Lady Ibex's liv og virke

DeletedUser

Guest
Synd du sluttet LI, men er nok ikke det siste vi ser fra deg. :)
 

DeletedUser

Guest
Daemia, kan du værsåsnill og finne en annen tråd å ødelegge? Afaik så var denne tråden for å hedre Lady Ibex på en slags måte, ikke snakke så mye tull :)

Peace FTW!
 

DeletedUser

Guest
Daemia, kan du værsåsnill og finne en annen tråd å ødelegge? Afaik så var denne tråden for å hedre Lady Ibex på en slags måte, ikke snakke så mye tull :)

Peace FTW!

åh. jeg trodde dette var nok en "jeg slutter"-tråd på det åpne forumet, startet av henne fordi hun slutter, ikke fordi hun skulle hedres. ikke en lukket for "vi som digga deg"-gruppen. da er det jo litt poengløst å ha den her. dessuten så har ingenting av det jeg har sagt vært feil, ei heller i overkant usaklig. så mitt svar på spørsmålet ditt er; nei. den ligger forøvrig under "politikk og propaganda", og som kjent er ikke det den snilleste tråden på forumet, og er vel heller ikke nødvendigvis ment for "rompeslikking" :rolleyes:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
*Trym tror han ler seg ihjel, og dropper denne diskusjonen med Daemia*
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
*synes denne tråden burde ha en mer glad tone enn den har, LI slutter liksom :D *
 

Billy Yard

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Noen har blitt glemt med vilje og dere vet nok hvem dere er.

Ja noen har nok blitt litt glemt... Kanskje den som ga deg mest makt her i V1.
At du var min høyre hånd var det ingen tvil om LI, men begge hendene da...? Langt i fra!!
Jeg jobbet minst like hardt som deg så ikke pluss på ting sånn helt på tampen.

Bortsett fra det så synes jeg det jo er litt trist at en epoke er over, men ting kan ikke vokse inn i himmelen. Alle ting har en ende.

Hvilket spill skal vi spille nå da som TW er over :confused:
 

DeletedUser

Guest
Ja noen har nok blitt litt glemt... Kanskje den som ga deg mest makt her i V1.
At du var min høyre hånd var det ingen tvil om LI, men begge hendene da...? Langt i fra!!
Jeg jobbet minst like hardt som deg så ikke pluss på ting sånn helt på tampen.

Bortsett fra det så synes jeg det jo er litt trist at en epoke er over, men ting kan ikke vokse inn i himmelen. Alle ting har en ende.

Hvilket spill skal vi spille nå da som TW er over :confused:

Lan med pokemon :)
Der er dere deres egen herre ;)
 

DeletedUser

Guest
*Lurer på om dette er aaaaltfor mye spam til at JEG skal godta det eller ikke* Men for å sette ting i litt annet perspektiv, hvor lenge siden er det V1 sist hadde så mye stoff på sitt forum?

Folkens, ikke la det gli ut nå da :) Hold dere on-topic slik jeg VET dere kan.

Når sant skal sies, Lykke til på The Ironish Brigade Hospital hvor du nok får nyte tiden som pensjonist og trygdemisbruker LI! :D
Var hyggelig den gangen vi spilte sammen :)
 

DeletedUser

Guest
*Lurer på om dette er aaaaltfor mye spam til at JEG skal godta det eller ikke* Men for å sette ting i litt annet perspektiv, hvor lenge siden er det V1 sist hadde så mye stoff på sitt forum?

Folkens, ikke la det gli ut nå da :) Hold dere on-topic slik jeg VET dere kan.

Når sant skal sies, Lykke til på The Ironish Brigade Hospital hvor du nok får nyte tiden som pensjonist og trygdemisbruker LI! :D
Var hyggelig den gangen vi spilte sammen :)

aha...visste ikke at du var forumsmod DC :eek:
Tviler på at jeg kan være på The Ironish Brigade Hospital...hehehe
Da blir jeg vel slaktet og kastet til ulvene....hehehe

Are koser med kontoen min så den er mer aktiv enn på lenge :)
Dessuten så har jeg det moro på en annen server.

Ellers så var det jo hyggelig å se deg her inne, takker for å ha blitt kjent med deg :)
 

Kathoga

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Opprinnelig skrevet avLady Ibex:
Takker for meg og ønsker alle lykke til videre i v1.
Are valgte tittelen...hehehe
Takk Are! Regnet ikke med at LI selv kunne ønske andre lykke til videre...

Opprinnelig skrevet avLady Ibex:
Jeg var nok Billy Yards høyre hånd, hvis ikke begge vil jeg si.
... og så gikk du henn å tuktet PPvest på samme måte som du hevder Billy gjorde mot deg... BRA!

Opprinnelig skrevet avLady Ibex:
Jeg fikk vite at kontoen min tilhørte IB og da ble jeg pisst og enda mer misfornøyd.
Lenge siden jeg foreslo å kaste deg ut av stammen så ikke skyld på meg for å holde deg tilbake iallefall!

Opprinnelig skrevet avLady Ibex:
Følte meg presset til å gå inn i HVIB da jeg ikke orket peset fra mine venner, faktisk så ble jeg lei meg og ga opp.
Jeg forstår dem, men tviler på at de forstår meg helt.
Hva jeg står for osv.....
Hva står du egentlig for LI?
Dine gode (hjernevasket) venner prøver å gjøre TW livet ditt enklere for deg og ønsker virkelig å ha deg med på laget sitt...
... og du viser dem ryggen å slutter ?!?
Hallo, du er jammen meg en god venn!
Kaller jeg lojalitet mot venner!

