Nylig innhold av Blåskjellet Kåre

  1. Padde

    Ja, eventuelt skjøteledning eller grenuttak.
  2. Hva gjør de ekstreme tw spillerne når de ikke spiller?!

    Man trenger ikke være feit, men man må være nørd ;)
  3. dld

    Ja, det må det jo, men det vil bli mye mindre oppmerksomhet rundt det, og politikerne som skal stemme vil kanskje første gang tenke "Greit nok, vi øker fra 6 til 12 mnd lagring - Er jo ikke så stor forandring". Neste år: "Ok da, kan vel øke til 18 mnd". Tilslutt har DLD blitt mye mer omfattende...
  4. dld

    Ved første øyekast kan det virke som du har rett, men dette er noen av grunnene til at DLD ikke burde innføres: - Når det først har blitt innført vil det bli lettere å forandre på regler omkring lagring, som hvor lenge det skal lagres, hvem som har tilgang til det, osv. og det skal mer til for...
  5. dld

    Snedig vinkling. Har nemlig inntrykk av det stikk motsatte. For å forstå kritikken mot DLD må du prøve å se ting litt i perspektiv, se på mulige konsekvenser på langt sikt og ikke minst: Vil dette virkelig ramme organisert kriminalitet i stor nok grad til å kunne rettferdiggjøre et slikt...
  6. dld

    Ikke trådstarter heller ;) Det går ut på at myndighetene lagrer opplysninger om deg (overvåker). Blant annet for å kunne vite hvor du oppholder deg til en hver tid (så sant du har med deg telefonen din), alt du foretar deg på internett, ++. Les mer her.
  7. Julefreden

    Skal ikke en stakkars TW-spiller få farmefri i jula heller? :jtrist:
  8. Stall

    Innebygd i nettleseren.
  9. Ryktebørs

    Ryktes at VA er høye på pæra :jblunk:
  10. Stall

    Imponerende :)
  11. Stall

    Nei, er du?
  12. Hvordan få ressurser og 5 spydmenn gratis:

    Kødder du? edit: det var som svarte. takk for tipset! (Ikke så smart å si det på forumet da...)
  13. Ikke som jeg vet, jeg er bare en skøyer ;)

    Ikke som jeg vet, jeg er bare en skøyer ;)
  14. nope ;)

    nope ;)
Topp