN -Store og sterke :)
3 K44 -Underlagt BoS kommando...og trives med det.
4 -=SR=- -Rykket raskt opp, og har en del gode spillere
5 Ghetto -Rykker stadig oppover
6 XACRIA -Virker som en oppegående stamme
7 CMK -??? stigende iallefall
8 HZ -Still going strong :)
9 LnD -Niks
10 DISA E -Lever fortsatt...det er da noe i det minste
11 Action -Nå på 11. plass...var noen timer på 10. men pytt, pytt :)
12 Yakuza -Rykker opp i gradene, enda de burde ha vært utslettet av US. Meget bra!
13 USENS -Det er noe LUS-ERS over det hele :)
14 TCF -???
15 TLMS -The last man will stand i ødemarken
16 Rebels -Ojsann...de var visst ikke på den forrige listen av en eller annen grunn, men er kommet tilbake...for å bli denne gang?
17 TDH - Oppegående
18 DISA -Utrolig...de har rykket opp en plass...takket være at BoD forsvant :)
19 ~KOG~ -Nykommere på listen
20 ~TUW~ -Nykommere på listen
 

DeletedUser

Guest
1 BoS - Watch and learn? Crash and burn!
2 BBN - Hm?
3 K44 - Vet ikke.
4 -=SR=- - Grei stamme.
5 Ghetto - Kommer til og slite
6 XACRIA - ?
7 CMK - ?
8 HZ - ?
9 LnD - Best : )
10 DISA E - Aldri klart noe bra på de andre verdene, sjansen for og lykkes her er da vel ikke stor?
11 Action - Gode spillere.
12 Yakuza - Gode spillere her og.
13 USENS - ?
14 TCF - ?
15 TLMS - ?
16 Rebels - ?
17 TDH - Waha, mange kjente med her, som gjemmer seg under alias. Gleder meg til og finne ut resten av medlemsnavna :D Gode spillere med her.
18 DISA - Samme som DISA E.
19 ~KOG~ - ?
20 ~TUW~ - ?
 

DeletedUser

Guest
Eli, jeg vet du synes vi er gode.

Må si meg enig med det du sa om TDH, blir spennende å se hvem som står bak nickene og hvordan de kommer til å gjøre det her på v3.
 

DeletedUser

Guest
Folk som hater "hypern" klarer ikke å gi det opp enda det ikke finnes noe slikt konsept. Stolt av dere.

"k44 underlagt bos sin kommando". Er jo bra talentløst at folk bare gjør opp sin egen lille fantasi når de ikke har det minste grep om realiteten. Vet ikke hva allianse betyr på inavl språket men for oss betyr det samkjøring og samarbeid mot et felles mål.
 
Sist redigert av en moderator:

Kaptein SorteBill

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Folk som hater "hypern" klarer ikke å gi det opp enda det ikke finnes noe slikt konsept. Stolt av dere.

"k44 underlagt bos sin kommando". Er jo bra talentløst at folk bare gjør opp sin egen lille fantasi når de ikke har det minste grep om realiteten. Vet ikke hva allianse betyr på inavl språket men for oss betyr det samkjøring og samarbeid mot et felles mål.

Du skal vite at jeg ikke har noe imot smarte mennesker som deg. Jeg synes også at resten av v3 er teite duster som overhodet ikke har noensomhelst anelse på hva en allianse er.

hva streber dere etter btw? ikke bli kalt for hyper'n ?

Edit: ironi er et stikkord i denne sammenhengen:cool: selvsakt på de plasser der det passer seg for den enkelte individ.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Ikke smart... hjernevasket er det han er.

That's the BoS way of life... :cool:
 

DeletedUser

Guest
Folk som hater "hypern" klarer ikke å gi det opp enda det ikke finnes noe slikt konsept. Stolt av dere.

"k44 underlagt bos sin kommando". Er jo bra talentløst at folk bare gjør opp sin egen lille fantasi når de ikke har det minste grep om realiteten. Vet ikke hva allianse betyr på inavl språket men for oss betyr det samkjøring og samarbeid mot et felles mål.

Jeg hater da ikke hypern. Jeg er glad de er her jeg :)

På norsk, som muligens du kaller for "innavl språket" i din lille bygd, så betyr det at BoS bestemmer hvilke mål som skal tas eller befestes...jeg er jo ikke helt uten intel heller, så jeg vet jeg har rett :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
hva streber dere etter btw? ikke bli kalt for hyper'n ?

Jeg streber etter det, men forgjeves =/


Flott det Tor Hund, neste stopp MI6? Trodde alle stammene hadde intel fra k44 sitt forum jeg....tydeligvis ikke.

God stund siden nå, og husker ikke hvilken tråd. Men var en som skrev noe om at det er fåfengt å diskutere over forum. For hver og en er så oppsatt på å få fram eget budskap og at det er rett, så noe som helt slags enighet kan man uansett aldri oppnå. Thats my Q i guess, have fun.
 
Sist redigert av en moderator:

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
God stund siden nå, og husker ikke hvilken tråd. Men var en som skrev noe om at det er fåfengt å diskutere over forum. For hver og en er så oppsatt på å få fram eget budskap og at det er rett, så noe som helt slags enighet kan man uansett aldri oppnå. Thats my Q i guess, have fun.

Dette er helt riktig ja.

Selv om jeg har forståelse for at folk vil klage over andre mennesker syn på egen stamme, så må jeg be dere om at dere holder det inne i dere i denne tråden.

La oss prøve å holde tråden ren og pen.
 

DeletedUser

Guest
Folk som hater "hypern" klarer ikke å gi det opp enda det ikke finnes noe slikt konsept. Stolt av dere.

"k44 underlagt bos sin kommando". Er jo bra talentløst at folk bare gjør opp sin egen lille fantasi når de ikke har det minste grep om realiteten. Vet ikke hva allianse betyr på inavl språket men for oss betyr det samkjøring og samarbeid mot et felles mål.

Nei. K44 er ikke underlagt Bosserne, men heller på lik linje i alliansen selv om BoS er hovedstammen i US. BoD er underlagt Bosserne og nå har Bosserne foretatt en omorganisering og har derfor rekruttert inn en del folk fra BoD. Faktisk nesten alle.
 
Reaksjonspoeng
1
Nei. K44 er ikke underlagt Bosserne, men heller på lik linje i alliansen selv om BoS er hovedstammen i US. BoD er underlagt Bosserne og nå har Bosserne foretatt en omorganisering og har derfor rekruttert inn en del folk fra BoD. Faktisk nesten alle.

Og BoS hevdet at BoD sto på lik linje med BoS og K44 i alliansen. Hvilket betyr at de kan begynne å ta inn K44 når som helst nå.
 

DeletedUser

Guest
ikke la denne tråden også bli en diskusjon om BoS da, kommenter på lista istede - for dette var kjedelig lesing.
 
Topp