Og vi tar en til - TOPP 20 noen mnd etter....

DeletedUser

Guest
Jeg streber etter det, men forgjeves =/


Flott det Tor Hund, neste stopp MI6? Trodde alle stammene hadde intel fra k44 sitt forum jeg....tydeligvis ikke.

God stund siden nå, og husker ikke hvilken tråd. Men var en som skrev noe om at det er fåfengt å diskutere over forum. For hver og en er så oppsatt på å få fram eget budskap og at det er rett, så noe som helt slags enighet kan man uansett aldri oppnå. Thats my Q i guess, have fun.

Sier du det? Nå følger ikke jeg med på dere akkurat, men fikk denne for en kort stund siden;

"Jeg vet at vi som stamme og alliansebrødre har visse plikter,og det er greit...men jeg hat sett mef lei av at 1 spiller "nordfjott" eller hva han heter tror han er hersker over denne alliansen og spillet...

Nå MÅ vi i k44 komme på banen å sette disse som tro de er noe på plass...det hjelper ikke kommandere spillere til å gjøre ting for stammen slik han gjør...dette er ikke spillglede slik jeg ser det...blir for dumt!!


Jeg gir stammen k44 denne uken til å komme med en løsning på denne allianse ledelsen politikk...vi kan ikke ha det sånn om nå..

Er ikke av de største spillerenne ennå,men bruker min rett til å si min mening om dette.
Slik det er nå,kan jeg like godt slette kontoen å droppe dette spillet...dette gir meg ingenting :(
Kommer det ikke opp noen kjappe løsninger på disse problemene,vil jeg avslutte spillet til helgen...noe jeg tro flere også sitter å vurderer...

Beklaglig at vi som stamme har havnet i denne situvasjonen..
borrriss på 16.03. kl 23:00 Sitat
er nok enig med deg, men personlig gidder jeg egentlig ikke bry meg. however, når jeg får post som inneholder ordet "ordre" så sier jeg det rett ut, slik jeg alltid gjør, at jeg ikke er en jævla slave som gjør som jeg blir bedt om. men driver og planlegger med naboene og har en god dialog med de føler jeg, og de vet nok hva jeg mener om å gi "ordre"

Serigala på 16.03. kl 23:48 Sitat
Alliansens fremtid vil stå å falle på om de to stammene er villige til å bytte ut ledelsen. Vi trenger inn folk der som kan personal politikk.
Jeg hørte en spådom for to uker siden at denne alliansen ville vare toppen en måned til...og der er vi halvveis og ser ut til at det mennesket har rett.
Så mye vil nå være opp til reisverket og høyrehånda hans.....enten en kronisk forandring i måten å lede folket sitt på...eller gi fra seg plassen.
Jeg skrev en pm til ham for mange dager siden....han har ikke svart på den.....så det forteller hvor mye han bryr seg om det som skjer utenfor hans kirke område."

Fornøyd?
Så kan vi gjerne komme tilbake til topic som denne tråden egentlig omhandler :)
 
Reaksjonspoeng
1
Hvem hadde rett? Alle BoS allierer seg med ender opp som bit*ene deres.
Tilbake til topic? Jeg står på mitt standpunkt om at USENS er den beste stammen noen sinne :)
 

DeletedUser

Guest
Off Tore, dette ble lavmål. Poste gammelt nytt...Og i tilleg late som du vil ha det ontopic igjen etter å ha fått kastet ut litt dritt.Vi vet at halve TW har tilgang til forumet vårt men slik spillemåte har aldri vært av k44's intresse. , hos oss sier vi ting rett fram og legger ikke noe i mellom hvis det er ting vi ikke er 100% er fornøyd med. Kan ofte gå litt hett for seg. Ting har forandret seg drastisk siden den 16 og det aller meste har gått i riktig retning. Hvis du skal fortsette med det der so be my guest..aldri vært mer fornøyd med alliansen enn det er jeg per idag.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Eli, jeg vet du synes vi er gode.

Må si meg enig med det du sa om TDH, blir spennende å se hvem som står bak nickene og hvordan de kommer til å gjøre det her på v3.

