Nylig innhold av Billy Yard

  1. Billy Yard

    Grepolis - nytt spel frå InnoGames

    Prøv da vel... Det er flere muligheter i grepolis enn i TW :D
  2. Billy Yard

    Billy Yard, den allvitende?

    Joda, jeg skjønner at du ble litt sur etter at jeg kastet deg ut i V3. Faktisk er jeg den første til å beklage dette...
  3. Billy Yard

    Lady Ibex's liv og virke

    Ja noen har nok blitt litt glemt... Kanskje den som ga deg mest makt her i V1. At du var min høyre hånd var det ingen tvil om LI, men begge hendene da...? Langt i fra!! Jeg jobbet minst like hardt som deg så ikke pluss på ting sånn helt på tampen. Bortsett fra det så synes jeg det jo er...
  4. Billy Yard

    Billy Yard, den allvitende?

    Greit det rusty og jeg vet dere kjente hverandre irl. Vi har lest posten til Maxtix og ting tydet på at det hadde vært et spillerskifte, men jeg skal ikke argumentere om dette. Det jeg kanskje burde si noe om er at Maxtix var en egoistspiller av dimensjoner og at han brøt alle lover som finnes i...
  5. Billy Yard

    Ny krig: AKDM VS. =DS=

    AKDM sleiker ingen, men vi har fått nok av denne gresshoppesvermen som kaller seg =DS= som nå også til alt overmål heter supreme i stedet for sør. Hvorfor ikke like godt skifte ut D med G og si som sant er.... GresshoppeSvermen - med undertittel: Vi adler kun grått I tillegg fikk vi servert en...
Topp