Nylig innhold av eirikn

  1. Telle til 10.000

    2456 :)
  2. Spørsmålsrunde

    Meg <3
  3. Funny Mails!

    eirikn i dag klokken 09:58 Du, hvordan kommer jeg til landsbytingen igje... nvm ser det nå.. eirikn i dag klokken 09:56 SVAR DA OMG!!!! :( eirikn i dag klokken 09:55 Jeg synes egentlig at du burde restarte, for jeg er jo egentlig en "ulv i fåreklær" hvis du skjønner hva jeg mener? Jeg har...
  4. Topp 20: Spillere

    Ja, så sarkasmen da jeg logga på og sjekka nå, sorry, lurte litt på hvorfor du sa det ja...
  5. Topp 20: Spillere

    Det er litt variert, men husker på starten av v9 at det varte ca 1 time fra hver gang det oppdatertes. Altså ca 00.55-01.55-02.55 osv...
  6. Topp 20: Spillere

    Hvorfor skulle de vært der om en uke? De fleste som ligger blant topp 20 i starten er pointwhores som pleier å synke til bånn etter få dager.
  7. "Hemmeligheter"

    Noen som har peiling på hva "Hemmelighetene" på rank siden betyr??
  8. Innstillinger - Verden 10

    Rask speed Med kirke Uten milits Vanlig smiesystem (uten nivåer på troppene)
  9. Fred på .no i forbindelse med tragedien i Oslo

    Ah, så aldri på det på den måten, du har min støtte her, angrer på at jeg stemte "Ja", men jeg er ikke så keen på å angripe spillere uansett nå da :P På den videoen hans var det bildet av stammebilde til IB btw :(*
  10. Fred på .no i forbindelse med tragedien i Oslo

    Han hadde faktisk nylig kjøpt en gård 2 mil unna her jeg bor, det sto på nyhetene at han kjøpte 6 kg tonn kunstgjødsel på plantasjen, og han er egentlig smart som klarer og planlegge det, men han er en helt for jævlig tragisk mann som gjorde det fordi han er sur på politikken fordi at de vil ta...
  11. Slagord for Tribalwars.no.com

    Hvis ikke; Start ditt eget herredømme, beseir fienden, ha adelsmennene og troppene klare for dette er starten, dette er starten på ditt HERREDØMME
  12. Slagord for Tribalwars.no.com

    En smakbit av middelalderen. Det går sikkert ann å redigere litt på "En smakbit av middelalderen." men det er liksom stikkordet ;)
  13. Besvart Verden 9.

    Det er faktisk folk som har jobbet i flere år for å komme blant de beste på v1, så jeg skjønner ikke hvorfor dere VIL at noen verdener skal bli borte...
Topp