AriCa vs Elite

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Grimlock

Neville Chamberlain kaller oss hjerne skadede og iser 0 respekt for oss. Og andre mennesker i samfunnet som ikke kan noe for deres problem. Dette er direkte rasisme av verste slag.

Agree.. jeg får lyst å ..ja.. vil ikke si det her :( jeg blir bare så såra!!1!
 

DeletedUser

Guest
Agree.. jeg får lyst å ..ja.. vil ikke si det her :( jeg blir bare så såra!!1!

Sant kanskje jeg og deg ikke tar oss SÅ nær av det trakkaserer han individer i et samfun som ikke har muligheten til og forsvare seg her engang. Også dra inn dem frayoutube som en måte og latterliggjøre tilbakestående og hjerneskadede.

Dette er rasisme.
Neville Chamberlain;
Men jeg greier og se forbi det og skal være den større ''gutten'' og ikke svare deg :D
 

DeletedUser

Guest
det kom fra rett person...

Det jeg har sagt er kritikk ikke rasistiske kommentarer av slaget so folk ikke kan gjøre noe med og ikke forsvare seg mot de stygge ordene og latterliggjørelsen han utsetter dem for.

Han har sunket til det laveste mulige nivå og jeg bare sier at jeg kommer til og raportere det.

hvordan raporterer jeg?:(
 

DeletedUser

Guest
For det første er det ikke lov å legge ut videoer om folk på nette uten samtykke med personen eller foreldre om personen er under 18 år.. nå har du nettopp bryti 2 regler, her på forumet og IRL.. Skal ringe polti med en gang.. alt dem trenger er en IP-adresse så er du arristert!
 

DeletedUser

Guest
For det første er det ikke lov å legge ut videoer om folk på nette uten samtykke med personen eller foreldre om personen er under 18 år.. nå har du nettopp bryti 2 regler, her på forumet og IRL.. Skal ringe polti med en gang.. alt dem trenger er en IP-adresse så er du arristert!

psss; han har ikke lagt videoene ut han hadde tenkt :(
 

DeletedUser

Guest
Jeg siterer dere, det er ikke mobbing å si fakta! :) Syntest dere har godt av å få igjen jeg, og hvis dere lurer så sa dere til Pointwhore at det er fakta er ikke mobbing.

Lord Sayver has a problem

badjj332`s hjerneoperasjon

Japp, jeg driter i om jeg får infractions. Men jeg svarer dere med samme mynt som dere brukte mot Pointwhore. Ha det fint med videoene.


EDIT: @ Krona, nå har jeg lagt dem ut. Vær stor gutt nå, derfor jeg ikke dro inn deg :).
 

DeletedUser

Guest
Det er ikke infractions det er direkte politi anmeldelse..

:/
 

DeletedUser

Guest
BTW vi gikk aldri så langt vi tok på ting som han selv hadde skyld i og forosaket selv ved dumme utsagn.
 

DeletedUser

Guest
Hva skjer med å legge ut videoer av seg selv og si det er andre a ? :p
men bra du tørr å vise deg selv offentlig da :)

Det går bra det Sayver, det går bra det ;).

Men nå gidder jeg ikke skrive mer her :D Føler at jeg har fått ut poenget mitt og at jeg har fått tatt igjen :).
 

DeletedUser

Guest
Personangrep, spam, usakligheter og all verdens oldemor..
Nok er nok, Geschlossen!
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp