Nylig innhold av 3xx95

  1. JPTG - en flopp?

    Nysteikt sjokoladekake med lys sjokoladekrem! :D Er ikkje DET god så vett ikkje eg! ^^ Når det er sagt, så må eg ærlig innrømme eg er lei av dem samme argumentan i eit einaste kjør! Kan dåkk ikkje komma med nåkka nytt snart?
  2. Morsomme meldinger

    Enten var han kæren der relativt kæbbings, eller så ville eg ikkje bekymre meg over trussler om søksmål fra ein 5-åring! Anywhoe, så må eg påstå at dette var eit meget ondskapsfullt forsøk fra MD si side her på å prøve å få oss andre tell å le oss i hjæl, og du klarte det nesten! ^^
  3. Ryktebørs

    Bekrefter det ryktet kenn! :grin:
  4. Ryktebørs

    Kongen? Du? Du er da såvidt begynt å nerme deg stuerein! ;)
  5. Spøkebørs

    Heh, artig lesning det her igrunn! :) kan kosa meg med popcorn eg au for ein gang skyld! :) Må innrømme at eg skjønner gleden til wic med dette forumet om dem alltid har det like gøy som eg he det nu! ^^ Anyways, windsey, det argumentet med meg, danne og glitter, er jo berre fullshitta! Her...
  6. Da var dagen kommet.

    Tja, eg vett jo sjølvsagt ikkje kor mange adels du kan ha gjemt under kjolen, men eg vil tru at ein 163 mill poeng ikkje er så LITE at det gjer nåkka igrunn! :P Altså, dåkk he kjørt godt på ja, og alle odds taler mot det for øyeblikket, men om du undervurderer nåkken så skal du ikkje sjå vekk...
  7. Tror du det blir krig mellom RNG og BOL i nær framtid?

    Jauda, er jo klar over det! :) Er blond, men ikkje fullstendig skutt :P MEN når det er sagt, så er still ikkje HFO lenger ;)
  8. Tror du det blir krig mellom RNG og BOL i nær framtid?

    HFO si side eksisterer vel ikkje, da HFO ikkje er meir?
  9. Natteravner velkommen :)

    Curamed!! <3 Funker kver førrbanna gang! :D
  10. Ryktebørs

    Told you ! :) Men alstå, sånn i bunn og grunn, så var det vel WIC som beseira oss, om du ser på totalt antall erobra byer, så er det wic som har adla mest? :hmm: Hadde det ikkje vert for WIC så skal du ikkje sjå bort frå at statsan dåkkers hadde sett litt anderledes ut også windsy! ^^...
  11. Ryktebørs

    Kjem seg nok ska du sjå! :) Er vel ikkje så lenge før me finn oss nåkka anna å slarve om! :)
  12. Natteravner velkommen :)

    Know the feeling! :P
  13. Statestikk over krigen

    Heh, mykje kan seiast om begge parter i saken her! :) Tar JPTG først eg: RNG: Altså, RNG er relativt gode på angrep, det skal dem faktisk ha, men når det kjem te forsvar så er dem fleste utenom ptich og c22 eit par forvirra veggelus på vivandring. Det dem gjer da er som dem gjorde med...
  14. Ryktebørs

    men alvorlig talt! :O Eg synest det er ein prestasjon! :D Har har jo ein 100% kill stats mot dem! :D
  15. Ryktebørs

    Tja, alle fronter er da å ta litt hardt i da? :O Vi vinner fram mot barbie! :cool:
Topp