Må Bare si det...
Du å ELimi er treig :p

HAr mesteparten jeg ^^
 

DeletedUser

Guest
Gi nå blanke i å diskutere hyper'n da... De nyter godt oppmerksomheten de får. La oss heller føre opp noen lister over topp-20 stammer.
 

chiltarc

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
1 BoS :
2 BBN :
3 K44 :
4 -=SR=- :
5 Ghetto :
6 XACRIA :
7 HZ :
8 CMK :
9 LnD :
10 Action :
11 DISA E :
12 Yakuza :
13 TCF :
14 USENS:
15 Rebels :
16 TLMS :
17 TDH :
18 DISA :
19 ~KOG~:
20 ~TUW~:
 

DeletedUser

Guest
1 BoS : De blir omtalt, alltid, uansett, ikke en topic uten ;)
2 BBN : Gode i nord
3 K44 : Sammen med BoS og alltid bli nevnt, får ihvertfall pr
4 -=SR=- : Neos er en hyggelig kar
5 Ghetto : Edvard Grieg, lenge siden siste post på forum?
6 XACRIA : Spår dem inn i US, det gjør ikke Zhine:rolleyes:
7 HZ : Underdogs
8 CMK : Erfarene fra bl.a IB v1
9 LnD : Naboer i k54
10 Action : Underdogs
11 DISA E : HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA xD
12 Yakuza : Underdogs vs US
13 TCF : Enda mer omgs enn DISA, fy søren, Lyding er litt god, resten er skraphaug!
14 USENS: Pøhh, navnet oser fail...
15 Rebels : Sorn e go
16 TLMS : Ammagad
17 TDH : Underdogs
18 DISA : OMGLOLZLMAO Moahahahahaha!
19 ~KOG~: Copycats
20 ~TUW~: Who?

XO er nr 23, vi blir vel snart topp 20, men det er ikke noe vi akkurat skal rekrutere for...
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
1 BoS
Har som alle forventet yppet til seg for mange fiender, og har nå merget med tidligere understamme BoD, noe som gav dem en midlertidig ledelse. Vil ropene for hjelp bli besvart på forumet?

2 BBN
The big and the bad in north... joa dem lever opp til navnet og er 2.nd på OD-A lista, og gjør det decent i krigen mot BoS. Men dem burde kunne fokusere mer på BoS enn dem gjør nå.

3 K44
Allierte av BoS og sammen har dem hele kontinent 44. Eneste som står i veien for dem, er angrep i øst fra BBN og Yakuza. Vil "hypermakten" gjennomføre det dem så arrogant har påstått at dem skal klare, eller vil dem falle?

4 -=SR=-
Eierne av kontinent 54 med bare LnD som potensiell fiende. Hører dem er på fiendelista til BoS og er kanskje derfor i kamper med de få byene BoS har i kontinent 54. Ellers vet jeg ikke mye om -=SR=-

5 Ghetto
Gjengangere fra V1 og jeg ønsker dem lykke til, men jeg håper dem akter å fokusere på k45 hvor flesteparten av dem er. Ellers vil dem nok falle ut som en av de som "var" store i begynnelsen pga spredd adling.

6 XACRIA
Latinsk er inn men ikke i form av romere den var ny, liker slike nye påfunn.
Derimot er dem spredd over kontinentene 44 og 45 noe som kan være tøft for dem. Men så lenge BBN og BoS/k44 er i krig med hverandre så har dem ikke store trusler mot seg selv. Muligens problemer med Action i kontinent 45

7 HZ
Gangsterne fra ammerud, litt tvilsomme men kjenner 2-3 fra v2 og vet dem kan tinga. har imponert kraftig på både OD og poeng. spesielt ved tanke på antall medlemmer.

