AriCa vs Elite

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
OK alle sammen, da sier alle som har noe stygt og si om hverandre takk for seg og tar hatten å går. Ellers vil det bare ende med mange infractions og det hele blir bare rot!

Dette gjelder alle medlemmer fra AriCa og LAW :) Og nei Grimmy, dette er ikke [sarqasm][/sarwasm] ;) Og nei, jeg kommanderer ingen, men det ville vært det lureste ;)

Trym
 

DeletedUser

Guest
OK alle sammen, da sier alle som har noe stygt og si om hverandre takk for seg og tar hatten å går. Ellers vil det bare ende med mange infractions og det hele blir bare rot!

Dette gjelder alle medlemmer fra AriCa og LAW :) Og nei Grimmy, dette er ikke [sarqasm][/sarwasm] ;) Og nei, jeg kommanderer ingen, men det ville vært det lureste ;)

Trym

Jeg er ingen av delene jeg er exiled :D
 

DeletedUser

Guest
Krona skrev:
Nikk, smil:D og les samtalen igjen så ser du at jeg ikek har hengt ut noen :)

...meh. For å ta et eksempel:

Du raporterer han fordi han får deg til og vrike uintelligent og egentlig dum. noe du er:)

Med mindre du snakker et helt annet språk enn meg, sier du her at han er dum ( og uintelligent ). Noe som er et personangrep. Hvis du kanskje ikke ville tatt deg nær av det, betyr ikke at andre ikke vil gjøre det.

Derimot, når jeg sier, for eksempel;
Fint for deg at det ikke er dødsstraff på TW da:eek:

Så er det at jeg mener du sier dumme ting ( for eksempel når du kaller AriCa for yamato2 ), noe som gjelder enkelttilfeller og ikke på en permanent basis.

Comprendes?
 

DeletedUser

Guest
Dere er kjedelige:(
Hans innlegg var uintelligente må da få si det?
 

DeletedUser

Guest
Damned, jeg hadde skrevet 500 ord hvor jeg hadde falt ned på deres nivå, lagt til ett par Youtube videoer med hjerneskadde folk etc. så går PC`en min ned pga. en feil. Første gang på 4 måneder, skjønner da at jeg har for god karma til det. Velkommen til min ignoreringsliste, Krona, lord savyer og han fyren som mista katta si på tastaturet før han skrev inn nicket sitt :)
 

DeletedUser

Guest
Ohh no blokka av en person jeg har 0 interesse for :eek:

mammaaaaaaaaaa:(
 

DeletedUser

Guest
OK alle sammen, da sier alle som har noe stygt og si om hverandre takk for seg og tar hatten å går. Ellers vil det bare ende med mange infractions og det hele blir bare rot!

Dette gjelder alle medlemmer fra AriCa og LAW :) Og nei Grimmy, dette er ikke [sarqasm][/sarwasm] ;) Og nei, jeg kommanderer ingen, men det ville vært det lureste ;)

Trym

Siterer meg selv ;)
 

DeletedUser

Guest
Grimlock

Neville Chamberlain kaller oss hjerne skadede og iser 0 respekt for oss. Og andre mennesker i samfunnet som ikke kan noe for deres problem. Dette er direkte rasisme av verste slag.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp