For vi er aaactionpatruljeeen

Reaksjonspoeng
1
Ikke nå lenger.

Stammenavn: Last march of Actionpatruljen
ID: Action
Antall medlemmer: 5
Poeng til de 40 beste spillerne: 1.405.113
Rangering: 18

Beklager v3, eventyret er over. Noen av dere jubler sikkert over dette, men vi synes egentlig det er ganske trasig. Kontoene Larsal og Tore Hund har fått nye eiere, noen stikker til andre stammer, mens noen velger å nuke Kongen av verden 3 tilbake til kritt-tiden. Han sa til noen at alt offet vårt kom til å dø, men beklager Kongeboi, du har allerede tapt det løftet.

Jeg ble ikke bedt om å lage dette topicet, så alt jeg skriver er mine egne meninger, selv om jeg skal fatte meg i korthet.

Det blir å lyve å si at hendelsen med Kongen og Sharpy ikke bidro til dette, men jeg tror en del av oss var blitt ganske leie før det skjedde. Det var i hvertfall jeg.

Vi startet som en stilig stamme midt i K45, med meg, Zarazel, Tribalhugger, Katsper, Sarsi, Mordi, Sharpy, Thecleaner, Anteros, Stein905, Larsal, Legend of Masters og Sharpy. Det tok ikke lang tid før både Stein905 og Legend of Masters ble kicka og Tribalhugger sluttet. Tore Hund innså at hans viking-themed stamme ikke gikk så bra, så han gikk over til Actionpatruljen. Anteros skulle flytte og trengte sitter i et par uker, og etter det så vi aldri mer til han. Thecleaner ble kicket pga noe greier og vi var ikke mange medlemmene. Mordi aka Actionman var fryktelig inaktiv og endte med å bli noblet av USENS (huff) når han var på skolerevy.

I nærheten av Tore Hund var spilleren Killerbe, som vi fikk rekruttert inn i Actionpatruljen, og det var ingen tabbe. <hopp fram i tid> Zarazel gikk lei og ville heller spille WoW, så han ga kontoen sin til Torquemada. The Cookie Monster aka Sarsi ville og spille WoW, så han ga kontoen sin til Playri. Dronningen av verden 3 aka Katsper sluttet med the famous last words "TW er kjedelig, jeg slutter. Ta byene mine". Larsal innså at TW tok for mye tid og lot Playri ta over kontoen sin. Da inntok Fardin plassen som kakemonster og alt var bare fryd og gammen.

Vi fikk flere spillere inn i stammen, Eirik777, Zerenity, Death2mc, mrobertsen (aka paalodin) og Godio. Det var ikke lenge før Sharpy gikk lei og stakk ut av stammen, og Kongen nektet å være med i krig mot TDH. Sharpy ødela stammen og de fleste ble med over til The Trust, en ny stamme med de gamle actionmedlemmene.

Actionpatruljen, here we go.
Vi springer rundt å sier yo.
Vi gjør tøffe action ting.
Som å gå på Burger King.

For vi er actionpatruljen!
Ikke bøll me oss!
Vi bruker bryting,
og ninja når vi slåss!

Actionpatruljen, vi kan skate.
Vi syns de me briller er teite.
Vi kan style me sykklene våre.
Vi kan barbere sakene til Kåre.

For vi er actionpatruljen!
Vi går kledd i svart!
Vi går i fjerde klasse,
men alle oss har bart!

Go, go, action, go, go, go.
Fire yeah, f yo.
Vi tør å ta salto utfor et stup.
Vi banker deg om du er glup.
http://open.spotify.com/track/2rlvfZBNtMF7cw43Thx7X6
http://www.youtube.com/watch?v=C08fXWV1BKA
Edit:
PLEASE ikke la dette bli enda et Sharpy/Kongen vs Trust topic.
 
Sist redigert:

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Det har vært moro gutter, og jeg ønsker dere all lykke til videre.

PS: Hvor har du det i fra at jeg kom til å drepe alt offet deres etter en bølge? Send de på nytt du, så skal vi nok se om de ikke dør. :)
 

DeletedUser

Guest
Yep, i denne stammen storkoste jeg meg- Få, men aktive, og gjorde hva vi ville- Ingen allierte, helt på egne ben, og i krig med stort sett alt, iallefall i K45 :)

Det var moro så lenge det varte :)
 
Reaksjonspoeng
1
Det har vært moro gutter, og jeg ønsker dere all lykke til videre.

PS: Hvor har du det i fra at jeg kom til å drepe alt offet deres etter en bølge? Send de på nytt du, så skal vi nok se om de ikke dør. :)

[18:23:44] Torquemada/Kongen: Blir nuket på v3.
[18:23:51] Torquemada/Kongen: Moro da.
[18:24:04] Torquemada/Kongen: De kommer til å miste alt offet sitt.

Har planer om å sende det på nytt :p
Men dessverre mista jeg grøsselig mye mot sharpy, så det er en del halvnukes. Jaja, dere får kose dere med mye grått framover :D
 

DeletedUser

Guest
Dette er faktisk forferdelig synd for v3 si del. Men lykke til videre actione!
 

Skinny

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Kul stamme, likte stilen deres!

Synd at dere gir dere, en av få verdige motstandere på v3 :)
 

DeletedUser

Guest
Thecleaner ja..
Han ble nuka av en i stamma mi :D




Btw du glemte Drep-Haga...
 

DeletedUser

Guest
Skulle så gjerne spilt videre og bidratt her i v3, men med en valp i huset, så tiden strekker ikke til begge deler.

Regner med at jeg vil komme tilbake ved en senere anledning, når valpen er blitt stue-ren og ikke trenger oppfølging lengre.
Så håper at det blir i v4 :)

Ellers ønsker jeg mine tidligere stamme-frender lykke til videre, og mine "fiender" lykke til videre ;)
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Skulle så gjerne spilt videre og bidratt her i v3, men med en valp i huset, så tiden strekker ikke til begge deler.

Regner med at jeg vil komme tilbake ved en senere anledning, når valpen er blitt stue-ren og ikke trenger oppfølging lengre.
Så håper at det blir i v4 :)

Ellers ønsker jeg mine tidligere stamme-frender lykke til videre, og mine "fiender" lykke til videre ;)

Synd dere ga dere... Var artig å spille med skikkelig motstand...

Tore var spesielt dyktig må jeg si... At en så gammel hissigpropp faktisk skulle ha evner som det der slår meg som ganske så fantastisk...

Nye Larsal er bare dum :/ Han har ca 200 angrep mot seg nu dakar..
 

DeletedUser

Guest
Jeg kommer nok tilbake og gir deg mer juling ved en senere verden, Gåsa :p
Så du skal nok få motstand der også :p hihi
 
Topp