Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Hold dere til trådens tema å la drittsleningen ligge folkens:)

Må unngå å legge til en smiley på slutten, for å få bedre effekt (angel)

Ryktes at de fleste som er innaktive i BOL, RNG og HUFF får virkelig juling :p
 

DeletedUser

Guest
(giggle)


Ryktes at BOL taper på alle fronter og vil fortsette med det til dem er borte:razz:
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
men alvorlig talt! :O Eg synest det er ein prestasjon! :D Har har jo ein 100% kill stats mot dem! :D
 

DeletedUser

Guest
Det der kalles fornektelse :p

Ryktes at en person i RNG er særs selvtilfreds om dagen.

kenn93x skrev:
Sorry, men TW-stats er dessverre særdeles uenig med deg.

Uten at jeg orker å diskutere grunner til at det er blitt sånn så er det ikke rart BOL taper på alle fronter, fordi fronten til BOL er vesentlig større sett stammens størrelse enn de andre stammene de kjemper mot.
 

DeletedUser

Guest
at BOL har en nedgang nå, er jo som spiralis sier, grunnen er en meget lang front. Men jeg er sikker på at de har ryggrad nok til å klare å rette opp dette, og kjøre over disse løgnerene i hønseflokken i sør.
 

DeletedUser

Guest
Badass, du mener WIC, H.F.O og RNG har ikke stor front ?
WIC er stammen med mest safe for øyeblikket, men det er på grunn av at de er så store i forhold til de andre stammene..
Samme situasjon er BOL i, er store nok til at de har safe-soner de og.

RNG og H.F.O ville hatt safe om ikke BOL hadde hvert innimellom clustrene deres også såklart, men per dags dato er det front å se i alle kontinenter de er..
 

DeletedUser

Guest
WIC er vant med den fronten, den har vært slik lenge. Med små endringer her og der. Hønseflokken har en mindre heldig plassering, lite safe, men det gjør ingenting for min del, jeg skal gjøre mitt til at de får enda mindre safe områder. (happy)
 

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
jeg er best sa spiral idag (clap)

[19:22:46] Sondre/Igglybuff/lykkebitteliten: hei jeg er best siden jeg tar byer fra deg
[19:22:51] Sondre/Igglybuff/lykkebitteliten: eller hva synest du <3
[19:23:15] Spiralis/Gonzo - Espen: Du er nok den beste tw spilleren på .no fordi der så åwesome <3
[19:23:20] Sondre/Igglybuff/lykkebitteliten: naw takk takk :D

epsen er best da d kommer ha tiil og være og i alle tw hjerter har han ett bosted <3 :awesome:(clapping)
 
Topp