8 CMK
Lokalisert i kontinent 54 og 55 noe som kan gjøre det vanskelig for dem å etablere seg skikkelig. Ihvertfall i kontinent 55 hvor HZ, Rebelz og (o,O) er lokalisert, men dem er foreløpig opptatte med sitt korstog på DISA-Familien

9 LnD
Noen av de tidligste starterne i kontinent 54 (sør vest). De imponerer bra med tanke på dem har holdt seg på top 15-10 nokså lenge og virker ikke til å falle ned. Nysgjerrig på om de blir stormakten i kontinent 54 eller om dem blir slått av -=SR=-

10 Action
De mest imponerende underdogsene, har etablert seg bra i kontinent 45 og med laveste antall medlemmer på hele top 20 så imponerer dem stadig.
Forventer å se disse bli værende i top listene fremover, men kan muligens få problemer om XACRIA går imot dem. Ellers i kontinent 45 er det Ghetto og BBN som er truslene for Action

11 DISA E
Top stammen innen DISA-Familien som faller stadig nedover på listene, ettersom dem har fått på seg ryktet for "Farm targets" og blir adlet daglig.
Og dem taper stadig område innen kontinent 55. Spesielt vedrørende korstoget til (o_O), Rebels og Hz.

12 Yakuza
De imponerende underdogsa som kjemper mot K44 og BoS. De sammarbeider med *Rome*-familien og BBN imot Hyper makten.

13 TCF
En økende stammen i sør-vest, muligheten for å bli motstanderen til -=SR=- og eventuelt LnD hvis dem går igjennom -=SR=-'s område

14 USENS
De usensurerte som ikke skjuler seg bak noen slør. Jeg vet lite om dem, og dermed kan jeg ikke si mye. Spredd rundt i kontinent 44 og 45 og dermed kan komme til å slite med BoS og BBN eller muligens Action.

15 Rebels
Medlem av korstoget mot DISA-Familien og en av top stammene i kontinent 55. En av underdogsa med få medlemmer som gjør det imponerende bra.

16 TLMS
Spredd rundt forbi i verdenen, men hovedbasen er i kontinent 45. Tviler på at denne stammen vil bli gjenværende i verdenen i lengden. Spesielt med tanke på hvor mange aktive stammer det er allerede i kontinent 45.

17 TDH
Mange kjente ansikt skjuler seg i denne stammen, både info og rykter sier dette. En av de imponerende underdogsa som stadig imponerer og jeg forventer at dem blir her rimelig lenge. De er basert øst i både kontinent 45 og 55 kan dem være ute for en hard tid, men med fleste andre stammer opptatte i krig så tviler jeg på at dem får et problem med å etablere seg kraftig oppover top20 listen.

18 ~KOG~
Basert sør-øst i kontinent 55 og de er til min viten ikke i krig med noen enda. Har hørt dem er rimelig umodne men kan tribalwars sånn passe. Forventer at dem blir i top 20 en stund. De er også vel etablerte i kontinent 56 hvor meste av akademiet deres er lokalisert.

19 DISA
Del av DISA-Familien, Se opp.

20 ~TUW~
Lokalisert i kontinentene 35, 45 og 46. Hoved mengden av deres medlemmer er del i k35 og 46, de kan være en økende stormakt innen verden 3. Men Dette er bare hvis dem klarer å gjennomføre etableringer uten avbrytelser fra andre stammer.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
..

Er enig i det meste punktene i listen din Jaczan noe jeg ikke er så fullt enig i men det er jo så. Alle synes forskjellig:) bra skrevet.
 

DeletedUser

Guest
Unnskyld meg, men du nevner ikke oss som topp 20, fint det er vi ikke. Men vi er gode i k54 og har litt å si der, tror f.eks at TCF en stamme som nr 13 ville blitt overkjørt av oss i en krig... Eller hva tror du?
 

DeletedUser

Guest
Er enig i det meste punktene i listen din Jaczan noe jeg ikke er så fullt enig i men det er jo så. Alle synes forskjellig:) bra skrevet.

Enig med deg.
endelig en som utdyper litt mer enn: dunno,fail, win? osv...
 

DeletedUser

Guest
Du tror meg kanskje ikke nå, men hadde du vist mer om dette så hadde du trodd meg. :D

Syns nesten også det er litt merkelig at BBN har gjort helomvending med XACRIA, greit nok at dere kriger mot BoS og slikt, men det at dere er så sikre på dem syns jeg er rart... Yeye...
 
Topp