Opprinnelig skrevet avLady Ibex:
H.V.E/HVIB er den stammen jeg har mest respekt for i v1, jeg kjenner ikke til noen stamme som har vært så gode allierte og sammarbeidsvillige. Takk til Oddybear og FireFly for alt vi har sammarbeidet om
To personer som står for det de sier
Dette er nok det eneste vi kommer til å bli enige om LI.
Oddy og FF er KONGE folk, men ikke glem herbi heller :)

Opprinnelig skrevet avLady Ibex:
Hva skjer nå?
Det har vært mye pes rundt min person og mine valg.
Dette har gjort at jeg velger å slutte i v1 da jeg ikke har det så gøy som jeg ønsker.
Gidder ikke krige med Drawde en gang, dødskjedelig spiller.
Mye pes rundt dine valg?
Du har jo nye valg hver dag og nye meninger hver dag.
Umulig å forholde seg til deg.
Du har mast på å angripe Drawde og BOL siden juletider (som jeg vet om), og i det du få mulighet så gidder du ikke fordi folk maser på deg?!
Klikk bort MSN/Skype litt og krig vettu så slipper du mas og kan kose deg med krig... Men det klarer vel ikke frøken DramaQueen?!

Opprinnelig skrevet avLady Ibex:
Noen har blitt glemt med vilje og dere vet nok hvem dere er.
Vet hvem jeg er ja... og det er vel pga poster som dette du ikke turte nevne meg?

Opprinnelig skrevet avmagic dude:
Jaha.. No suprise... lol.... Du liker deg selv veldig godt Lady. Greit nok det. Men ikke la det bli så big news..
hehehe.... vi tenker likt MD!



Opprinnelig skrevet avphenix
*synes denne tråden burde ha en mer glad tone enn den har, LI slutter liksom *
Jeg er veldig glad:)


Takk for tiden her Lady Ibex, du har lært meg masse:
*Manipuler folk
*Tenk kun på seg selv
*Vær iljojal mot dine venner
*Mas høl i hue på folk til de (over)gir seg
*Ha dobbetlmoral
*Gi opp og slutt når de største mulighetene er der
*Vingle hit å dit med spredte valg

Takk LI for et fargerikt halvår!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Trym goes BOLD!

Takk Are! Regnet ikke med at LI selv kunne ønske andre lykke til videre...

Grunnen til at Are valgte tittelen, var vel for at det var et sammarbeid mellom dem to om denne posten afaik, siden Are skulle ta over LI kontoen ;)
Og LI klarer mer en got nok å ønske andre lykke til videre, men ser ut til at du sliter med ditt så :rolleyes:




... og så gikk du henn å tuktet PPvest på samme måte som du hevder Billy gjorde mot deg... BRA!

HAHA !

Lenge siden jeg foreslo å kaste deg ut av stammen så ikke skyld på meg for å holde deg tilbake iallefall!

Så hvorfor ble hun ikke kastet ut? Jo det skal jeg si deg, fordi hun er en fantastisk spiller, en god venn, kan sikkert nevne ting om henne hele natten om jeg vil, men skal jo sove såå

Hva står du egentlig for LI?
Dine gode (hjernevasket) venner prøver å gjøre TW livet ditt enklere for deg og ønsker virkelig å ha deg med på laget sitt...
... og du viser dem ryggen å slutter ?!?
Hallo, du er jammen meg en god venn!
Kaller jeg lojalitet mot venner!

At hun slutter er hennes personlige valg, om de såkalte vennene hennes har noe imot at hun slutter, og skal lage en sak ut av det, så er de pokker'n meg ikke ekte venner!
Ja, hun er en god venn.


Dette er nok det eneste vi kommer til å bli enige om LI.
Oddy og FF er KONGE folk, men ikke glem herbi heller :)

Joa, de er kule folk de .

Mye pes rundt dine valg?
Du har jo nye valg hver dag og nye meninger hver dag.
Umulig å forholde seg til deg.
Du har mast på å angripe Drawde og BOL siden juletider (som jeg vet om), og i det du få mulighet så gidder du ikke fordi folk maser på deg?!
Klikk bort MSN/Skype litt og krig vettu så slipper du mas og kan kose deg med krig... Men det klarer vel ikke frøken DramaQueen?!

Er faktisk veldig lett og forholde seg til LI, man vet nesten alltid hvor man har henne, så her har du driti på draget ;)
DramaQueen? HAHHA! De fleste ser vel hvem som er "DramaQueen" her?


Vet hvem jeg er ja... og det er vel pga poster som dette du ikke turte nevne meg?

Er ikke sikkert hu hadde planer om å nevne deg at all, turte? Ja, LI er skikkelig feig...


hehehe.... vi tenker likt MD!

Sier vel sitt?

Jeg er veldig glad:)

man kan se det ;p

Takk for tiden her Lady Ibex, du har lært meg masse:
*Manipuler folk
*Tenk kun på seg selv
*Vær iljojal mot dine venner
*Mas høl i hue på folk til de (over)gir seg
*Ha dobbetlmoral
*Gi opp og slutt når de største mulighetene er der
*Vingle hit å dit med spredte valg

*Du er morsom!
*Du er morsom!
*Du er morsom!
*Du er morsom!
*Du er morsom!
*Du er morsom!
*Du er morsom!
 
Sist redigert av en moderator:
Topp