Profilinnlegg Nyeste aktivitet Innlegg Om

  • Det er nesten 500 brukere som skriver her hver dag, og absoutt alle av dem får negativ respons, uten at man begynner å kalle hverandre for drittunger o.l.
    Hørere at du er en frekk liten drittunge,men er blitt vant til dem Jeg synes det er helt greit med respons hvis de vet hva de snakker om.Les hva jeg skrev en gang til så ser du at jeg ikke har skrevet noe stykt.Du gir blanke fan...ja ja disse ord viser vel hvem du egentlig er.Ha en fin natt

    Les hva du selv skrev der...
    Jeg skal ikke la meg provosere av en liten kid som prøver å innbille andre at han er bedre enn dem, men så lenge du ikke tilfører noe nytt, er denne saken død.
    Hørere at du er en frekk liten drittunge,men er blitt vant til dem ;)Jeg synes det er helt greit med respons hvis de vet hva de snakker om.Les hva jeg skrev en gang til så ser du at jeg ikke har skrevet noe stykt.Du gir blanke fan...ja ja disse ord viser vel hvem du egentlig er.Ha en fin natt :)
    Jeg må nesten le litt

    Du legger fram en sak på forum, og hvorfor skulle du legge fram en sånn sak uten at du ønsket respons? Hvis du ønsker respons, må du nesten tåle å få respons ut fra det innlegget du har lagt ut. Men for all del. Hvis du har mer å tilføye "saken" så skal jeg rette meg etter det.

    Jeg vet ikke hvor gammel du tror jeg er, men jeg regner med at du er ganske gammel siden du føler deg berettiget til å snakke på den måten til meg høh? Men jeg skal fortelle deg en ting jeg. Jeg gir blanke feen om du er 90 eller 10. Jeg svarer deg etter det du har lagt fram, og hvis du ikke er fornøyd med responsen, og hvis du ikke tåler å få negativ respons, foreslår jeg at du holder deg unna det offentlige forumet.

    Jeg ønsker virkelig ikke å bruke tid på denne fillesaken mer, så dersom du ikke har noe som heløst å fare med, trenger vi ikke diskutere mer.

    btw: Jeg er 15 år. Uten at det skal ha noe å si. En voksen person bør holde seg for god til å bruke alder som et våpen i krangler.
  • Laster inn…
  • Laster inn…
  • Laster inn…
Topp