Nylig innhold av Alexi lalas

  1. Nok en supertabbe av innogames!

    Innogames kan s..e .... resten av livet, .... til noen latterlige folk skal mange se lenge etter. Dette gjelder oxo de som har kjøpt seg til toppen. At de kan finne på å ødelegge et spill på denne måten kun for å tjene noen ekstra kr er utenfor min evne til å forstå, da dette i lengden kun fører...
  2. TW CHAMPION v10 FINALE!!

    Munch ;) Verden hadde så vidt startet når dere drev å styrte på lurifaxx kontoen :D
  3. Offisielle rekorder

    1x Dagens angriper Som angriper har du den 25.06.2012 bekjempet flest enheter i denne verdenen (183.442 enheter)!
  4. TW CHAMPION v10 (Quarterfinals)

    KIng of the rim tarn lett ;)
  5. Hvem er egentlig den beste spilleren på v10?

    den listen der var jo ikke laget med Areabrillene på ser jeg... :P
  6. Beste spillere

    Beste noen har skrevet / sagt om meg siden jeg ble konfirmert som tenåring . Snuffs!
  7. Ryktebørsen - V10

    Enig med Sindick. kan du bevise dette så vil ihvertfall jeg si at det er juks/lureri. vet ikk hvordan support ser på det, men du kan prøve ihvertfall.
  8. soinner vs. K177y c47

    Alltid stor i kjeften, men faller som en stein hver eneste gang :P
  9. soinner vs. K177y c47

    var den myntet på meg zippy ?
  10. soinner vs. K177y c47

    hehe ;) I know, masse tøffaser der. Men jeg kjører ikke det løpet for øyeblikket, The mad professor er meg, så vet du det :)
  11. soinner vs. K177y c47

    En måte å redde ansiktet på er å holde den nederste delen lukket kompis, du farer med store ord her. Gleder meg til å få med meg dette. Siden du har skrevet dette offentlig, så har du ingen unnskyldninger når den tid kommer ;) Hvilke katter vil ikke jage rotter? Og da setter jeg deg i...
  12. Faktabørs - V10

    ingen katt bak det nicket der, mer en løve ;)
  13. Ang å stemme for å stenge V6 for blabla

    Im on it :) Drar på ferie til frankrike idag, kriss styrer mens jeg er borte, regner med at dt er tett når jeg kommer tilbake ;)
  14. Ang å stemme for å stenge V6 for blabla

    Støttes! Ingen grunn til å spille mer på denne verden. ALexi lalas
  15. Nicket ditt

    Hei og hå, Siden dt er så dødt her på forumet så prøver jeg meg på en tråd jeg leste i en annen verden. Hvorfor akkuratt nicket du har valgt deg ? hva ligger bak valg av navn :) ? Alexi lalas
Topp