Nylig innhold av amandrillo

  1. Hørere at du er en frekk liten drittunge,men er blitt vant til dem ;)Jeg synes det er helt greit...

    Hørere at du er en frekk liten drittunge,men er blitt vant til dem ;)Jeg synes det er helt greit med respons hvis de vet hva de snakker om.Les hva jeg skrev en gang til så ser du at jeg ikke har skrevet noe stykt.Du gir blanke fan...ja ja disse ord viser vel hvem du egentlig er.Ha en fin natt :)
  2. Jeg vet ikke hvor gammel du er,men som sakt så vil jeg ha meg frabedt slike slengbemerkninger...

    Jeg vet ikke hvor gammel du er,men som sakt så vil jeg ha meg frabedt slike slengbemerkninger fra noen som ikke vet en dritt om meg.
  3. At jeg gidder.

    Hmmm Jeg skal si deg en ting jeg gutten min du må lære deg å (unskyld utrykket ) å holde kjeft når du ikke vet hva som er skjedd.Det er vanlig folkeskikk det ;)
  4. At jeg gidder.

    Skjønner ikke at jeg gidder sitte å spille dettte spillet,men nå er det slutt.Har ikke glemt da de såkalte ledere for TW stenkte kontoen min noen dager for spaming.Spamingen gikk ut på kritikk og det ble sendt bare 1 gang.Etter alt som har skjedde da og nå så orker jeg ikke mere av dette...
  5. [AS]

    Hmmm Det er greit det Pio,men du greide å hoppe deg frem til Elite den "største og sterkeste" til slutt.Kan ikke i min vildeste fantasi tenke meg at du kommer til å bytte allainse igjen nå som du er kommet deg blant de "store".Man kan kanskje si mye rart om Soppy som med de fleste,men feig har...
  6. [AS]

    Pio du Pio Feig hmmm feig,et snedig ord.Feighet er vel kanskje når en dra fra en mindre allianse og drar til den største alliansen for å gjemme seg der er det ikke ?Der sitter man på sin høye hest og trur at man eier hele TW verder forde man greide å komme seg inn i den største allaiansen.Du...
  7. [AS]

    Fy flate Det er skuffende å se gamle [AS] gutter som skrive bare tull å dritt og ikke vet forskjell på IAP og allianse.Samme gjelder for Elite gutta,ser og hører ganske tyderlig at dere ikke er tørr bak øra enda når dere ikke vet forskjell på IAP/allianse.Jeg tror helt sikkert om det hadde vært...
  8. Bonus Landsby.

    Hva må til for at jeg kan farme dem,eller bruke dem ?
  9. Bonus Landsby.

    Takker for de svaret,men lurte samtidig om jeg kan gjøre noe med den...du kan få masse visdom av å spørre ;)
  10. Bonus Landsby.

    Bonus landsby hva er det ?
Topp